וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי למעלה מ-30 שנה: מכבי חיפה תחליף את צבי וייצנר כנציגה בהתאחדות

28.9.2018 / 16:31

וייצנר, שהביא את שחר למכבי חיפה והיה היו"ר באליפות הראשונה, יפנה את מקומו לדירקטור ברק קנה. בהפועל חיפה רותחים, אחרי שמרכז הפועל מנע מהם למנות נציג להנהלת ההתאחדות: "התנהלות שערורייתית"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שנים רבות בה כיהן צבי וייצנר כנציגה בהתאחדות לכדורגל, מכבי חיפה החליטה למנות את הדירקטור והיועץ הפיננסי שלה, ברק קנה, לנציגה בהנהלה. וייצנר הוא זה שהביא את הבעלים יעקב שחר למכבי חיפה, תחילה כספונסר ומאוחר יותר בתפקידו הנוכחי. וייצנר חתום על האליפות הראשונה של מכבי חיפה, בעונת 1983/4, ושתי אליפויות בסך הכל. הוא כיהן כיו"ר שלה עוד מסוף שנות השבעים ולמעשה כבר מעל 30 שנה הוא נציגה של הקבוצה בהתאחדות לכדורגל. במכבי חיפה אישרו את הידיעה. קנה ייכנס לתפקידו החדש החל מהעונה הנוכחית.

בצד השני של העיר, בהפועל חיפה, לא יעברו לסדר היום על כך שמרכז הפועל מנע מנציג המועדון להיות ברשימת המרכז בהנהלת ההתאחדות. מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג: "מדובר בהתנהלות שערורייתית של אנשי מרכז הפועל. ביקשנו לראות מי ברשימה ובמרכז הפועל לא העבירו לנו את הרשימה והתחמקו מאיתנו. לא יכול להיות שלקבוצת הפועל הראשונה בארץ, מחזיקת הגביע ואחת מהנציגות הבכירות של המרכז בליגת העל לא תהיה נציגות בהנהלת ההתאחדות. במרכז הפועל מעדיפים עסקנים ופונקציונרים על פני נציגים מקבוצות שבעלי הבית שלהן שופכים מליוני דולרים כל שנה. לא נעבור על כך לסדר היום".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה מימין, עם צבי וייצנר, אור שחר. ברני ארדוב
חתום על האליפות הראשונה. וייצנר לצד שחר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully