וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "אבדוק אם השחקנים הגיעו זחוחים". רפואה: "הדיבורים עזרו לנו"

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי הדרבי המאופס: "בלתי אפשרי לנצח בלי להבקיע, לא הופתעתי מהטקטיקה של הפועל תל אביב". רפואה: "שמעתי את כל הקשקושים על זה שנבוא בכוננות ספיגה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מעטים נתנו לה סיכוי בדרבי, אבל הפועל תל אביב הצליחה לנטרל הערב (שני) את התקפת מכבי תל אביב ומנעה מיריבתה העירונית לחזור לפסגת ליגת העל אחרי 0:0 חלש באצטדיון בנתניה. האדומים שיחקו באגרסיביות ובהתלהבות גדולה, גם בזבזו זמן כשצריך, ובעזרת תיקו שלישי ברציפות קטעו לצהובים רצף של 11 ניצחונות ביתיים בכל המסגרות.

המרוויחה הגדולה הייתה הפועל חדרה המפתיעה, שהתבודדה בפסגה בתום המחזור החמישי. מכבי תל אביב תתארח במשחק המרכזי של המחזור הבא אצל בית"ר ירושלים ביום ראשון, בעוד הפועל תל אביב תארח ביום שני את מ.ס. אשדוד.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון אחרי 0:0 עם מכבי חיפה
ברק בכר: "המצב לא נעים לאף אחד". פרד רוטן: "הקבוצה מתפתחת"
בני יהודה השיגה ניצחון בכורה עם 0:3 ביתי על הפועל רעננה

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בשבוע הבא יש לו ביקור בטדי. ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב: "היום לא הצלחנו להבקיע ולכן המשחק הסתיים בשוויון. היינו עדיפים, במיוחד במחצית השנייה, הגענו למצבים, אבל זה הכדורגל - אם אתה לא מבקיע, בלתי אפשרי לנצח. לפעמים דברים כאלה קורים, הרביעייה הקדמית שלנו נתקלה בהגנה חזקה והם לא יכולים להיות היחידים שמבקיעים. 11 מתקיפים ומגנים. הייתה הזדמנות לשחקנים אחרים להכריע וזה לא קרה. הם שיחקו נגדנו בגביע הטוטו עם טקטיקה דומה ושחקנים דומים, ידענו איך הם ישחקו. לא היה כאן משהו מיוחד. אבדוק אם השחקנים שלי הגיעו זחוחים".

איתי שכטר, ששיחק לראשונה בדרבי ליגה כשחקן מכבי תל אביב, אמר: "קודם כל, אני חושב שהבדלי הרמות לא היו גדולים היום. היינו קצת יותר טובים, אבל לא בהפרש גדול. זה משחק שתיקו משקף אותו. יכולנו להעניש באיזה שער. היינו צריכים להיות חדים. היה לי מצב לכבוש, ניסיתי להקשית מעל לבקוביץ' והכדור הלך החוצה. אני מאוכזב מאוד כי רצינו לנצח. צריך לדעת גם לשמור על הנקודה כשלא מנצחים. אנחנו מאוכזבים אחרי שבוע קשה מאוד וארוך".

על המפגש מול האקסית אמר: "כבר שיחקתי נגד הפועל תל אביב הרבה פעמים מאז שעזבתי, עשיתי הכול כדי שמכבי תל אביב תנצח. אני לא מתעסק בקללות של אוהדי הפועל תל אביב, אלא רק בלעשות טוב למועדון שאני נמצא בו. זה יום פחות טוב שלנו, אבל נעבוד קשה כדי להכין את עצמנו למשחק מול בית"ר ירושלים. בית"ר זה מועדון יקר ללבי, יש לנו זמן להכין את עצמנו, יהיה לנו שבוע לא פשוט, אבל זה הכדורגל".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לוקח את הנקודה ומקווה לצאת לדרך חדשה. קובי רפואה/ברני ארדוב

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב, החמיא לשחקניו: "אני גאה מאוד בבחורים, הם עמדו בצורה טקטית יוצאת מן הכלל. באנו מוכנים למשחק ובאנו כדי לנצח במשחק. לאור מה שהתרחש במחצית השנייה, אנחנו לוקחים את הנקודה הזו ומקווים לצאת לדרך חדשה. יש צעירים מצוינים בהפועל תל אביב, צריך לקבל החלטות לא פשוטות, אבל אני חי את הקבוצה הזו הרבה שעות ביום. גם רוג'ר שחקן מצוין וגם שי אליאס, אבל ההחלטה מקצועית נטו ועשיתי מה שטוב לקבוצה. הפועל תל אביב ממשיכה בדרך שלה, היו פה הרבה אמוציות, קהל ביתי, פגשנו קבוצה מצוינת, אבל אני מתעסק בקבוצה שלי. מגיע קרדיט לכל השחקנים, שעמדו טקטית מצוין, נלחמו וכל הכבוד להם. ראיתם שבמחצית הראשונה הגענו למצבים ותכנית המשחק עבדה. לא היינו מספיק איכותיים בחלק הקדמי, אבל השחקנים עבדו ונתנו הכול".

על ההמשך אמר: "הפועל תל אביב תבוא לכל משחק כדי לנצח. יש לי קבוצה טובה למרות כל הביקורות. אני יודע בדיוק מה אני עושה ואילו שחקנים יש לי. אני בטוח שנצא לדרך חדשה ונאסוף נקודות. יש לנו ביום שני את אשדוד. זה היה משחק שונה מאוד ממה שהיה בגביע הטוטו. שמעתי את כל הקשקושים על זה שהפועל תל אביב בכוננות ספיגה, אבל זה עזר לנו. אני גאה בבחורים".

אוראל דגני: "היו לנו כמה הזדמנויות טובות לנצח. בדקות האחרונות הלכנו טיפה אחרונה. יכולנו גם לספוג שער. לפני המשחק אמרו 'כמה נחטוף', אבל שיחקנו טוב. זה עשה אותנו יותר רעבים והוכחנו לכולם מה אנחנו שווים ומה אנחנו יכולים לעשות בליגה הזאת. מפה נמשיך קדימה. אני ספציפית לא הפתעתי את עצמי. אני יודע מה אנחנו יכולים לעשות, יש לנו התקפה ששווה גול למשחק ואני שמח שלא ספגנו. אני מאוד רוצה לנצח דרבי ומאמין שזה יהיה בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully