וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס פרישמן: "השחקנים מתלוננים על התנאים בצה"ל? זו יריקה בפרצוף"

28.9.2018 / 7:49

יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד זועם על התלונות הרבות בנוגע לתנאי הקורס של הכדורסלנים המצטיינים: "הובהר להם מראש שבמהלך הקורס הם לא ישוחררו. ממה הם מופתעים? זה מקומם"

יו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן. יוסי ציפקיס
"זה מכעיס ומקומם". עמוס פרישמן/יוסי ציפקיס

סערת אי שחרור השחקנים המצטיינים למשחקי גביע ווינר לא נרגעת. אחרי שאתמול (חמישי) הבאנו את חלק מהטענות של ההורים על הנושא, שוחררו אמש השחקנים לבתיהם ורובם השתתפו במשחקי גביע ווינר ומשחקי גביע הליגה הלאומית. מי שכעס מאוד על כל הסיפור היה יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל עמוס פרישמן, שאחראי זה שנים רבות על נושא הספורטאים המצטיינים בענף, וזועם על הצגת הדברים.

"אני הייתי ספורטאי מצטיין בעצמי, ואני שאחראי על הנושא הזה כל כך כועס על איך שהדברים יצאו החוצה", מספר פרישמן לוואלה! ספורט, "לרוב, הספורטאים המצטיינים מושמים בתפקידים מבזים שלא מכבדים את הכישורים שלהם. באנו עם תוכנית מהפכנית, שהצבא הסכים לה, ומה שקיבלנו בימים האחרונים זה ממש יריקה בפרצוף ואני כל כך כועס. אני מקווה שכל מה שקרה פה והדברים שנאמרו לא גרמו לנזק כל כך גדול שזה יעמיד את התוכנית בסכנה".

שחקן העבר של נבחרת ישראל והפועל תל אביב מוסיף: "במסגרת התוכנית החיילים שטרם עשו טירונות עושים טירונות מקוצרת של שלושה שבועות ולאחר מכן עושים קורס שבמהלכו יש שמונה ימים מרוכזים שבו הם ככל הנראה לא יכולים להיות משוחררים. השחקנים היו באיגוד הכדורסל והובהר להם שזה מה שיקרה, אם הם פתאום מופתעים או מאוכזבים, אז או שהם משקרים, או שאני לא יודע מה קורה. אחרי זה הם בסך הכל צריכים לתת שעתיים בכל יום בבית ספר כעוזר למורה לחינוך גופני ויש להם את כל היום להתמקד בכדורסל, שלוש שנים של שירות יוצא מן הכלל שגם תורם".

לסיום אומר פרישמן כי: "שלוש שנים הם יכולים להתמקד בכדורסל, והם צריכים לתת בסך הכל שמונה ימים. אז יצא שהם פספסו משחק אחד או שניים בגביע ווינר, אז מה? משחק מטומטם בגביע ווינר או שניים לעומת שירות נוח של שלוש שנים? זה מכעיס ומקומם אותי. מי שלא רוצה להיות חלק מהתוכנית הזאת רק שיתקשר אליי ואני אוציא אותו. אף אחד לא הכריח אף שחקן להיות חלק מזה".

עוד בנושא

הצבא לא שחרר: איגור קולשוב ועמית מראשל"צ נעדרו מגביע ווינר
קולשוב לא לבד: "מי שאישר את התוכנית בצה"ל, לא חשב עד הסוף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully