וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאגת פדרו גלבאן ממאנת להסתיים: בשבוע הבא דיון במשרד האוכלוסין וההגירה

הארגנטינאי שנמצא בארץ ללא היתר עבודה כבר קרוב לשנתיים, מקווה לקבל ויזה בעקבות מכתב ההמלצה שכתבה השרה מירי רגב לפני מספר שבועות. קובי רפואה החמיא לשחקנים על משחק ההקרבה בדרבי

פדרו גלבאן שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצה להישאר בישראל. פדרו גלבאן/יוסי ציפקיס

רק לפני שבועות בודדים, נראה היה כי הארגנטינאי עומד לקבל מעמד של תושב, זאת לאחר מכתב המלצה שהעבירה שרת הספורט מירי רגב למשרד הפנים. כזכור, גלבאן נמצא בארץ קרוב לשנתיים ללא אישור שהייה או היתר עבודה, וכבר העביר מספר בקשות כדי לקבל מעמד של תושב קבע.

בינתיים, במשרד האוכלוסין וההגירה לא מתייחסים להמלצה של רגב כהמלצה למעמד תושב עבור גלבאן, אלא רק כהמלצה להורידו מרשימות הגירוש ופתיחת הליך כדי שהארגנטינאי יקבל ויזת עבודה, כך שהקשר לא ייחשב עוד כשוהה בלתי חוקי בארץ. על מנת שזה יקרה, הפועל תל אביב תצטרך לאשר כי השחקן הוא חלק מהמועדון, על אף שזה רק מתאמן עם הקבוצה ואינו משחק בשורותיה. במידה והפועל תל אביב לא תבקש עבור השחקן ויזת עבודה, מעמדו יישאר כשוהה בלתי חוקי בארץ וכך ישוב גלבאן להיות מועמד לגירוש.

עוד בנושא
תומאש סיבוק קיבל פנייה מפתיעה ממאמן צ'כיה: "יגיע אם נצטרך אותו"
בית"ר ירושלים: ברונו איבה חתם, השחקנים חוששים ממסע הרכש
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מרוצה מהתצוגה בדרבי. קובי רפואה/קובי אליהו

בנושא אחר, שחקני הפועל תל אביב זכו היום (רביעי) ליום מנוחה. המאמן קובי רפואה החמיא אתמול לשחקנים על הופעתם בדרבי ובעיקר על ההקרבה שהפגינו על המגרש. רפואה צפוי להמשיך עם אותו ההרכב שפתח מול מכבי תל אביב גם במשחק מול מ.ס אשדוד, אותה יפגשו האדומים ביום שני. המשמעות היא ששי אליאס ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור על חשבונו של ברנרדו רוג'ר.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה: קפילוטו סובל מקרע ברצועת הברך. השחקנים לא קיבלו מענקים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully