וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: מנצ'סטר יונייטד עשויה לפטר את ז'וזה מוריניו עד סוף השבוע הבא

על פי "דיילי מייל", שחקנים וחלק מצוות האימון דיברו בגלוי על האפשרות של פיטורים לאחר ההפסד לווסטהאם. דיווחים אחרים גרסו כי במועדון כבר פנו לזידאן. וגם: העימות בין מוריניו לאלכסיס

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד עם ז'וזה מוריניו. רויטרס
סוג של פיוס. מוריניו ופוגבה/רויטרס

המשבר הגדול של מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו נמשך. השדים האדומים ספגו היום (שבת) את הפסד הליגה השלישי שלהם העונה עם 3:1 בחוץ מול ווסטהאם כשהם נראים רע ונותרים עם 10 נקודות בלבד אחרי שבעה מחזורים, המאזן הכי חלש שלהם אי פעם בפרמיירליג פרט לעונת אחת (2013/14), אז היה מאזן דומה. פול פוגבה, שהיה הנושא החם של השבוע, היה חלש והוחלף בדקה ה-70 כשהוא בקושי מסתכל על מוריניו בירידה מהדשא בעוד המאמן הפורטוגלי מנסה לשדר עסקים כרגיל וטופח לו על השכם.

אחרי המשחק דווח ב-BeIN Sports כי מנצ'סטר יונייטד כבר פתחה במו"מ עם זינדין זידאן על מנת שיירש את ז'וזה מוריניו כמאמן הקבוצה. בשעות הלילה דווח ב"דיילי מייל" כי "בצוות האימון של מנצ'סטר יונייטד מאמינים שמוריניו עלול להיות מפוטר עד סוף השבוע. שחקנים ועוזרי מאמן דיברו על האפשרות הזאת בפתיחות בזמן הנסיעה חזרה למנצ'סטר בשעות אחר הצהריים".

במקביל, תחושת המיאוס של שחקני יונייטד ממאמנם הולכת וגוברות. אחרי העימותים עם פול פוגבה ומרכוס רשפורד, מתברר שאמש הוא התעמת גם עם אלכסיס סאנצ'ס שלא נכלל בסגל, ו"צרח" עליו לעיני כל השחקנים בחדר ההלבשה - כך על פי "המירור".

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד הפסידה 3:1 בחוץ לווסטהאם
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט
חשש שהמאבק בין פוגבה למוריניו יגרום למחנאות ביונייטד

מרקו ארנאוטוביץ' שחקן ווסטהאם חוגג. רויטרס
ארנאוטוביץ' חוגג/רויטרס

המספרים

* הפעם האחרונה בה מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה כשהיא משיגה פחות מעשר נקודות בשבעת המחזורים הראשונים הייתה אי שם ב-1989/90, אז היא הוציאה שבע נקודות.

* למרקו ארנאוטוביץ' יש מעורבות ישירה ב-17 שערי פרמיירליג ב-2018 (10 כיבושים ו-7 בישולים). רק מוחמד סלאח (24) היה יעיל יותר בתקופה הזו.

* דויד דה חאה שמר על רשת נקייה רק במשחק אחד משבעת הראשונים בפרמיירליג העונה, לעומת שש פעמים משבעה משחקים בעונה שעברה.

* פליפה אנדרסון הוא הברזילאי השני שכובש עבור ווסטהאם שער בפרמיירליג. הקודם היה אילן אראוחו שעשה את זה ב-2010.

* עבור ווסטהאם זה היה הניצחון השני מול מנצ'סטר יונייטד ב-20 מפגשי הליגה האחרונים ביניהן. הקודם היה 2:3 באפטון פארק במאי 2016.

* זו הפעם הראשונה שווסטהאם מנצחת את מנצ'סטר יונייטד בהפרש של שני שערים לפחות מאז 1982, גם אז היה 1:3.

* ויקטור לינדלוף כבש את השער העצמי השלישי של מנצ'סטר יונייטד ב-2018, יותר מכל קבוצת ליגה.

* פאבלו סבאלטה בישל 12 שערים ב-81 הופעות פרמיירליג תחת מנואל פלגריני לעומת 9 בישולים ב-190 משחקים תחת מאמנים אחרים.

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מוריניו מתחבא מאחורי הבועות/GettyImages

מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו אמר: "אני חושב שקבוצה שמגיעה עם גמישות כזו וסופגת כבר אחרי חמש דקות, ובכן זו לא הצורה הטובה ביותר לפתוח את המשחק. היה נבדל קטן בשער הזה, אבל אולי הקוון לא ראה וטעה. לגבי השער השני, אנחנו יודעים שאנדריי ירמולנקו חזק מאוד ברגל שמאל ולא היינו אגרסיבים מספיק כדי למנוע ממנו את הבעיטה הזו. במחצית השנייה לקח לנו קצת זמן להיכנס לעניינים ואז לשוער שלהם היו כמה הצלות. אני רוצה לברך את הסקאוט שמצא את הילדים בני ה-21 האלה, איסה דיופ הוא מפלצת. השער השלישי הרג אותנו מבחינה מנטאלית כי השופט לא ראה את העבירה שהייתה בתחילת המהלך. היו לנו 20 דקות לנסות ולשנות דברים אחרי שכבשנו, אבל לא היינו מסוגלים לעשות את זה כי מבחינה מנטאלית לא היינו שם".

על העובדה שאלכסיס סאנצ'ס לא נכלל בסגל למשחק, אמר מוריניו: "תראו, כל כך הרבה חודשים כולם שואלים על מרסיאל ואלכסיס סאנצ'ס משחקת לא מספיק טוב, אז השבוע הגיע הזמן שלי להסכים. הכללתי את מרסיאל בסגל והשארתי את אלכסיס בחוץ". כשנשאל על פול פוגבה, ששוב אכזב, אמר מוריניו: "הוא משתדל מאוד".

בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר ריו פרדיננד אמר בשידור: "ככדורגלן, ה-DNA שלך הוא עבודה קשה ומאמץ, לא ראיתי את זה היום. לא ראיתי את שחקני מנצ'סטר יונייטד מוסרים שתיים או שלוש מסירות ברציפות, זה פשע. אני לא רואה מספיק שחקנים צעירים שעובדים קשה כדי להגיד למאמן 'זה המקום שלי בקבוצה'. יש כמה החלטות גדולות וחשובות שצריכות להתקבל ביונייטד עכשיו. יהיו דיונים לגבי ראשי המערכת, העתיד של המאמן ושחקנים בסגל, כי הבסיס לא נעשה כמו שצריך. משהו צריך להיעשות".

חלוץ ווסטהאם מרקו ארנאוטוביץ', שכבש את השלישי באין מפריע, אמר: "לא עניין אותנו מה המצב שלהם, תכנית המשחק שלנו הייתה רק לנסות לנצח. אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו וזה בדיוק מה שעשינו בצורה מצוינת, לכן הגיע לנו לנצח. אני חושב שאני כאן כדי לעזור לקבוצה, להחזיק בכדור ולכבוש שערים. אנסה לעשות כל מה שאפשרי. אין לי מה להגיד על מוריניו. אני מסתכל רק על הקבוצה שלי, מה שהקבוצה השנייה עושה הוא לא עניין שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully