וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קפילוטו סובל מקרע ברצועת הברך. השחקנים לא קיבלו מענקים

3.10.2018 / 10:17

בקרוב יוחלט אם הבלם יעבור ניתוח או לא. למרות הסיכום עם כץ על חלוקת מענקים של אלפי יורו על אירופה, השחקנים טוענים: הכסף טרם עבר. במועדון הבהירו: "הכל יסתדר לאחר חזרת כץ לארץ"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם גביע המדינה. ברני ארדוב
כולם עדיין מחכים. יואב כץ עם הגביע/ברני ארדוב

שחקני הפועל חיפה מלינים על כך שטרם קיבלו מענקים עבור ההפעלה לליגה האירופית. כזכור, בסיום העונה שעברה פנו מספר שחקנים להנהלת הקבוצה וביקשו לעגן בהסכמים שלהם הבטחה למענק עבור העפלה לאירופה, זאת לאחר שנחשף כי כץ לא ישלם להם מענקים מעבר ל-40 נקודות ליגה.

כץ, שאישר אז את שיטת המענקים שעיגן בחוזים שלהם, הגיע בהמשך לסיכום עם השחקנים לפיו אם הקבוצה תגיע לאירופה, הוא יחלק מענקים בשווי כ-125 אלף יורו. הוא החליט לא לחלק את הכסף באופן שווה. על פי שיטת החישוב שלו, שחקן שנכלל בסגל ולא שיחק יקבל מחצית מהסכום בלבד, לעומת שחקן שנטל חלק במשחק. על פי החישוב החדש, שחקן ספסל קבוע יקבל כ-3,500 יורו בלבד עבור הגעה לאירופה. הרף המקסימלי אותו יוכלו לקבל השחקנים יהיה קצת פחות מ-7,000 דולר. שיטת החישוב היא כזאת: שחקן שפתח בהרכב או נכנס כמחליף, יצטברו לזכותו 100 אחוז מהנקודות שנצברו במשחק. שחקן שישב על הספסל יקבל מחצית מהסכום ושחקן שישב ביציע לא יקבל מענק בכלל. כץ הקצה בסך הכל עד 125 אלף יורו לחלוקה בין השחקנים אם זו תגיע לאירופה. הפועל חיפה קיבלה בעונה שעברה גם מענק מיוחד בעקבות זינוק משמעותי בנתוני הצפיה (מקום רביעי במדד הרייטינג) במשחקי הקבוצה, שם דורגה במקום ה-11 עונה קודם לכן. מדובר במענק של 1,652,589 שקל. "הכל יסתדר לאחר חזרת כץ לארץ", אמרו במועדון. כץ אמור לנחות בישראל בעוד כשבועיים.

ארנסטס שטקוס שוער הפועל חיפה על הספסל. ברני ארדוב
יוכל לקבל הצעה של 300 אלף יורו ממקום אחר. שטקוס/ברני ארדוב

ומה קורה עם החוזים החדשים של שחקני הקבוצה? ובכן, יואב כץ אישר כי ייפגש עם מקסים פלקושצ'נקו וארנסטס שטקוס, להם הוצעו חוזים לשלוש וארבע שנים בהתאמה, עם הגעתו לארץ. הפערים עם פלקושצ'נקו קשורים בעיקר לסעיף השחרור שלו. סוכנו שחר גרינברג יהיה נוכח בפגישה והצדדים ינסו להגיע להסכמות בעניין. סוכנו של שטקוס, דודו דהאן, הבהיר לראשי המועדון כי "הוא יוכל לקבל הצעה של 300 אלף יורו ממקום אחר", זאת לאחר ההצעה שקיבל, בגובה 200 אלף יורו מהמועדון. כזכור, בית"ר ירושלים מעוניינת בשחקן ודהאן מנסה כעת ליצור שידוך שיוביל את השחקן לבירה כבר בינואר או לכל המאוחר בקיץ.

לאחר הזעם שהביעו ביום שישי על אנשי מרכז הפועל, שלא שריינו מקום לנציג הקבוצה ברשימה, על פי גורמים במעודון המנכ"ל אורן שטרלינג הביע את דעתו בעניין בפני מיכאל וייסמן ממרכז הפועל. "מועדון שסיים במקום הרביעי וזכה בגביע בעונה שעברה, מועדון שייצג את ישראל באירופה, לא מקבל נציג בהנהלה. חזרנו לימי המשטרים האפלים בהתאחדות. חבל", אמרו במועדון.

הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול סכנין. אתמול קיימו השחקנים ארוחת גיבוש כשהמועדון הזמין שף פרטי שבישל עבורם. אלי אלבז עשוי לחזור.

החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של ניסו קפילוטו. הבלם עבר בדיקת MRI במהלכה התברר כי הוא סובל מקרע ברצועת הברך הפנימית. בימים הקרובים יוחלט אם קפילוטו ינותח אם שמא יעבור שיקום ללא ניתוח. על פי ההערכות, הוא ייעדר בין שישה לשמונה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully