וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון: אלימות: משדר לקראת הקרב בין חביב נורמגומדוב לקונור מקגרגור

לא, זה לא קודם כל כסף. זה קרב בין מדינות, בין דתות, בין סגנונות. קרב על זיכרון היסטורי. זה קרב שהחל בתגרת רחוב ומפריע למשתתפים בו לישון בלילה. כל מה שצריך לדעת לקראת העימות בין מקגרגור לחביב. משדר מיוחד

עריכת וידאו: מתן חדד

עולם הספורט נערך לקרב הגדול בין חביב נורמגומדוב לקונור מקגרגור על תואר אליפות העולם במשקל קל במסגרת ה-UFC 229 בלאס וגאס (בין שבת לראשון, בסביבות 5:00 בבוקר, שידור ישיר בערוץ הספורט). המפגש נחשב לאירוע מסקרן לא רק בגלל העובדה שהשניים נחשבים לטובים ביותר בתחומם - אלא גם בגלל המתיחות האישית בין השניים והעבר הסוער שלהם.

קגרגור לא התחרה בשנתיים האחרונות ואפשר לנורמגומדוב להשתלט על תואר אלוף העולם. בין השניים שוררת איבה גלויה: באפריל האחרון האירי הגיע לברוקלין במטרה להתעמת עם חאביב. זאת לאחר שהלוחם הדגסטני היה מעורב באירוע אלים משלו עם אחד החברים הקרובים של מקגרגור. בעקבות האירוע הוגש כתב אישום פלילי נגד הלוחם האירי שכלל שלושה סעיפים אך הוא הצליח לחמוק מעונש מאסר.

נורמגומדוב הודה השבוע שהוא מגיע "כועס" לקרב, אחרי שבמסיבת העיתונאים לקראת הקרב מקרגור דיבר בגסות ואמר דברים מעליבים כלפי נורמגומדוב ועל אביו, ודיבר בצורה מזלזלת על משפחתו ועל מולדתו דגסטאן.

נורמגומדוב, הבלתי המנוצח, מחזיק במאזן 0:26, בעוד מקגרגור לא התחרה בשנתיים האחרונות והכושר המקועי שלו מוטל בספק, אחרי שבתקופה האחרונה היה מעורב בלא מעט תקריות אישיות, שמועות על שימוש כבד בסמים ובאלכוהול, והתנהגות פרועה אחרי סכום הכסף הגדול שהכניס בעקבות הקרב שלו מול פלויד מייוות'ר.

עוד בנושא

נורמגומדורב על מקגרגור: "איך אתה רוצה להילחם עם כל כך הרבה סמים ו-וויסקי?"
בלילה שבין שבת לראשון: מקגרגור מול נורמגומדוב בלאס וגאס
הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. GettyImages
חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully