וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UFC: קונור מקגרגור יתחרה על התואר מול חביב נורמגומדוב

ארגון הקרבות הודיע כי האירי, שלא התחרה בשנתיים האחרונות, יפגוש את הלוחם מדגסטן ב-6 באוקטובר בלאס וגאס בקרב על התואר במשקל קל. בין מקגרגור לבין נורמגומדוב שוררת איבה הדדית

קונור מקגרגור. AP
הוא חוזר. קונור מקגרגור/AP

הרגע לו חיכו חובבי ה-UFC הגיע: הארגון הודיע הלילה (שבת) כי קונור מקגרגור האירי יתמודד על תואר אלוף העולם במשקל קל מול חביב נורמגומדוב מרוסיה ב-6 באוקטובר בלאס וגאס. מקגרגור לא התחרה בשנתיים האחרונות ואפשר לנורמגומדוב להשתלט על תואר אלוף העולם.

יש לציין כי בין מקגרגור לבין נורמגומדוב שוררת איבה גלויה. באפריל האחרון האירי הגיע לבית מלון בברוקלין במטרה להתעמת עם חאביב. זאת לאחר שהלוחם הדגסטני היה מעורב באירוע אלים משלו עם אחד החברים הקרובים של מקגרגור. בעקבות האירוע הוגש כתב אישום פלילי נגד הלוחם האירי שכלל שלושה סעיפים אך הוא הצליח לחמוק מעונש מאסר.

יש לציים כי נורמגומדוב התבטא לאחרונה בצורה מזלזלת כלפי האירי ואמר: "אני האלוף הבלתי מנוצח בקטגוריה הזאת. הוא צריך לנצח אותי הרבה יותר מאשר אני צריך לנצח אותו. הוא לא התחרה ב-UFC כבר שנתיים. הוא לא הרוויח את הזכות להילחם על התואר. אני בשביל קרב מולו רוצה הרבה מאוד כסף. זה מה שצריך כדי להביא אותי להתחרות מולו. הרבה מאוד כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully