וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שהר קיבל הודעה מוקדמת על הדחתו: "בכר לא סופר אותו ואת ממן"

2.10.2018 / 6:38

בניגוד למדיניות, חלוץ הפועל באר שבע התבשר שלא יהיה בסגל יום לפני האימון המסכם. המאמן הגיב גם על נושא ממן, שמאוכזב ממעמדו: "יקבל הרבה דקות בהמשך". אלחמיד ייבדק, מחמאות לקורהוט וקבהא. צדק מודה: "יש לחץ"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. בכר מדבר על סאגת שהר וממן

חמישה מחזורים מפתיחת העונה, להפועל באר שבע יש ארבע נקודות בלבד, אבל העיסוק העיקרי בקבוצה קשור דווקא לחדר ההלבשה שלה. חנן ממן שחשב שיפתח בסוף השבוע עלה רק כמחליף ב-0:0 אמש (שני) עם מכבי חיפה ובסיום לא היה עם חבריו וירד במהירות לחדר ההלבשה. גם בגזרת בן שהר העניינים מתחממים. ברק בכר טען בסיום כי ההחלטות לגבי השניים מקצועיות בלבד, אלא שבסביבתו של שהר טוענים כי יש סיבות אחרות שעומדות מאחורי ההחלטה.

שהר, כך מתברר, קיבל הודעה כבר ביום חמישי כי הוא לא ייכלל בסגל. הוא היה השחקן היחיד מחוץ לסגל שקיבל הודעה כזאת. למחרת, עוד לפני האימון, הוא הודיע על כך לחבריו הקרובים בקבוצה. מיד לאחר האימון בכר פרסם לשחקנים את הסגל ושהר לא הופיע ברשימה, מה שגרר הודעות תמיכה של שחקנים, שלהם החלוץ לא סיפר על ההחלטה. שהר לא נסע עם הקבוצה לבית המלון בחיפה ובחר לבלות את סוף השבוע יחד עם חברו הטוב וובה בראון, שרק לאחרונה הופתע מההחלטה להיפרד ממנו.

"במועדון דחו את השמועות שיש לבכר עניין אישי עם שהר, ממן ושיימן. מאז, שיימן עזב והוא לא סופר את בן וחנן. אז אולי אין עניין אישי, אבל מקצועית הוא פשוט לא סופר אותם", אמר אחד השחקנים. ברק בכר מסר בתגובה: "לגבי בן, הכל היה תמיד מקצועי וימשיך להיות. חנן התחיל את העונה פחות טוב. היום אהבתי איך שהוא נכנס למשחק. הוא יקבל עוד הרבה דקות בהמשך". במועדון, אגב, טוענים שאין כל מתיחות בין ממן למאמן.

עוד בנושא

הפועל באר שבע ומכבי חיפה סיימו ב-0:0 משמים
ברק בכר מודה: "המצב שלנו לא נעים לאף אחד"
רוטן: "השחקנים נתנו את הלב, הקבוצה מתפתחת"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם חנן ממן. יוסי ציפקיס
חשבונות אישיים או שיקולים מקצועיים? ברק בכר/יוסי ציפקיס

2. צדק מדבר על הלחץ

ברק בכר סיפר בסיום כי הוא מאמין שהפועל באר שבע תצא לדרך חדשה כבר במשחק הקרוב, לפני הפגרה. "הקבוצה הזאת תיראה אחרת, וזה יקרה יותר מהר ממה שחושבים", סיפר המאמן. הבלם שיר צדק סיכם: "אין ספק שקצב צבירת הנקודות שלנו לא הכי טוב. השחקנים עובדים קשה, התוצאות משפיעות על היכולת מבחינת ביטחון. יש מאמן טוב שיודע מה הוא רוצה מהשחקנים ולאורך זמן זה ייראה אחרת. אני מניח שבקרוב נראה דברים הרבה יותר טובים מהקבוצה. לחץ? בהפועל באר שבע תמיד יש לחץ. לא ראיתי משחק רגוע שלה. יש פה דריכות. זה פחות בא לידי ביטוי מבחינת תוצאות. אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת, גם אם היינו במקום הראשון הייתי אומר זאת. אני מאמין שנצא מזה".

הבלם שלצדו, חאתם עבד אלחמיד, נבדק בסיום לאחר שהרגיש מעט לחץ על אזור השריר. הוא הדאיג מעט את אנשי הספסל כשסימן כאילו מדובר במתיחה ולכן הוא ייבדק היום. אלחמיד זכה למחמאות על היכולת שלו במשחק. לואי טהא חוזר לאימונים ובמועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקוה. במועדון אהבו גם את הכניסה של מרואן קבהא ושיבחו את ג'ון אוגו על היכולת במשחק. לגבי קבהא, כך טוענים מקורבים למועדון, לאחרונה מתנהל מעקב של מכבי חיפה לגביו וייתכן שיהיו התפתחויות בהמשך.

עוד באותו נושא

ברק בכר: "המצב לא נעים לאף אחד". פרד רוטן: "הקבוצה מתפתחת"

לכתבה המלאה
שיר צדק שחקן הפועל באר שבע מול מיכיל קראמר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"בהפועל באר שבע תמיד יש לחץ". שיר צדק, משמאל/יוסי ציפקיס

3. הקיץ שהוביל לחולצת ההרכב של קורהוט

לא מעט אוהדי באר שבע עוסקים בסוגיית השוער, שהובילה בסופו של דבר לסדרת טעויות בה הודו המנכ"ל אסי רחמים וברק בכר במסיבת העיתונאים - אבל קשה להתעלם דווקא מגזרת המגן השמאלי. שמואל שיימן הגיע, אבל מהר מאוד במועדון הבינו שהוא לא מתאים מקצועית והחליטו לשחרר אותו במסגרת עסקת סאבו. ההחלטה לא הייתה פשוטה. מיהאי קורהוט כבר סיכם באנורתוזיס, אבל העסקה התפוצצה, ובסופו של דבר האירועים בקיץ הובילו לחזרה שלו למשבצת הכי נוחה לו - מגן שמאלי בהפועל באר שבע. קורהוט זכה למחמאות על המשחק שלו אתמול, בעיקר על המשמעת הטקטית בחלק ההגנתי, אבל קשה לומר שהוא היה משחק גם לולא הפציעה של אורן ביטון. בינתיים, הפועל באר שבע מעדיפה להשאיר אותו בסגל.

בין ההחלטות של בכר אתמול, בלטה ההחלטה לפתוח בהרכב עם עדן בן בסט. השחקנים חשבו שהחלוץ ייכלל בסגל אך הופתעו כשפתח בהרכב. בן בסט זכה אתמול, גם ביציאה מהמגרש, לבוז אדיר מהאוהדים של מכבי חיפה. חלק מהשחקנים הודו שקיים לחץ בקבוצה, וגם המאמן, שלא נכנס בסיום לחדר ההלבשה ולא שוחח עם השחקנים, אישר זאת. "יש לחץ, זה נכון. אנחנו באמת רוצים, אבל אנחנו צריכים להבקיע ואנחנו לא עושים את זה", הוא סיכם. "דברים פחות מתחברים עכשיו. יש חמישה ימים משחק להתכונן למשחק הבא בטרנר ואז יוצאים פגרה ונעשה הכל כדי לנצח. יש כאן שחקנים מאוד מוכשרים וצריך להמשיך ולתת להם ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully