וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל תל אביב הודיעה: אוהד שיפר סדר יורחק מהמגרשים

3.10.2018 / 9:40

הנהלת הקבוצה התכנסה בעקבות אירועי שרלרואה והחליטה על שורה של סנקציות נגד אוהדים סוררים. במקרה שאוהד יגרום לנזק כספי, תישקל הגשת תביעה אישית נגדו: "לא נקבל מעשים אלימים"

אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
ההנהלה מתחילה לפעול. אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבה/לירון מולדובן

אחרי אירועי שרלרואה, הנהלת הפועל תל אביב מחליטה לנקוט ביד קשה נגד אוהדים סוררים. הנהלת הקבוצה הודיעה היום (רביעי) כי מעתה ואילך כל אוהד שיפר סדר או שינקוט באלימות יורחק ממשחקי הקבוצה. כמו כן, במקרה של גרימת נזק כספי, תישקל הגשת תביעה בגין הנזק שנגרם לקבוצה.

"הנהלת העמותה התכנסה אמש לישיבה בעקבות האירועים האלימים במשחק הקבוצה בשרלרואה ולקראת משחקי ליגת העל שייצאו בשבת הקרובה לדרך", נכתב בהודעה מטעם הפועל תל אביב. "ההנהלה מבקשת להבהיר כי לא תקבל בשום אופן מעשים אלימים והפרות סדר במשחקי הקבוצה, ולא תשלים עם כל פעולה שפוגעת בחוסנו של המועדון. ההנהלה תפעל בכל האמצעים על מנת לשים סוף להתנהגות שמזיקה להפועל שלנו, אותה כולנו אוהבים.

"אי לכך, הוחלט ברוב של ארבעה נגד אחד, כי אוהד שייתפס במהלך העונה מפר סדר, או ינקוט באלימות כלפי מי מהנוכחים במגרש - ובכלל זה שחקנים, שופטים ואוהדים, יורחק ממשחקי הקבוצה ובמקרה של גרימת נזק כספי, תישקל בנוסף הגשת תביעה בגין הנזק שגרם לקבוצה על פי חומרת המעשה.

"מחויבותנו, היא לדאוג לכך שכל אוהד הפועל יוכל להתגאות באווירה באולמנו הביתי, אווירה חמה ומלאת תשוקה אך כזאת ששומרת על החוק ובעיקר על הקבוצה. אנו קוראים לאוהדים להגיע בשבת הקרובה למשחק הליגה מול הפועל אילת ולעודד את הקבוצה בצורה ספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully