וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייוורד חזר לפרקט אחרי כמעט שנה: "היו רגעים שחשבתי שלא אחזור"

הכוכב ששבר את רגלו במשחק פתיחת העונה שעברה מול קליבלנד, קיבל 23 דקות ותרם 10 נקודות בהפסד לשארלוט: "היו לי רגעים טובים וגם כמה רעים". גם קיירי אירווינג חזר ופתח בחמישייה

גורדון הייוורד בוסטון סלטיקס. רויטרס
אוהדי בוסטון בהחלט יכולים להיות אופטימיים. גורדון הייוורד אמש/רויטרס

שני משחקי הכנה נערכו הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA וגולת הכותרת שלהם היתה ללא ספק החזרה של גורדון הייוורד לפרקט אחרי כמעט שנה שלמה. הייוורד, שהספיק לשחק רק 5 דקות במדי הסלטיקס בשנה שעברה עד ששבר את רגלו במשחק פתיחת העונה מול קליבלנד, פתח בחמישייה לצד קיירי אירווינג ותרם 10 נקודות ב-23 דקות בהפסד לשארלוט 104:97. קיירי, שגם הוא סבל מפציעה קשה שגרמה לו להחמיץ את הפלייאוף בעונה שעברה, שיחק 22 דקות ותרם 9 נקודות ו-3 אסיסטים לקבוצה שמתיימרת להיות המתחרה הרצינית היחידה של גולדן סטייט העונה.

עוד בנושא:

טריסטן תומפסון: "קליבלנד פייבוריטית במזרח גם בלי לברון ג'יימס"
רגל פה רגל שם: ממפיס מייחלת לעונה נטולת פציעות שתחזיר אותה לרלוונטיות

בראד וונאמייקר בוסטון סלטיקס. רויטרס
השתדרג ל-NBA אחרי כמה שנים נהדרות באירופה. בראד וונאמייקר/רויטרס

"לא הרגשתי ששיחקתי את הכדורסל הכי טוב שלי, אבל זו היתה הרגשה טובה וכיפית", אמר הייוורד לאחר המשחק, היו לי רגעים טובים וכמה רגעים רעים".

על מה שעבר בשנה הקשה של השיקום, אמר: "עברתי הרבה בשנה האחרונה, כך שרק להיות שם על המגרש לעיני הקהל והחברים זה עושה הרגשה טובה. היו לי רגעים שלא ידעתי אם אצליח בכלל לחזור מהפציעה הזו, כך שזה בהחלט ניצחון עבורי". קיירי שיחק לראשונה מאז ה-11 במרץ, עד שהעונה הסתיימה עבורו בגלל בעיות בברך.

במשחק נוסף שנערך הלילה הביסה פילדלפיה את מלבורן האוסטרלית 84:104. ג'ואל אמביד נראה חד עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. מרקל פולץ הוסיף 14 נקודות ובן סימונס נהדר תרם לא פחות מ-14 אסיסטים אליהם הוסיף 8 נקודות ו-8 ריבאונדים. ג'ונה בולדן ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב תרם 6 נקודות ב-12 דקות מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully