וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה הטריף את השחקנים: "זה משחק שילווה אתכם כל החיים"

בהפועל תל אביב התעודדו אחרי התיקו בדרבי והחמיאו למאמן: "דאג שהקבוצה תהיה סופר מוכנה". לצד מחמאות לצעירים, קיימת דאגה מהתפוקה בחלק הקדמי. דגני: "קיבלנו הרבה כוחות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. בהפועל תל אביב השתדלו מאוד לא לצאת בהצהרות אחרי ה-0:0 בדרבי אמש (שני). יחסי הכוחות לפני המשחק היו ברורים והשחקנים חגגו את התיקו, אם כי בצורה מאופקת. "זה הדליק פה את כולם. בכל אימון פה השבוע כולם הרגישו את זה. ידענו שאסור לנו להפסיד", אמר אחד השחקנים. המאמן קובי רפואה היטיב לתאר את התחושות אחרי המשחק כשאמר במסיבת העיתונאים שהוא "חצי שמח" מהתוצאה. כך או כך, גם היכולת וגם התוצאה שחררו הרבה לחץ במועדון. "זו הפעם הראשונה העונה שנראינו כמו קבוצה", אמרו במועדון, "כולם נלחמו ונתנו הכל על המגרש. אם נמשיך כך, דברים יראו אחרת לגמרי".

עוד בנושא:

שחקני מכבי תל אביב: "הפועל הייתה נחושה יותר, לא היו לנו תשובות"
קובי רפואה אחרי המשחק: "כל הקשקושים על כוננות ספיגה עזרו לנו"
הפועל באר שבע מודאגת: "בכר לא סופר את ממן ושהר"

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב מול אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בהפועל תל אביב אמרו: "הפעם הראשונה בה נראינו כמו קבוצה"/ברני ארדוב

2. האיש הכי מתוח בהפועל תל אביב לקראת המשחק היה כנראה המאמן קובי רפואה. לכולם, ובטח למאמן, היה ברור כי התבזות בדרבי לא תעבור בשקט וגם הפסד "מכובד" עשוי לגרום לזעזוע. רפואה לא השאיר מקום למזל ועשה כמעט הכל כדי שהאדומים ייצאו עם ראש מורם מהדרבי. לאורך כל השבוע הוא עבד עם הקבוצה על המערך הטקטי, אם באסיפות וידאו ואם על מגרש האימונים. בנוסף, הוא ערך עם כל שחקני הקבוצה שיחות אישיות ושינן את ההוראות שוב ושוב.

"הוא היה בטירוף", החמיאו למאמן במועדון. "הוא הבין את המשמעות של המשחק הזה ודאג שהקבוצה תהיה סופר מוכנה. לבסוף, זמן קצר לפני המשחק, קובי פצח בנאום שאפילו אחרוני הציניקנים לא היו נשארים אדישים אליו: 'בעוד 15 שנה, כשיראו את משחקי הדרבי האלה בערוץ הגולד, אתם לא רוצים להיות הפועל שהתבזתה ושלא נראתה טוב. אתם צריכים להבין שמשחק כזה ילווה אתכם כל הקריירה ואפילו כל החיים. אתם צריכים לחשוב על זה טוב טוב שאתם עולים למגרש, כי זה לא משחק רגיל. זה משחק לכל החיים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"קובי הבין את המשמעות של המשחק הזה". רפואה על הקווים/ברני ארדוב

3. בהפועל יצאו מאוד מרוצים ממשחק ההגנה של הקבוצה ונראה שעוד זר, רוג'ר במקרה זה, איבד את מקומו בהרכב לשי אליאס שקיבל לא מעט מחמאות. אבל בהפועל עדיין מודאגים מאוד ממשחק ההתקפה של הקבוצה. רפואה אמר אתמול שהוא לא מודאג ושיש לו "התקפה מפחידה". הוא גם טען שיש לו המון סבלנות לחכות לשערים של עומר דמארי, אבל אחרי שלושה שערים בחמישה מחזורים, במתחם חודורוב מודאגים. גם הלחץ על דמארי הולך ומתגבר כל שבוע ובקבוצה אמרו: "אם לא יהיו לנו שחקנים של 10 שערים ומעלה, לא נהיה קבוצת צמרת".

אלירן עטר מול אחמד עאבד, מכבי תל אביב מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עאבד וחבריו עדיין לא כובשים מספיק/ברני ארדוב

4. "מבחינתי זה היה די ברור שלא יספרו אותנו", אמר הקפטן אוראל דגני, שעלה לשחק עם זריקה בכתפו, "אחרי התוצאות האחרונות שלנו בדרבים, זה נתן לנו כוחות. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך, להתקדם ולהראות מה אנחנו מסוגלים לעשות - והשמיים הם הגבול. די הגיוני שככה התייחסו למשחק, כי מכבי קבוצה מאוד טובה ומאוד יקרה יחסית אלינו מבחינת תקציבים. יש להם שחקנים מצוינים וטובים ולנו יש צעירים שרוצים להוכיח מה הם שווים. הם הוכיחו את עצמם, ועוד נגיעה גם היינו מנצחים".

דגני ששיחק 70 דקות כבלם וב-20 הדקות האחרונות הוסט לעמדת המגן הימני כדי לעצור את צ'יקו אופואדו, הוסיף: "אנחנו באמת אופטימיים שאפשר לעשות עונה טובה. פתחנו את גביע הטוטו בצורה טובה ואז הגיעו שניים-שלושה משחקים שנראינו בהם פחות טוב וקצת נפגע לנו הביטחון. אני מאמין שאחרי המשחק הזה נצא לדרך חדשה. משחק כזה נותן כוחות לקהל, לשחקנים, לכולם. אני בטוח שאם היינו מנצחים זה היה נותן לנו אפילו כוחות הרבה יותר חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully