וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב: "הפועל הייתה נחושה יותר, לא היו לנו תשובות"

2.10.2018 / 7:42

התוכנית "לתת הצגה בדרבי" עליה דיברו הצהובים באימונים שובשה, ובקבוצה הודו: "השבוע העמוס השפיע". שכטר: "הפועל נפלו הרבה בסוף". לקראת בית"ר: ולאדן איביץ' שוקל לפתוח עם גלזר ופרץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב לא הסתירו את האכזבה בסיום התיקו 0:0 בדרבי. לפני המשחק התחושות של השחקנים היו טובות והם דיברו ביניהם על האפשרות לתת הצגה לקהל, על דרבי שלא יישכח ועוד כל מיני הגדרות שהיו רחוקות מלהתרחש במציאות.

שחקנים במכבי אף הודו בסיום: "הפועל באה נחושה יותר. אנחנו כביכול עלינו בהרכב התקפי יותר, אבל הכוח שלנו זה אמצע חזק. הפועל באו לפוצץ ולפחות בהתחלה לא היו לנו תשובות, הם באו באנרגיות של דרבי ועלינו כל השבוע העמוס הזה קצת השפיע".

ייתכן שבשבוע הבא בטדי ולאדן איביץ' יחזור לקישור שיכלול את דן גלזר ודור פרץ יחד וישמור את המערך ההתקפי יותר כאופציה מהספסל. אופיר דוידזאדה שסובל מקרע קטן במיניסקוס ימשיך להיעדר ויחזור אחרי הפגרה הקצרה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 חלש
ולאדן איביץ': "אבדוק אם השחקנים הגיעו זחוחים"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המערך ההתקפי היה טעות? איביץ'/ברני ארדוב

איתי שכטר, שרשם החמצה גדולה במחצית הראשונה, ניתח: "היה לנו משחק פחות טוב. יכול להיות שאם הייתי מבקיע בחצי הראשון זה היה משנה הכל, במשחקים כאלה צריכים לדעת להבקיע ממצבים כאלה ולהכריע. היה לנו משחק כבד, קצת עייף, היה לנו שבוע עמוס של שלושה משחקים. ננוח, נתרענן ונבוא טובים יותר במשחק הבא".

שכטר ביטל את הטענות על זלזול ביריבה העירונית ואמר ש"נתנו את הכבוד להפועל, עשינו הכנה ראויה ובאנו טוב. נגד קבוצה שמחכה מאחור ויוצאת להתקפות מעבר צריך להעניש כשמגיעים להזדמנות, אבל זה לא קרה. הם רוב המשחק עשו הגנה ואנחנו ניסינו להבקיע והיינו צריכים להיות חדים. עדיין, התיקו משקף כי לא היינו במיטבנו".

על בזבוז הזמן של הפועל אמר שכטר: "לקראת הסוף היו הרבה נפילות מצד הפועל, הם רצו לשמור על הנקודה ואנחנו רצינו לשחק ולנסות לנצח. זה חלק מהכדורגל, לפעמים קבוצה רוצה לשמור על הנקודה".

על פתיחת העונה: "אנחנו בפתיחת עונה מצויינת, למרות המשחק היום. אנחנו לא צריכים להסתכל על באר שבע, זה עוד מוקדם. אנחנו מכבי תל אביב וצריכים להסתכל על עצמנו משחק אחרי משחק. אנחנו לא מזלזלים ביריבות, בכדורגל הישראלי והעולמי היו קבוצות שבאו מלמטה ועשו דברים גדולים, ובכל מקרה אליפות לא מוכרעת במחזור החמישי או העשירי והדרך עוד ארוכה מאוד".

על האווירה שתחכה לו בטדי בשבוע הבא: "היו לי שם שנתיים וחצי מדהימות, נהניתי מכל רגע, אני יודע שגם הקהל שם מאוד מעריך אותי. נחכה ונראה איזה קבלת פנים אקבל שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב מול אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב, מרווין פרסמן. ברני ארדוב
"לקראת הסוף היו הרבה נפילות של הפועל". שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully