וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מודאגת אחרי ההפסד, קטש: "דבר כזה לא יכול לקרות"

3.10.2018 / 9:10

ראשי הקבוצה שוחחו ארוכות עם המאמן עודד קטש אחרי ההפסד 92:81 לראשון לציון בגביע ווינר, במשחק בו האדומים כבר פיגרו ב-27 הפרש. סטודמאייר ירד נסער, קטש: "לא אהבתי איך ששיחקנו התקפית או הגנתית". ג'ונסון: "ננסה לבדוק מה קרה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים הודחה אמש (שלייש) בחצי גמר גביע ווינר, לאחר שהפסידה 92:81 מול מכבי ראשון לציון. ראשי הקבוצה עמדו בסיום המשחק בסמוך לחדר ההלבשה ושוחחו באריכות עם המאמן עודד קטש, שניסה להסביר את התבוסה ודיבר על האחוזים הגרועים ועל פתיחת המשחק הגרועה. ראשון לציון כבר הובילה ב-27 הפרש על האדומים, כולל יתרון 24 נקודות במחצית, כשברבע האחרון ניסו בירושלים למזער את ההשפלה. אמרה סטודמאייר ירד נסער וכך נראו גם שאר השחקנים. "לא התחלנו את המשחק אגרסיביים, התחלנו חלש", אמר קטש לשחקנים בחדר ההלבשה בסיום.

עוד בנושא
איגור קולשוב מהלל: "מעולם לא פגשתי מאמן כמו צביקה שרף"
גביע ווינר: מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל ירושלים 81:92 ועלתה לגמר
חצי גמר גביע ווינר: הפועל באר שבע גברה בשתי הארכות על מכבי אשדוד 95:97

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
תסכול. אמארה/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים אמר המאמן: "התחלנו את המשחק בצורה רדודה ולא אגרסיבית. זה לא מקובל. אנחנו לא אמורים להתחיל ככה משחקים. יצרנו מזה בור שגרם לנו לרדוף, לא אהבתי איך ששיחקנו התקפית או הגנתית. לא יכול להיות שנפסיד באסיסטים, אנחנו חייבים לשמור יותר טוב. משחק מוכרע ברבע הראשון אם לא פותחים טוב וזה השפיע. היו לא מעט דקות שהיה נראה שראשון רוצה יותר מאיתנו, ודבר כזה לא יכול לקרות".

כריס ג'ונסון הוסיף: "הם קלעו מצוין, וכקבוצה לא קלענו, בעוד הם השיגו נקודות מצוינות. לא נכנענו במשחק, היה להם ערב מצוין. אבל זו עונה ארוכה, ננסה לבדוק מה קרה, יש לנו קבוצה טובה. זו תחילת העונה ולא הגענו למשחק בגישה הנכונה".

דשון באטלר סיכם: "עלינו למשחק בצורה חלשה, וכשמתחילים ככה, זה לא עוזר להשיג ניצחון. אנשים ושחקנים היו נסערים בגלל איך שהתחלנו את המשחק. אנחנו חייבים להעלות את האגרסיביות ואת המוטיבציה ולשחק טוב יותר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully