וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי ראשון לציון ניצחה 76:91 את בני הרצליה ועלתה לרבע הגמר

26.9.2018 / 21:35

החבורה המתחדשת של צביקה שרף שלטה במפגש מול הקבוצה שבנה גאשפר פוטוצ'ניק ותפגוש את מכבי תל אביב בשלב הבא. משחק מרשים לאיתי שגב (16 נק' ו-10 ריבאונדים) אצל המנצחת. כרם משעור (10 נק') בלט בהרצליה

קובי אליהו

מכבי ראשון לציון עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע ווינר ותפגוש את מכבי תל אביב. כך נקבע לאחר שהחבורה של צביקה שרף גברה 76:91 על בני הרצליה, אותה בנה הקיץ מחדש המאמן הסלובני גאשפר פוטוצ'ניק. ראשון לציון נטלה את ההובלה לקראת סיום הרבע הראשון, לאחר פתיחה מהוססת, ולא הביטה לאחור. גם החיסרון של איגור קולשוב ועמית עבו שלא שוחררו למשחק על ידי שלטונות הצבא לא הורגש. שני שחקנים שהרבו בעונה שעברה לשבת על הספסל של מכבי תל אביב, איתי שגב ממכבי ראשון לציון וכרם משעור שחזר לבני הרצליה, הראו שהם יודעים לשחקן כדורסל כשהם מקבלים הזדמנות. שגב ניפק 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. משעור מנגד רשם 10 נקודות ב-5 מ-7 מהשדה. גם לקמרון לונג ממכבי ראשון לציון היה משחק נהדר עם 17 נקודות ו-13 אסיסטים.

קלעו למכבי ראשון לציון: קמרון לונג ועוז בלייזר 17 כ"א, איתי שגב 16 נק' ו-10 ריבאונדים, דשון סטיבנס 13, דייויד וויבר 12, אדם אריאל 9, מרקיז רייט 7

קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדריאן 19 נק', ג'יימס רובינסון 18, מייקל דיקסון 11, כרם משעור 10, ניצן חנוכי 5, אור לאומי , הילטון ארמסטרונג ובוגדן בליזניוק 4 כ"א, עמית ביר כץ 1

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
שמינית גמר גביע ווינר: עירוני נהריה - הפועל באר שבע 88:83
אמארה סטודמאייר ינחת ביום חמישי. יירשם רק לאירופה
במשטרת ישראל בודקים את התפרעות אוהדי הפועל תל אביב בשרלרואה

איתי שגב שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
דאבל דאבל במשחק רשמי ראשון בראשון לציון. איתי שגב/קובי אליהו
אוהדי מכבי ראשון לציון במחאה על אי שחרורו של איגור קולשוב. קובי אליהו
שלט הלועג לצה"ל בשל אי שחרורו של איגור קולשוב למשחק/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מבולבלת והציגו מהלכים שהעידו על אי תיאום בין השחקנים. שני מהלכים רצופים של סל ועבירה של איתי שגב העלו את ראשון לציון ליתרון 8:13. עד לסיום הרבע התנופה הראשונית נמשכה והחבורה של צביקה שרף הובילה 15:24 לאחר עשר הדקות הראשונות.

איתי שגב שחקן מכבי ראשון לציון מול אור לאומי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
אור לאומי מול איתי שגב/קובי אליהו
צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
בלתי נגמר. צביקה שרף על הקווים/קובי אליהו

רבע 2

בפתיחת הרבע השני עוז בלייזר העלה את ראשון לציון ליתרון דו ספרתי (17:28) והמאמן הסלובני החדש של הרצליה גאשפר פוטוצ'ניק הזעיק פסק זמן מהיר. עם החזרה לפרקט ג'ף אדריאן וכארם משעור ניסו להוביל קאמבק אבל קמרון לונג ועוז בלייזר שמרו על פער מבטיח לזכות ראשון לציון. תוצאת מחצית: 31:43 לקבוצה מעיר היין.

גשפאר פוטוצ'ניק מאמן בני הרצליה עם אלון שטיין. קובי אליהו
גשפאר פוטוצ'ניק עם אלון שטיין/קובי אליהו
ג'ף אדריאן שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
ג'ף אדריאן מתוסכל/קובי אליהו

רבע 3

ראשון לציון עלתה לפרקט עם שתי שלשות של מרקיז רייט וקמרון לונג ולאחר עוד שתיים של דשון סטיבנס טיפסה ל-31:51. הרצליה לא אמרה נואש ושלשה של ג'יימס רובינסון צימקה את הפער ל-40:54. מיד לאחר מכן ניצן חנוכי תפר שלשה נוספת מול האקסית והפער ירד ל-11 בלבד. בשלב הזה המשחק התאזן ולאחר 30 דקות של כדורסל עמדה התוצאה על 52:64 לראשון לציון.

כארם משעור, שחקן בני הרצליה תקציר. קובי אליהו
כארם משעור בפעולה/קובי אליהו
מרקיז רייט שחקן מכבי ראשון לציון מול עמית ביר כץ שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
מרקיז רייט מראשון לציון מול עמית ביר כץ מהרצליה/קובי אליהו

רבע 4

הקבוצה של צביקה שרף פתחה בצורה חדה יותר את הרבע האחרון. סטיבנס במהלך של שלוש נקודות העלה את ראשון לציון ל-58:76 והספקות בנוגע לזהות המנצחת הוסרו סופית. תוצאת סיום: 71:96 למכבי ראשון לציון שתפגוש ברבע הגמר את מכבי תל אביב.

שרף: "קולשוב ועבו? מכבדים את החלטת הצבא"

המאמן המנצח צביקה שרף אמר בסיום: "שיחקנו לא רע, אנחנו רחוקים מלהיות טובים. באמת ובתמים היה מאוד קשה לכל הקבוצות להכין תכנית אימונים ולעמוד בה עם כל הלו"ז של הנבחרת. כל שחקן שהלך לנבחרת ישראל בירכתי אותו ודיברתי איתו כל יום. אני מעדיף לא לדבר על מה שקרה עם איגור ועמית, החליטו לא לשחרר אותם, לא רוצה לפגוע בהם. מכבדים את החלטת הצבא, ניתן להם את הקרדיט. המטרה היא להיות בכושר הכי טוב לליגה, ננסה לעשות את המקסימום נגד מכבי שהיא הקבוצה הכי טובה בארץ".

מנגד גאשפר פוטוצ'ניק אמר: "זה לא היה הרמה שלנו, על המגרש הייתה היום רק קבוצה אחת, לא שיחקנו בשני צדי המגרש. אנחנו צריכים לדבר ולנתח למה זה קרה, אני לא יכול לומר שהשחקנים לא ניסו, אבל ברור שזה לא הספיק. זאת עדיין הכנה לעונה, אבל דברים כאלה לא צריכים לקרות.
צריכים להשתפר בהכול".

המסר של איגור קולשוב לאוהדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully