וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "רעבים לפיינל פור אבל רוצים קודם להגיע לפלייאוף"

2.10.2018 / 13:35

הפועל תל אביב קיימה יום פתוח לתקשורת לקראת פתיחת העונה, והמאמן מאמין: "מה שקרה נגד שרלרואה מאחורינו". ג'רל מקניל, שעדיין לא מצא קבוצה, מועמד לחזור. ג'מאל שולר: "יש לנו מספיק כוח בשני צידי המגרש"

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
"הליגה מאוד מאוזנת". פרנקו/ברני ארדוב

הפועל תל אביב קיימה היום (שלישי) יום פתוח לתקשורת לקראת פתיחת העונה. האדומים יחנכו את עונת 2018/19 במשחק ביתי נגד הפועל אילת ביום שבת הקרוב (20:30, ספורט 5), כשהקפטן רביב לימונד צפוי להמשיך להעדר בשל הפציעה בשריר התאומים. אחרי ההדחה המאכזבת מליגת האלופות נגד שרלרואה, בוחנים בקבוצה את שוק השחקנים, כשייתכן שג'רל מקניל ששיחק אשתקד במועדון, ישוב לאחר שלא מצא קבוצה עדיין.

"מה שקרה בשבוע שעבר מאחורינו", אמר המאמן דני פרנקו היום, "מבחינתי לפחות זה היה מאכזב, היה ברור שלעבור שלושה סיבובי מוקדמות זה לא יהיה קל, זה לא בלתי אפשרי, אבל איך שהגענו למשחקים האלה וברמת המוכנות שהגענו היה מאוד מתסכל. צריך לשים את זה מאחורינו, העונה עוד לא התחילה, יש לנו קבוצה חדשה. בזמן שיש לנו עם כל הקבוצה ביחד, צריך לחדד כמה דברים ולהביא את הקבוצה יותר מוכנה לעונה".

על המעמד של האדומים בליגה הוסיף המאמן: "הליגה מאוד מאוזנת, יש את הקבוצות שפוטנציאלית עמוקות יותר, הקבוצות העמידות יותר בליגה, אלה שמפוצצות בכישרון. אנחנו מכירים מראש שהעונה היא רכבת הרים של עליות וירידות, יש כאלה שהירידות מדרדרות אותן מטה, ויש כאלה שהירידות הופכות אותן לטובות יותר. יש לנו קבוצה מעניינת ויהיה מעניין לראות אותנו בליגה. אנחנו מודעים ליתרונות ולחסרונות של הקבוצה. יש רעב של כולם להיות בפיינל פור שוב, אבל זה רחוק מאוד, צריך לדאוג להיות בפלייאוף קודם כל".

הגארד ג'מאל שולר הוסיף: "זה חשוב לפתוח את העונה טוב. למזלנו אנחנו בבית עם כל האנרגיות. במשחק בבלגיה ניסינו להשאר כמה שיותר בתמונה, ועשינו עבודה טובה בלחזור לעניינים, אבל התקפית קלענו רק 58 נקודות וזה לא מספיק. זאת הייתה הזדמנות טובה בשבילנו לשחק מול רמה פיזית אחרת. ממה שאני מדבר עם המאמן, ומהקבוצות שאנחנו משחקים מולן, כולם פחות או יותר מכירים את כולם. בסופו של יום הכל תלוי בביצוע. יש לנו קבוצה צעירה, אבל אם נבצע ונעמוד בלחץ, נהיה בסדר. יש לנו מספיק כוח בשני צדדי המגרש, נוכל להיות בחלק העליון של הטבלה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully