וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור לאומי: "יש פה קבוצה עם יכולות גבוהות, נראה שזה ילך למקומות טובים"

3.10.2018 / 13:20

בני הרצליה ערכה אימון פתוח לתקשורת, והגארד שחוזר לשחק אחרי שנה של היעדרות אופטימי: "יש לי הרבה מקום להראות את היכולות שלי". פוטוצ'ניק: "עוד לא ברמה שאנחנו יכולים להיות"

אור לאומי בני הרצליה מול יותם הלפרין הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חוזר אחרי שנה. אור לאומי/ברני ארדוב

בני הרצליה קיימה היום (רביעי) אימון פתוח לתקשורת לקראת פתיחת העונה של הקבוצה ביום ראשון הקרוב נגד הפועל ירושלים (21:05, ספורט 5+). הקבוצה מינתה הקיץ את המאמן גאשפר פוטוצ'ניק הסלובני ושינתה את פניה לחלוטין, כשהקפטן ניצן חנוכי והפורוורד כרם משעור חיזקו את הלבנים כחולים שינסו לחזור לצמרת הכדורסל הישראלי.

"ניסינו לעשות הכי טוב שאפשר בהכנה, היו לנו בעיות עם פצועים, אבל זה הספורט, אנחנו מנסים לפתור בעיות ולא ליצור אותם", סיפר פוטוצ'ניק במהלך האימון, "אנחנו עוד לא ברמה שאנחנו יכולים להיות, ומה שנהיה בהמשך העונה, כל הקבוצות באותן הסיטואציות. נצטרך לתת הכי טוב שאנחנו יכולים. אין לנו יציבות, ואנחנו צריכים לעבוד על זה. אם נבוא בכל משחק באנרגיות הנכונות, אז הכל אפשרי. אין משחק קל בכדורסל, והכל תלוי בנו".

עוד בנושא

הנהלת הפועל תל אביב הודיעה: אוהד שיפר סדר יורחק מהמגרשים
הפועל ירושלים מודאגת אחרי ההפסד, קטש: "דבר כזה לא יכול לקרות"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כרם משעור, ניצן חנוכי, שחקני בני הרצליה. האתר של בני הרצליה, אתר רשמי
"סוד הקסם - להתחבר מהר". ניצן חנוכי וכרם משעור/אתר רשמי, האתר של בני הרצליה

הקפטן חנוכי שחזר לקבוצה אחרי שנים רבות אמר: "תמיד יש תקווה והרצון של הקבוצה זה להגיע למעלה, אנחנו לא מסתכלים כזה רחוק, יש ליגה שוויונית, המטרה הראשונית היא להכנס בפלייאוף במיקום הכי טוב ורק אחרי זה נחשוב הלאה. יש פה שחקנים טובים, הרבה שחקנים שיכולים לשחק, סוד הקסם זה להתחבר מהר ואז יותר קל לעמוד במטרות. יש פה השנה הרבה שחקנים ישראלים טובים, בתקווה שכולם יהיו בריאים. גייב לווין כבר נפצע לתקופה ארוכה, זה יעזור לנו עם החוק הרוסי להיות מגוונים".

אחד הסיפורים המעניינים בהרצליה הוא חזרתו של הגארד אור לאומי, שפרץ בסוף עונת 2016/17, אך הושבת מסוף העונה ההיא ומכל העונה שעברה בשל מחלת הנשיקה. "כיף אדיר לחזור, זכות גדולה שיש לי את היכולת לבוא לעשות את מה שאני אוהב בכל יום, מאוד מתרגש לקראת העונה, שמח לפתוח אותה עם הקבוצה הזאת. הרבה ציפיות ועובדים קשה", סיפר לאומי לוואלה! ספורט, "הייתה לי תקופה טובה, זה נעצר, אבל זה חלק מהחיים, אי אפשר לשלוט על הכל. כרגע אני מסתכל על מה שטוב, אני עושה את מה שאני אוהב ואין לי תלונות".

על ההזדמנות שלו במועדון הוסיף לאומי: "אני מרגיש שיש לי פה הרבה מקום להראות את היכולות שלי ואת מה שאני יכול לתרום לקבוצה. זה חשוב לי מאוד להיות חלק משמעותי בקבוצה, רוצה לתת הכי טוב שאני יכול כדי שהקבוצה תצליח. אני מרגיש שזאת קבוצה אחרת. יש פה יכולות גבוהות וגם רמה גבוהה של אנשים ברמה האנושית, זה נראה טוב, נראה שזה יילך למקומות טובים. יש עונה ארוכה, אבל מסתכלים על המשחק הקרוב נגד ירושלים, מאמין שנתקדם משחק אחרי משחק ונהיה טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully