וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אלבז: "נקלעתי לסיטואציה מורכבת שלא האמנתי שאתקל בה במועדון נעוריי"

25.9.2018 / 19:16

חלוץ הפועל חיפה העלה פוסט הבהרה בעקבות העימות שלו עם אוהד מהיציע במהלך ההפסד 2:0 להפועל חדרה: "ראיתי אוהד שאיים מילולית ופיזית על אבי והפניתי את תשומת ליבם של המאבטחים"

יממה אחרי התקרית עם אוהד הפועל חיפה, ניצל הערב (שלישי) חלוץ הקבוצה אלי אלבז את האינסטגרם על מנת להתנצל על התגובה שלו ולהסביר מאיפה היא נבעה.

"אמנם אנחנו נמצאים כבר אחרי יום הכיפורים, אבל אף פעם לא מאוחר להתנצל", כתב אלבז, "אתמול במשחק מול הפועל חדרה, מהרגע שנכנסתי לכר הדשא בדקה ה-60 ספגתי קריאות נאצה וקללות קשות מאוד מקומץ אוהדים ביציע. קריאות אלו נשמעו שוב ושוב ללא כל קשר למתרחש במגרש, אך אני התעלמתי לחלוטין ואף גברה אצלי תחושת המחויבות והרצון לכבוש. בדקה ה-89 כשיצא הכדור הכדור לחוץ בסמוך ליציע, הבחנתי בבירור באבי עומד לבד עם גבו למגרש ומותקף מילולית ומאוים פיזית על ידי אוהד הקבוצה".

אלבז המשיך וכתב: "מיד הפניתי את תשומת לב המאבטחים למתרחש ביציע כדי שיוכלו להבטיח את ביטחונו ושלומו של אבי. אני מודע להשמצות ומגוון התאוריות שמפיצים ברשתות החברתיות, (אך) מעולם לא 'סימנתי' לאוהד לתקוף אנשים ואני גם לא מכיר את אותו אוהד. חשוב לי לציין כי האמת לאמיתה נמצאת רק כאן בפוסט הזה. יחד עם זאת, אני רוצה להתנצל על ההד שנוצר בעקבות מה שקרה. זהו אירוע שלא הוסיף כבוד לאף אחד, בטח ובטח כשמדובר בפגיעה בחברים שלי לקבוצה ובכם האוהדים. כולנו בני אדם עם רגשות ולצערי נקלעתי אתמול לסיטואציה מורכבת שטרם נתקלתי בה עד כה.. ובטח שלא דמיינתי להיתקל בה במועדון נעוריי, הבית שלי מגיל שמונה. אני את הלקח למדתי, יאללה הפועל".

עוד בנושא:

אלי אלבז יעמוד לוועדת משמעת בעקבות התקרית
עוד אכזבה: הפועל חיפה הפסידה 2:0 להפועל חדרה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully