וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע ווינר: הפועל באר שבע גברה בשתי הארכות על מכבי אשדוד 95:97

דרמה אדירה בבית מכבי: סמאג' כריסטון במשחק פנטסטי (30 נק', 11 אס'), קלע על הבאזר, מנע הארכה שלישית ושלח את העולה החדשה לגמר אחרי מותחן: "ידעתי שאקבל את הזריקה האחרונה"

one

חצי הגמר הראשון של גביע ווינר נערך הערב (שלישי) ולפי השיבוץ של המנהלת, אף אחד לא ציפה למשחק מצוין כמו שהיה לנו. הפועל באר שבע גברה על מכבי אשדוד 95:97 בתום שתי הארכות אחרי הופעה פנומנלית של סמאג' כריסטון שסיים את ההתמודדות עם לא פחות מ-35 נק' מדד וסל ניצחון אחד גדול על הבאזר. משחק מצוין של לנדון מילבורן בצד השני, שלא נח אף לא לשנייה וקלע 34 נק' לא הספיק לגרינברג וחניכיו. העולה החדשה ממשיכה את טורניר ההכנה המצוין שלה ותחכה בגמר למנצחת במשחק המאוחר בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון.

קלעו להפועל באר שבע: סמאג' כריסטון 30 (11 אס', 6 רב', 5 חט'), טראוויס ווריק 19, טיילור ברון 15, עמית גרשון 11, ג'ורדן סווינג 10, ג'אקים דונאלדסון 8, יאיר קרביץ ורם אליאספור 2 כ"א

קלעו למכבי אשדוד: לנדון מילבורן 34 (50 דק'), אייזק רוזפלט 25 (11 רב'), ג'ייק פמברטון 14, תום מעיין 13, עידו פליישר 4, ג'ו ג'ו פאלאס 3, ליס שושי 2

עוד בנושא

סטודמאייר: "עוד לא ויתרתי על ה-NBA, אוכל לעזוב במהלך העונה"
דני פרנקו: "רעבים לפיינל פור, אבל רוצים קודם להגיע לפלייאוף"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן הפועל באר שבע סמאג' כריסטון. ברני ארדוב
חוגג סל אדיר וניצחון גדול. סמאג' כריסטון/ברני ארדוב
עמית גרשון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מקבל קרדיט מרמי הדר. עמית גרשון/ברני ארדוב

התגובות לדרמה

סמאג' כריסטון שקלע את סל הניצחון הדרמטי ורשם משחק נהדר עם 30 נקודות ו-11 אסיסטים אמר: "היה משחק קשה ומשוגע. ידעתי שאקבל את הזריקה האחרונה במשחק. נלחמנו חזק, גם באימונים אנחנו נלחמים חזק וזה מה שעשינו הערב".

רמי הדר: "לא שיחקנו טוב אבל טוב שניצחנו רק בשביל החבר'ה. אמרתי לבראד שהוא פשוט קוסם. הוא לקח את המשחק למקומות שהוא רצה. הם נלחמו כמו פנתרים והיו יותר טובים מאיתנו". על סמאג' כריסטון: "אני מאוד אוהב לדבר עם השחקנים שלי בעיקר את אלו שצריכים לקבל את הכדור. היינו צריכים יותר המשכיות ותנועה ולשחק את הכדורסל שלנו. מקווה שננצח גם ביום חמישי".

על משחק הגמר מול ירושלים או ראשון לציון: "הכי חשוב זה לנצח את משחק הליגה הראשון, אבל נבוא לשחק ונרצה לנצח. ברור שזה חשוב לנו. זה נותן תחושה טובה ונותן אמונה. כשאתה משחק רע ומנצח זה כיף. היינו היום תקועים וזה לא היה נעים לראות את זה".

בראד גרינברג: "אני גאה במלחמה של השחקנים שלי. היתה לנו הזדמנות לנצח, אבל החטאו זריקות עונשין חשובות. אני מרגיש די טוב עם הקבוצה שלי. לא יודע באמת מה אנחנו שווים עד שנקבל את השחקנים שלנו בחזרה (פול סטול ומארק טולפסן).

מי שהייתה מרוצה הסיום המשחק היא אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל של העיר, שצייצה בטוויטר מיד בסיום המשחק.

הציוץ של אלונה

בראד גרינברג מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
מצפה מחניכיו ליותר. בראד גרינברג/ברני ארדוב

רבע 1

העולה החדשה פתחה עם עמית גרשון, סמאג' כריסטון, טיילור ברון, ג'אקים דונאלדסון וטראוויס ווריק שפוגש את האקסית. מנגד, הצהובים עלו עם תום מעיין, ג'ייק פמברטון, ליס שושי, לנדון מילבורן ואייזק רוזפלט. הפועל באר שבע המשיכה מאותה נקודה בה עצרה, ואחרי פחות מחמש דקות זה 8:13. סמאג' כריסטון וטיילור ברון בלטו בשורות האדומים, עם שבע ושש נק' בהתאמה, והפער כבר עומד על תשע נקודות, 11:20. הרבע הראשון הסתיים ביתרון אדום, 18:27.

לנדון מילבורן שחקן מכבי אשדוד, סמאג' כריסטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מככבים. סמאג' כריסטון ולנדון מילבורן/ברני ארדוב
ג'ייק פמברטון שחקן מכבי אשדוד, עמית גרשון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
פמברטון שומר צמוד את גרשון/ברני ארדוב

רבע 2

הרבע השני נפתח במומנטום צהוב, כשלנדון מילבורן מקרב את האשדודים עד 26:30, עם 16 נק'. אשדוד כבר הגיעה קרוב וצימקה להפרש שתי נקודות, אך רצף החטאות בצד אחד וכמה מהלכים יעילים בצד השני וההפרש שוב קפץ ל-30:37. רם אליאספור מהפועל באר שבע רשם רגע ביזארי, כשבחמש דקות הספיק לבצע חמש עבירות ולסיים את חלקו במשחק כבר ברבע השני. סל על הבאזר של מי אם לא - כריסטון - קבע את תוצאת המחצית, 37:45 להפועל באר שבע.

לנדון מילבורן שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
סוחב את אשדוד על הגב. לנדון מילבורן/ברני ארדוב
סמאג' כריסטון שחקן הפועל באר שבע שומר את ג'ו ג'ו פאלאס שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
מככב בהתקפה, לא נח גם בצד השני. סמאג' כריסטון/ברני ארדוב

רבע 3

שני סלים רצופים של רוזפלט ובתווך סל של דונאלדסון בצד השני, והתוצאה היא 41:47, שלוש דקות לתוך המחצית השנייה. חמש נקודות נוספות של מעיין ומילבורן וההפרש עומד על נקודה בודדת, 46:47, ריצת 2:9 לצהובים. שלשה של דונאלדסון ועוד לייאפ של כריסטון אחרי איבוד כדור העלו את באר שבע ליתרון שבע, מעיין קלע מהקו שתיים וחתם את הרבע, 56:61 לאדומים.

תום מעיין שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
נכנס לעניינים ברבע השלישי. תום מעיין/ברני ארדוב

רבע 4

הפועל באר שבע לא נתנה לאשדוד להתקרב. הצהובים כבר היו במרחק נקודה, אך סל קשה של כריסטון ושלשה של גרשון העלו את חזרה את היתרון האדום ל-60:66. החבורה של רמי הדר המשיכה לצלוף מהשלוש באחוזים נהדרים (14/25), והתוצאה היא 67:73. דקתיים לסיום המשחק, כריסטון קלע שתי נקודות מהקו וזה 72:75 לטובת האדומים. וואו! שלשה של מילבורן 2.9 שניות לסיום וזה שוויון 77:77. כריסטון קיבל הזדמנות לנצח את המשחק, אך החטיא. הולכים להארכה.

אייזק רוזפלט שחקן מכבי אשדוד, טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
משחק מצוין של המתאזרח. אייזק רוזפלט/ברני ארדוב

הארכה

שתי הקבוצות פתחו מבולבלות את חמש הדקות הנוספות והראשונה להתעשת הייתה אשדוד, שלקחה את ההובלה אחרי דקות ארוכות, 79:80. המשחק הזה המשיך לספק רגעים גדולים. אשדוד כבר הוליכה בשלוש, אך גרשון השווה בשלשה. מילבורן קלע סל קשה, כריסטון ענה בלייאפ מהיר בצד השני. רוזפלט הלך לקו 5.8 שניות לסיום והחטיא שתי זריקות. הכדור נשאר צהוב, אך מילבורן הסתבך. חמש דקות נוספות של כדורסל לפנינו.

לנדון מילבורן שחקן מכבי אשדוד, עמית גרשון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
פיספס הזדמנות לגמור את המשחק. לנדון מילבורן/ברני ארדוב

הארכה שנייה

מילבורן המשיך לקחת את המשחק על עצמו, 34 נק', והתוצאה 90:93 לאדומים. טיפ של רוזפלט אחרי זריקה לוליינית של מעיין קבעה שוויון 93:93, דקה לסיום. וואו, כריסטון שם סוף למותחן עם ג'אמפ שוט מחצי מרחק בסל אדיר על הבאזר, 95:97 להפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully