וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "קצב הנקודות לא מספק". נתק עם מרכז הפועל

30.9.2018 / 7:39

למרות התיקו, בעלי הפועל חיפה נשמע מפויס: "השגנו נקודה ראשונה במשחק חוץ". במועדון מרוצים מורמוט, אלבז לא נכלל בסגל בגלל תקרית האוהד. בהנהלה עדיין רותחים בעקבות ההחלטה ביום שישי לפיה לא ישוריין לה נציג בהתאחדות. בר ירוחם מהרצליה עשוי לחתום

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
"היינו בסדר". יואב כץ/סוכנות ג'יני

בהפועל חיפה עדיין רותחים בעקבות הידיעה ביום שישי לפיה מרכז הפועל לא שריין נציג מטעם המועדון לרשימת הפועל בהנהלת ההתאחדות. במועדון שוקלים לנקוט בצעדים חריפים ואף בנתק עם מרכז הפועל, זאת בזמן שבצד השני של העיר הירוקים החליטו להחליף את נציגם בהנהלה ונענו כמובן בחיוב.

אבל עם כל הכבוד לעיסוק בעניינים הפוליטים לקבוצה של ניר קלינגר יש עדיין בעיות מקצועיות על כר הדשא. דווקא הבעלים יואב כץ שתקף את הקבוצה שלו בשבוע שעבר נשמע מעט רגוע יותר הלילה. "זאת נקודה ראשונה במשחק חוץ ושער ראשון בחוץ, אם תוסיף לזה את הפעם הראשונה ששיחקנו לא רע, התוצאה היא בסדר", אמר כץ. "היינו גרועים נגד הפועל תל אביב ונגד חדרה זה היה רק קצת יותר טוב. אנחנו צריכים להשתפר בעיקר בהתקפה, היות שקצב הנקודות שלנו לא מספיק. הליגה צפופה, אבל 33 אחוזים זה לא קצב של קבוצת צמרת. חוץ מהטעות של שון, שרץ לחלוץ והשאיר את בניון לבד, היינו בסדר. ועדיין אני אומר - קצב הצבירה עדיין לא מספק. פפאזוגלו ואראל היו צריכים להבקיע".

בקבוצה היו מרוצים מגילי ורמוט, שהגביה את הכדור בדרך לשער הראשון והיה מעורב יותר במשחק ההתקפה. למרות ההחמצה, גם גל אראל זכה למחמאות. אלי אלבז לא נכלל בסגל בגלל תקרית האוהד בה נקנס וייתכן שיחזור במחזור הבא, למשחק מול בני סכנין. ניסו קפילוטו נפגע בברך ויעבור מחר בדיקת MRI כדי להבין מהי חומרת הפציעה. במועדון מקווים שהבלם שכבש את שער היתרון ייכלל בסגל נבחרת ישראל שיפרסם השבוע המאמן אנדי הרצוג.

בינתיים, קלינגר עשוי לצרף שחקן נוסף לסגל שלו. הקשר בר ירוחם, 22, ממכבי הרצליה יגיע להתרשמות במועדון באמצעות נציגיו בר אורי רפאל ואסף וקנין. קלינגר שוקל לצרפו לסגל.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1
קלינגר: "היינו צריכים לנצח, יש תחושת אכזבה"
מכבי חיפה תחליף את צבי וייצנר כנציגה בהתאחדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully