וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבא לא משחרר: איגור קולשוב ועמית עבו ייעדרו מגביע ווינר

26.9.2018 / 12:05

שחקני מכבי ראשון לציון, שקיבלו הודעה מראשי הקורס הצבאי בו הם נמצאים כי הם לא ישוחררו למשחק הערב נגד בני הרצליה (19:45, 5+ לייב), לא ייקחו חלק אלא אם תחול תפנית דרמטית

one

שחקני מכבי ראשון לציון איגור קולשוב ועמית עבו לא ייקחו חלק הערב (רביעי, 19:45, שידור ישיר ב-5 לייב) במשחק שמינית גמר גביע ווינר נגד בני הרצליה, אלא אם תחול תפנית דרמטית בהחלטת הצבא לגבי השניים. אתמול בערב הודיעו השניים לראשי ראשון לציון כי קיבלו הודעה מראשי הקורס הצבאי בו הם נמצאים, כי הם לא ישוחררו למשחק על אף שמדובר במשחק רשמי וכי עליהם להישאר בבסיס. בראשון לציון החלו במסע לחצים ובדיקות מול ראשי הקורס, וכן ראשי התכנית לספורטאים מצטיינים בצה"ל, על מנת לשחרר את השניים, שבמקביל גם באיגוד הכדורסל פועלים לטובתם אך ללא הועיל.

קולשוב ועבו הם חלק מתכנית חדשה של צה"ל ואיגוד הכדורסל, שלפיו הספורטאים המצטיינים ייגויסו ביחד לתפקיד מורה-חייל, וישרתו את שירותם הצבאי ביחד. הקורס החל לפני מספר שבועות ושחקנים צעירים בליגת העל והלאומית מפספסים כמות רבה של אימונים ומשחקים מאז. נכון להיום, לא ברור האם השניים, כמו גם שחקנים אחרים, יוכלו לפתוח את הליגה, שכן הקורס צפוי להסתיים רק ב-15 באוקטובר, לאחר מועד המחזור השני בליגת העל.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
רביעי בגביע ווינר: מכבי ראשון לציון מארחת את חנוכי ובני הרצליה
מנכ"ל שרלרואה: "אני חושש שהתפרעות אוהדי הפועל תל אביב מאורגנת"

עמית עבו שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
כרגע, הצבא מונע ממנו לשחק. עמית עבו/ברני ארדוב

יריבתה של ראשון לציון בשמינית הגמר, בני הרצליה, הודיעה היום על החתמתו של הסנטר עמית ביר-כץ שהתאמן בשורותיה בשבועיים האחרונים. ביר-כץ פתח את ההכנה דווקא במדי ראשון לציון, אך לא הוחתם, והרצליה תהיה תחנה נוספת במסע שלו, אחרי שאשתקד שיחק בהפועל אילת. בין היתר עבר הסנטר גם בהפועל חולון, עירוני נהריה, הפועל גלבוע/גליל, ז'ילונה גורה הפולנית ומספר שנים בליגה השנייה.

תגובת דובר צהל: "צה"ל עושה ככל הניתן על מנת לשמור על כשירות ספורטאים פעילים ומצטיינים תוך מימוש חוק שירות ביטחון חובה. החיילים נמצאים כעת בהכשרה המסמיכה אותם לתפקיד המורה חייל במערכת החינוך. לפי הפקודה בנושא, צה"ל לא מחוייב לשחרר שחקנים שנמצאים בשלב הכשרה או טירונות למשחקים ותחרויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully