וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה לא משתחררת מהסערה בארה"ב: "זה זיכרון מר מתוק"

אלופת ארה"ב חושפת שהגמר הסוער מול סרינה וויליאמס הוא "לא הזיכרון הכי שמח שלי", מספרת על הקושי להתמודד, ומודה שעד היום היא "עדיין מנסה להשכיח ולהדחיק" את כל מה שקרה שם

נאומי אוסקה ליד סרינה וויליאמס, גמר אליפות ארה"ב 2018. GettyImages
טקס הכתרה, חלום שהתגשם, והיא בוכה, כשהקהל שורק בוז. הטראומה של אוסקה/GettyImages

נאומי אוסקה טוענת שהיא עדיין זוכרת בצורה לא נעימה את אירועי גמר אליפות ארה"ב, ומכנה "מר מתוק" את הערב שבו זכתה בתואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, במשחק שבו סרינה וויליאמס איבדה את קור הרוח והתעמתה עם השופט שוב ושוב.

כזכור, הניצחון של אוסקה הפך לשולי באירועים הסוערים של המשחק, שבמהלכו סרינה וויליאמס התעמתה עם שופט הכיסא קרלוס ראמוס, כינתה אותו "גנב" ונענשה בהורדת נקודה ולאחר מכן במשחקון שלם. אתמול, אחרי שאוסקה ניצחה בסיבוב הראשון באליפות סין, היא הודתה עד כמה היה לה קשה להתמודד עם האירוע.

"יש המון דברים שאני רוצה להגיד, כלומר, על איך שהרגשתי והכל", אמרה אוסקה, "אבל מבחינתי, אני לא יודעת, אני לא יודעת. הזיכרון שלי מגמר אליפות ארה"ב הוא מר מתוק. כלומר, אחרי זה, ממש אחרי זה, אני פשוט לא רציתי לחשוב על זה, בגלל שזה לאו דווקא היה הזיכרון הכי שמח מבחינתי".

אוסקה, כזכור, הגיעה נרגשת לטקס הסיום אחרי שהגשימה את חלום חייה, שמעה קריאות בוז (שהופנו לשופט ולמארגנים, ולא אליה כמובן), ובכלל, נותרה בצל ביומה הגדול. "כמובן שאני שמחה שזכיתי בגרנד סלאם, אני לא חושבת שיש משהו שיכול לקחת את זה ממני", אמרה היפנית, "אבל אני לא יודעת. אני מרגישה שאולי זה לא היה זיכרון רע, אבל זה היה כל כך מוזר, שאני פשוט לא רוצה לחשוב על זה.

"רציתי פשוט לדחוק את זה הצדה. אחר כך שיחקתי בטוקיו, ומבחינתי, טוקיו הייתה הדרך שלי להשכיח את זה. אני חושבת שדי הצלחתי. אני עדיין מנסה לטפל בעצמי ולהשכיח את זה. אני מקווה שגם פה אצליח".

סרינה וויליאמס, נאומי אוסקה אחרי גמר אליפות ארה"ב 2018. AP
מי במרכז? סרינה ואוסקה אחרי הגמר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully