וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "רציתי לעזוב ולעבור לספרד, זה תמיד היה החלום שלי"

כוכבה של צ'לסי חשף כי אכן חשב בקיץ על עזיבה, אך כעת כל כולו מרוכז בבלוז: "יש לי עוד שלוש שנים בחוזה, אין מה לדבר על עזיבה. אני אוהב את צ'לסי, אשמח גם לסיים בה את הקריירה"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

אדן הזאר עבר קיץ סוער: אחרי ההצלחה עם נבחרת בלגיה במונדיאל והשגת המקום השלישי, כוכבה של צ'לסי היה מעורב בלא מעט ספקולציות אשר קישרו אותו למעבר לריאל מדריד. על פי הדיווחים, אלופת אירופה חיפשה מחליף ראוי לכריסטיאנו רונאלדו והייתה מוכנה להשקיע בהזאר סכומי כסף גדולים, אך בסופו של דבר הבלגי נשאר בצ'לסי ופתח את העונה מצוין. אתמול (שבת) הוא אף כבש שער נהדר ב-1:1 הביתי עם ליברפול, ובסך הכל מאזנו עומד על שבעה שערים בשמונה משחקים בכל המסגרות מתחילת העונה.

הזאר סיפר בראיון לרשת BT שהוא אכן היה מעוניין במעבר לספרד: "אחרי המונדיאל, רציתי לעזוב כי החלום הגדול שלי היה לשחק בספרד. דיברתי עם הנהלת צ'לסי ואמרתי שאני גם מוכן להישאר, כי בסך הכל טוב לי כאן. כשהמאמן החדש הגיע, הרגשתי שאני ממש נהנה לשחק כשהוא על הקווים וכיף לי להיות חלק מהקבוצה הזאת. יש לי עוד שלוש שנים בחוזה שלי כך שאין מה לדבר על עזיבה כרגע".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
חוזר לגשר: למפארד ודרבי הוגרלו נגד צ'לסי בגביע הליגה
סארי: "הזאר יכול לגמור את העונה עם 40 שערים", קלופ: "שיחקנו פנטסטי"

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
"צ'לסי הפכה לחלק עצום מחיי לנצח". אדן הזאר/רויטרס

על השאלה האם ירצה גם לסיים את הקריירה בסטמפורד ברידג' ענה: "אני אשמח אם זה יקרה, אבל יש גם אפשרות שאעזוב. אני אוהב את המועדון, את האוהדים, את העיר ואת חבריי לקבוצה. אם כולם אוהבים אותי גם כן, אז זה קל, נוח ונבון להישאר. בין אם אעזוב ובין אם אשאר, אני שמח על מה שהשגתי בצ'לסי עד כה והמועדון הזה הפך לחלק עצום מהחיים שלי לנצח".

הזאר גם החמיא למאמנו, מאוריציו סארי, אשר עדיין לא הפסיד עם הבלוז העונה בליגה: "הוא אחד מהמאמנים הטובים בעולם, אין ספק בכלל. יש לנו חדר הלבשה טוב, אנשים ושחקנים טובים. אין הרבה אגו, אז קל להתרכז בכדורגל. המאמן מבקש ממני לעשות את מה שאני יודע: לכבוש שערים. אני אנסה לכבוש כמה שיותר, ואם אני אשתפר, כך גם הקבוצה תשתפר".

עוד באותו נושא

סארי: "הזאר יכול לגמור את העונה עם 40 שערים", קלופ: "שיחקנו פנטסטי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully