וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המצב לא נעים לאף אחד". פרד רוטן: "הקבוצה מתפתחת"

1.10.2018 / 22:01

מאמן הפועל באר שבע נותר ללא ניצחון אחרי ה-0:0 בחיפה, אך הצהיר: "נחזור להיות הקבוצה שהיינו". על בן שהר: "החלטה מקצועית". מאמן מכבי חיפה: "השחקנים נתנו את הלב, נלחצנו מול השער"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה והפועל באר שבע נותרו יחד בחלק התחתון של טבלת ליגת העל, אחרי 0:0 בקרב הלחוצות הערב (שני) באצטדיון העירוני בחיפה. האלופה נותרה ללא ניצחון אחרי חמישה מחזורים, בפתיחה הכי גרועה שלה זה שבע שנים, והיא כבשה רק שני שערים עד כה, בעוד יריבתה עם נקודה יותר אבל גם היא רק עם ארבעה שערי זכות.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב והפועל תל אביב סיימו את הדרבי ב-0:0
בני יהודה השיגה ניצחון בכורה - 0:3 על הפועל רעננה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם חנן ממן. יוסי ציפקיס
מבטיח שינוי. ברק בכר/יוסי ציפקיס

ברק בכר אמר בסיום: "היה משחק עם שינויי מומנטום לפה ולפה. הם החמיצו וגם לנו היו הזדמנויות להכריע. ברור שלא היה משחק טוב, אנחנו מצפים מעצמנו ליותר. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת שהגיעה למצבים, קבוצה עם יכולות ושחקנים טובים שגרמה לנו להיראות פחות טוב. אנחנו בתקופה פחות טובה והדברים הולכים יותר קשה. נשתדל לאסוף את השחקנים לשבת, הגיע הזמן שנעשה ניצחון. אחרי חמישה משחקים שלא ניצחנו, אין ברירה אלא לנצח. המצב לא אידיאלי, הוא לא נעים לאף אחד. צריך לשנות את זה. הפועל באר שבע תחזור להיות הקבוצה שהייתה".

כאשר נשאל על בן שהר שנותר מחוץ לסגל, השיב בכר: "אני עושה מה שנכון מקצועית לקבוצה. זה מה שהחלטתי ספציפית למשחק הזה".

שיר צדק: "אנחנו מאוד רוצים לנצח, אנחנו עובדים קשה ובאים בגישה טובה, אבל יש קצת חוסר ביטחון. זו תקופה כזו. יש כאן שחקנים טובים ומאמן טוב, ואני בטוח שנראה שינוי גם בתוצאות. זו לא התקופה הכי טובה שלנו, אין ספק, אבל יש לנו ביטחון בקבוצה ואנחנו בטוחים ביכולות שלנו. זו תקופה שתחלוף ואני מקווה שכבר במשחק הבא נצא לדרך חדשה".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0 מאכזב

לכתבה המלאה
פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חייבים לעבוד על הסיומת. פרד רוטן/יוסי ציפקיס

פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה, סיכם: "הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב. השחקנים נתנו את הלב עבור מכבי חיפה וזה דבר חשוב. הגיע לנו לנצח, אבל נלחצנו ברגע האחרון מול השער. אנחנו חייבים לעבוד על הסיומת. מיכיל קראמר לא מוותר, הוא תרם הרבה ועבד קשה, אבל כחלוץ הוא חייב לכבוש. הקבוצה הזו מתפתחת, גם אם לא רואים את זה בתוצאות. התקדמנו רבות לאחרונה".

הקפטן שלומי אזולאי: "אנחנו נראים טוב ומציגים יכולת טובה לאורך רוב שלבי המשחק, אבל חסר לנו הגרוש ללירה. זה הסיפור שלנו בעצם. ברגע שנשפר את יכולת הסיום, גם התוצאות יגיעו. זה לא קשור לחוסר ביטחון, אנחנו מייצרים מצבים וזה אומר הכול מבחינתי. ככל שנשפר את זה, נצא לדרך חדשה וטובה. קצב הנקודות לא מעודד, אבל אנחנו נראים יותר טוב, בטח יותר מהעונה שעברה. נגיע מוכנים לרעננה, זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בכל מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully