וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני היורוליג: טאריק בלאק במקום ה-69, אלכס טיוס 64

הדירוג השנתי של אתר יורוהופס יצא לדרך: מי שאמור להיות הסנטר הבכיר של מכבי תל אביב זוכה לקרדיט מועט, ודווקא מי שמסתמן כמחליפו מדורג לפניו. דיאנדרה קיין במקום ה-86, מייקל רול 73

one

היכן ממוקמים שחקני מכבי תל אביב ביחס למקביליהם ביורוליג? דירוג "יורוהופס" המסורתי, המדרג את 100 השחקנים הכי טובים במפעל האירופי הבכיר, יצא לדרך ולא מעט משחקניו של נבן ספאחיה כבר דורגו.

דיאנדרה קיין דורג במקום ה-86, מייקל רול במקום ה-73, ואמש (שלישי) פורסם החלק הרביעי של הדירוג, בו נכללו עוד שני שחקני מכבי תל אביב. טאריק בלאק, אחד משחקני הרכש המסקרנים של הצהובים, דורג במקום ה-69, מעל שמות מוכרים כמו מלקולם תומאס ופטרי קופונן, אבל מתחת לשחקנים אלמוניים יחסית כמו נייג'ל וויליאמס-גוס, אמדאו דלה ואלה וקייל קוריץ'.

עוד בנושא

הנהלת הפועל תל אביב הודיעה: אוהד שיפר סדר יורחק מהמגרשים
ירושלים מודאגת אחרי ההפסד, קטש: "דבר כזה לא יכול לקרות"
איגור קולשוב מהלל: "מעולם לא פגשתי מאמן כמו צביקה שרף"

טאריק בראון, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הדירוג ייראה אחרת בסוף העונה? טאריק בלאק/יוסי ציפקיס

"מכבי תל אביב הוסיפה לעצמה הרבה אתלטיות וכוח בצבע כשהחתימה את טאריק בלאק", נכתב ב"יורוהופס". "לבלאק יש את כל הפוטנציאל להיות סנטר משמעותי בשני הצדדים בכדורסל האירופי, ומכבי תל אביב תמיד היתה קבוצה אידיאלית כדי להבליט שחקנים מסוגו, שנהנים ממשחק בקצב מהיר המבוסס על מהירות ואתלטיות. בקדם העונה בלאק התמודד בצורה יפה עם סנטר יורוליג בכיר כמו יאן וסלי, וזה די מבטיח. אם הוא ינצל את ההזדמנות שלו, הוא יחזור ב-NBA.

ארבעה מקומות מעליו דורג מי שעשוי להיות מחליפו ביורוליג, אלכס טיוס. "זה לא מקרי שהקבוצה היחידה בה טיוס בילה יותר מעונה אחת היא מכבי תל אביב", נכתב אודות המתאזרח. "טיוס הוא החוליה המקשרת היחידה בין הקבוצה הנוכחית לבין זו שזכתה ביורוליג ב-2014, אחרי שהצהובים עברו מהפכות מדי קיץ. הנוכחות שלו בקבוצה משמעותית לא רק בזכות היכולות שלו בפיק אנד רול ובריבאונד, אלא גם בזכות העובדה שהוא היחיד בסגל שיודע איך זה לזכות ביורוליג. נחכה ונראה כיצד הוא ייתן השראה לחבריו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully