וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "הזאר יכול לגמור את העונה עם 40 שערים", קלופ: "שיחקנו פנטסטי"

שער של דניאל סטארידג' ("השער הכי טוב שכבשתי") בדקה ה-89 קבע 1:1 בין צ'לסי לליברפול ושני המאמנים שאבו עידוד. מילנר: "יש לנו סגל איכותי מאוד". הזאר: "נקרא תיגר על ליברפול וסיטי"

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול עם נאבי קייטה. רויטרס
דווקא הוא מכולם. סטארידג'/רויטרס

דניאל סטארידג' כבש אתמול (שבת) בדקה ה-89, שתי דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף, וסידר לליברפול 1:1 דרמטי במיוחד בחוץ מול צ'לסי. הבלוז עלו ליתרון כבר בדקה ה-25 משער של אדן הזאר, אבל לא הצליחו להגדיל את היתרון ובסופו של דבר שילמו על זה ביוקר.

עוד בנושא:

ליברפול סחטה 1:1 מול צ'לסי עם שער של סטארידג' בדקה ה-89
יובנטוס ניצחה 1:3 את נאפולי ונותרה מושלמת
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
היה מרוצה. קלופ/רויטרס

המספרים

* צ'לסי ניצחה את ליברפול רק פעמיים בתשעת משחקי הבית האחרונים מולה בליגה (שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים).

* זו הפעם הראשונה שליברפול לא מפסידה בשבעת משחקי הליגה האחרונים מאז 2008/9.

* הזאר הוא מלך שערי הליגה עם שישה כיבושים, אותם כבש מתשע בעיטות למסגרת בלבד.

* ליברפול ספגה רק שני שערים במחצית הראשונה ב-13 משחקי הפרמיירליג האחרונים - שניהם מול צ'לסי בסטמפורד ברידג'.

* אדן הזאר כבש ב-38 משחקים שונים בפרמיירליג וצ'לסי לא הפסידה בהם מעולם (34 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

* סטארידג' כבש 17 שערי פרמיירליג כמחליף, רק אוליבייה ז'ירו (19) וג'רמיין דפו (24) כבשו יותר ממצב כזה.

* סטארידג' הוא גם השחקן השביעי שכובש 50 שערי פרמיירליג עבור ליברפול אחרי רובי פאולר, סטיבן ג'רארד, מייקל אואן, לואיס סוארס, פרננדו טורס ודירק קאוט.

שחקני ליברפול. רויטרס
שחקני ליברפול/רויטרס

ג'יימס מילנר, שהיה זה שפינה את מקומו לטובת סטארידג' בדקה ה-86, אמר בסיום: "זה סימן לקבוצה טובה שממשיכה לשחק. הייתי מודאג אם לא היינו מגיעים למצבים, אבל כל הזמן המשכנו לייצר מצבים והיו לנו הזדמנויות טובות, זה חיובי ומעודד. אפשר היה לראות ששתי הקבוצות טובות מאוד. זה עדיין שלב מוקדם בעונה ואנחנו רק חושבים משחק אחרי משחק. יש לנו סגל איכותי מאוד".

הגיבור הגדול של ליברפול סטארידג' הוסיף: "זה היה שער טוב, השחקנים עבדו קשה מאוד לאורך המשחק והיינו חסרי מזל שלא כבשנו במהלך המחצית הראשונה. הייתי רוצה להגיד שכבשתי שערים טובים יותר, אבל כנראה שלא. זה היה שער נחמד מאוד. הכי חשוב היה להשיג את התוצאה. זה משחק קבוצתי ואני רק צריך לתת את המיטב בכל דקה שאני משחק. חשוב להמשיך לדחוף קדימה ולהיות חיוביים".

יורגן קלופ אמר: "איזה משחק, משחק כדורגל ברמה גבוהה מאוד. זה כל כך הגיע לדניאל סטארידג', זה רגע נחמד מאוד ואני שמח מאוד בשבילנו. אני חושב שעשינו טעות אחת במהלך המשחק והיא הובילה לשער של צ'לסי. זה קשה. היו לנו הזדמנויות, שיחקנו כדורגל פנטסטי. אני אוהב לנצח, אבל להשיג נקודה במשחק חוץ מול צ'לסי זה טוב. אפשר לראות כמה צ'לסי טובה. אני יודע שהגיעה לנו לפחות נקודה אז אני שמח".

על השער של סטארידג' אמר המאמן: "אני תמיד חושב על דניאל, אבל הוא לא הצליח להוכיח כמה הוא טוב. חשבנו שההשאלה לווסט ברומיץ' היא רעיון טוב בשבילו כדי לקבל דקות משחק וכשהוא חזר הוא שוב הפך לאופציה עבורנו. זה השתלם לו, מגיע לו". על מוחמד סלאח, שהוחלף ונראה לא מרוצה במיוחד, אמר המאמן הגרמני: "כולנו צריכים לעבור רגעים כאלה, אבל להגיע למצבים כאלה בצורה עקבית זה גם מצביע על רמה גבוהה. הוא כזה איום וזה טוב מאוד. הכול בסדר".

שחקני צ'לסי חוגגים, אנגולו קאנטה, וויליאן, אדן הזאר. רויטרס
השער של הזאר לא הספיק/רויטרס

מאמן צ'לסי מאוריציו סארי אמר: "היה משחק יפה. אני מרוצה מאוד מההופעה, אני מאוכזב שהם כבשו בדקות האחרונות, אבל אני מרגיש שתיקו זו תוצאה משקפת. הזאר יכול לכבוש 40 שערים העונה, אני באמת חושב כך. הוא שחקן נהדר ואדם נהדר. התחלנו ביחד לפני חודשיים ואני חושב שהולך לנו טוב מאוד. אולי ליברפול נמצאת צעד אחד לפנינו, אבל אני מתחיל לחשוב שאנחנו יכולים להתאושש. אני מרוצה מאוד מהאיכות ומהאינטנסיביות של השחקנים. אני מרגיש שיפור ממשחק למשחק בקבוצה. אני חושב שיש לנו איכות גבוהה בחלק הקדמי והשחקנים אינטליגנטים מאוד, הם למדו מהר מה שאני רוצה מהם".

אדן הזאר אמר: "כשאתה מוביל 0:1 וסופג שער לקראת הסיום אתה יכול להיות עצוב, אבל אני חושב שתיקו זו תוצאה הוגנת. אני קצת מאוכזב שלא כבשתי במחצית השנייה. אני חושב שאנחנו יכולים לקרוא תיגר על ליברפול וסיטי, שהן שתי הקבוצות הטובות באנגליה. אנחנו לא רחוקים, אנחנו מנצחים במשחקים והביטחון גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully