וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריסטן תומפסון: "קליבלנד פייבוריטית במזרח גם בלי לברון ג'יימס"

סנטר הקאבס העלה גיחוך, מרכוס מוריס: "תצאו לחופשה מוקדמת השנה". הדרישות "המוגזמות" של מינסוטה מעכבות את הטרייד על ג'מי באטלר, קליי תומפסון: "הוא מסוגל להפוך קבוצות לקונטנדריות"

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס עם טריסטן תומפסון. AP
מה אתה באמת שווה בלעדיו, טריסטן? תומפסון עם לברון/AP

מעטים, אם בכלל, סופרים את קליבלנד במאבקי הצמרת של המזרח אחרי עזיבת לברון ג'יימס. ובכן, לא אם תשאלו את טריסטן תומפסון. "אנחנו עדיין אלופי המזרח ארבע שנים. עד שלא ייקחו את התואר הזה מאיתנו, לאף קבוצה אין יותר מדי מה לומר", הפתיע סנטר הקאבס אמש (חמישי). "בוסטון הפסידה לנו במשחק 7, למרות שהיה לה יתרון ביתיות. לפילי כמעט עשינו סוויפ. טורונטו? אנחנו כבר יודעים מה קורה. בקיצור, אנחנו הקבוצה לנצח במזרח".

בעידן הרשתות החברתיות אמירות מעוררות גיחוך שכאלה זוכות לתגובות מיידיות, ואכן כמה וכמה שחקני NBA שישחקו במזרח בעונה הקרובה - ולא בקליבלנד - ענו ישירות לתומפסון. "אוקיי אחי, נתראה בקרוב", כתב לה בסרקזם בן סימונס מפילדלפיה, והוא השיב: "חכה". מרכוס מוריס מבוסטון - שמסתמנת כפייבוריטית האמיתית במזרח - צייץ: "תפסיק את זה. תתכונן לצאת לחופשה מוקדמת השנה. אף אחד לא סופר את הקאבס השנה!".

עוד מוקדם לומר עד כמה תחרותי יהיה ג'יימס בקבוצתו החדשה ב-LA, אבל דבר אחד בטוח: בלעדיו השאיפות של הקאבס אחרות לחלוטין, והם יסתפקו גם בהרבה פחות מההישגים של העונות הקודמות. אולי כדאי שגם טריסטן תומפסון יתעדכן.

מאמן פילדלפיה סיקסרס ברט בראון עם בן סימונס. AP
הוכחה לדרישות המופרזות של מינסוטה. בן סימונס/AP

עוד ב-NBA

* "דרישות מוגזמות" מצד מינסוטה גורמות לטרייד על ג'ימי באטלר להידחות, על פי ESPN. הדיווחים האחרונים מארצות הברית מדברים על הצעות שהגיעו לטימברוולבס מלמעלה מעשר קבוצות, אולם לעת עתה כמעט אף אחת מהן לא הבשילה אפילו לכדי מגעים ממשיים. כך, למשל, טען קווין אוקונור מ"דה רינגר" שפילדלפיה התעניינה בכוכב מינסוטה (שחוזהו יסתיים בתום העונה הקרובה), אך נסוגה כשהבינה שהוולבס דורשים בתמורה את בן סימונס.

* קליי תומפסון מבהיר פעם נוספת שהוא רוצה לסיים את הקריירה בגולדן סטייט. לעת עתה נראה שהווריירס יצטרכו לוותר בקיץ הקרוב על אחד מהכוכבים בשל דרישות השכר הגבוהות, אולם השוטינג גארד המצוין מקווה שזה לא יהיה הוא. "קשה לרדת מעגלה מנצחת. יהיה טיפשי מצדי לא לרצות להישאר פה כמה שיותר".

כמו כן, התייחס תומפסון לאפשרות שג'ימי באטלר יצטרף ליוסטון או לקבוצה בכירה אחרת: "אני מסוקרן ממה שיקרה איתו, כי אני מאמין שהוא יכול לקחת קבוצה ולהפוך אותה למועמדת לאליפות. חבל מאוד שזה לא מסתדר לו במינסוטה, כי ג'ימי אחד השחקנים הטובים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully