וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורמגומדוב על קונור מקגרגור: "איך אתה רוצה להילחם עם כל כך הרבה סמים ו-וויסקי?"

לקראת הקרב הגדול של ה-UFC בסוף השבוע, נורמגומדוב מבטיח: כך "ארסק את ההייפ" של קונור מקגרור "השיכור", אתן לו כמה סטירות ואגיד לו במהלך הקרב: "איפה עכשיו החברים שלך?"

קונור מקגרגור. GettyImages
נותן הצגה, לא כולם אוהבים אותה. קונור/GettyImages

חביב נורמגומדוב מודה שהוא מגיע "כועס" לקרב הגדול שלו מול קונור מקגרגור במסגרת ה-UFC 229 בשבת בלאס וגאס, כשהשניים יתחרו על תואר אליפות העולם במשקל קל. השנהיים מגיעים לקרב הגדול והמסקרן אחרי מתיחות גדולה ולא מעט תקריות, כולל אחת לפני מספר שבועות במסיבת העיתונאים לקראת הקרב, אבל נורמגומדוב טוען שהוא לא יושפע מהטראש טוק של האירי "השיכור", כדבריו.

ה-UFC ערך מסיבת עיתונאים בתחילת החודש שעבר שבמהלכה מקרגור נראה סוער מאוד, דיבר בגסות ואמר דברים מעליבים כלפי נורמגומדוב ועל אביו. הוא דיבר בצורה לא מעליבה על משפחתו ועל מולדתו דגסטאן, וכינה את אביו של נורמגומדוב "פחדן".

"במסיבת העיתונאים הוא נראה כמו בנאדם שיכור", זה טירוף", אמר נורמגומדוב, הבלת המנוצח (0:26), "זה מעניין מאוד. איך אתה רוצה להילחם כשאתה משתמש בכל כך הרבה סמים ו-וויסקי? איך אתה רוצה להתמודד בקרב של 25 דקות? זה לא איגרוף, אחי. אני הולך להיות קרוב אליך כל הזמן. זה לא קרב שאפשר לשמור בו מרחק כמו מול ניט דיאז. זה שונה לגמרי".

מקרגור אכן נראה שותה וויסקי על הבמה, מהמותג שבבעלותו שניסה לקדם, ויש לציין כי הוויסקי הוא ספונסר רשמי של ה-UFC. מקרגור הציע לנורמגומדוב ללגום מהמשקה, אבל הוא סירב כמובן (נורמגומדוב מוסלמי). כמו כן, השניים היו מעורבים באירוע האלים בברוקלין, כשקונור ופמלייתו תקפו את האוטובוס שבו היה נורמגומדוב. הלוחם מדגסטאן טוען שהוא צחק במהלך התקיפה, ורק אנשים שהיו שם מנעו ממנו לצאת ולהתעמת עם מקרגור.

כעת נורמגומדוב טוען שכמו שעשה בקרבות קודמים שלו, גם עם מקרגור הוא מתכוון לדבר במהלך הקרב. "איתו זה יהיה שונה", אומר נורמגומדוב, אהפוך אותו לצנוע, אלמד אותו לקח, מדי פעם אתן לו סטירה, אעייף אותו. אני הולך לשאול אותו, 'איפה האוטובוס שלך עכשיו? איפה כל החברים שלך? מה קורה עכשיו? איפה כולם? תביא אותם לפה'. נראה. נראה. הולך להיות מעניין. ארסק לו את ההייפ".

לדבריו, "אני יכול לשלוט על הרגשות שלי. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. כשבחור אלכוהולי אומר דברים, זה לא מעניין אנשים. לא אכפת לי מה הוא אומר. הוא רוצה לעצבן אותי, זה חלק מהמשחק שלו. ברור, אני קצת כועס, אבל אתה חייב לשלוט על הרגשות שלך".

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. GettyImages
יהיה מעניין, נחכה בסבלנות. חביב מול קונור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully