וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר גביע ווינר: עירוני נהריה - הפועל באר שבע 88:83

25.9.2018 / 21:57

ניצחון דרמטי לעולה החדשה: שלשה של סמאג' כריסטון (24) דקה לסיום שלחה את המשחק להארכה, שם המומנטום היה של האדומים שהעפילו לשלב הבא למרות הופעה גדולה של יפתח זיו (25)

אדריאן הרבשטיין

גביע ווינר 2018 יצא הערב (שלישי) לדרך בפעם ה-13 ברציפות, במשחק שמינית הגמר בין עירוני נהריה המתחדשת להפועל באר שבע. המשחק היה צמוד לכל אורכו, ובתום הארכה אחת הפועל באר שבע הפתיעה את המארחת והעפילה לרבע הגמר, שם תפגוש את הפועל חולון. העולה החדשה שניצחה פעם אחת בלבד במשחקי ההכנה - דווקא את נהריה - עלתה ללא רגשי נחיתות והשתלטה על המשחק ברבע הראשון בזכות 13 נק' של טיילור ברון. ברבע השני נהריה נכנסה לעניינים, הרבה בזכות האנרגיה שהכניס המחליף אור סולומון ולקחה את היתרון. המחצית השנייה הייתה כבר הופעה פרטית של יפתח זיו, שהציג ידית משופרת מהשלוש ובעיקר הרבה ביטחון. שלוש דקות לסיום המשחק היה בכיס של נהריה, שהובילה בשש נקודות עם כדור ביד שלה, אך התעלות של האדומים ובייחוד של סמאג' כריסטון שלחה את המשחק להארכה. בזמן הנוסף המומנטום היה אדום, ובעזרת חמש דקות נפלאות של כריסטון בהן קלע תשע נקודות, האדומים העפילו לשלב הבא.

קלעו להפועל באר שבע: טיילור ברון 26, סמאג' כריסטון 24 (6 איבודים), ג'אקים דונאלדסון 10, טראוויס ווריק ועמית גרשון 6 כ"א, סטורם וורן 5, רם אליאספור וחנן קולמן 4 כ"א, ג'ורדן סווינג 3

קלעו לעירוני נהריה: יפתח זיו 25 (4-7 מהשלוש), טרי אלן 16, מייק הנרי 11 (9 ריב'), ננה פאולנד 9, ג'סטין אדוארדס 8, אור סולומון 6, דגן יבזורי ואיגור נסטרנקו 4 כ"א

עוד בנושא
הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר ינחת ביום חמישי. יירשם רק לאירופה
רביעי בגביע ווינר: מכבי ראשון לציון מארחת את חנוכי ובני הרצליה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

יפתח זיו שחקן עירוני נהריה טראוויס ווריק שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
שריד מהעונה שעברה. יפתח זיו/אדריאן הרבשטיין

רבע 1

עירוני נהריה עלתה בחמישייה עם יפתח זיו, דגן יבזורי, מייק הנרי, טרי אלן וננה פאולנד. מנגד, הפועל באר שבע פתחה עם חנן קולמן, טראוויס ווריק, טיילור ברון, ג'ורדן סווינג וג'אקים דונאלדסון. העולה החדשה התחילה טוב יותר עם שתי שלשות וקבעה 0:6 אחרי פחות מדקה. טיילור ברון הגיע ראשון למשחק, ובזכות שמונה נקודות שלו באר שבע עלתה ליתרון 7:11. ננה פאולנד עם שני סלים קירב את נהריה, אך ברון העלה את מאזנו כבר ל-13 נק' והיתרון של באר שבע, 14:20. שתי קליעות עונשין מוצלחות של יפתח זיו חתמו את הרבע ביתרון אדום, 16:22.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מיקי גורקה מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
סגל כמעט חדש בנהריה. מיקי גורקה/אדריאן הרבשטיין

רבע 2

מתפרצת של נהריה הסתיימה בלייאפ קל של אור סולומון וההפרש ירד לארבע נקודות בלבד, 20:24 לבאר שבע. סולומון המשיך לבלוט, ובזריקה קשתית מחצי מרחק קבע 30:30. סלים של טרי אלן וננה פאולנד העבירו את היתרון לצפוניים, 33:36. שלשה של יפתח זיו עשר שניות לפני הירידה למחצית קבעה 39:45 לנהריה.

טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
מחצית ראשונה מצוינת של טיילור ברון/אדריאן הרבשטיין

רבע 3

האדומים עלו מרוכזים יותר בפתיחת המחצית השנייה, וסל של ברון עם הקרש קבע 45:45. בשלב זה יפתח זיו לקח אחריות, שלשה ואחר כך סל נוסף שלו במתפרצת העלה את נהריה ל-46:52. ג'סטין אדוארדס הוסיף שני סלים לטובת נהריה, אך דונאלדסון ענה בחמש נקודות מהירות וקירב את באר שבע לכדי נקודה, 55:56 לצפונים. שלשה של טרי אלן העלתה את נהריה ליתרון חמש, סווינג הספיק לצמק בנקודה, 58:62 למארחת בסיום הרבע השלישי.

סמאג' כריסטון שחקן הפועל באר שבע, יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
סמאג' כריסטון מתקשה מול יפתח זיו/אדריאן הרבשטיין

רבע 4

הרבע האחרון נפתח עם שלשות משני הצדדים. טרי אלן קלע ראשון לנהריה, ברון החזיר בצד השני וזה 61:65 לחבורה של מיקי גורקה. דאנק יפה של זיו במתפרצת קבע 63:69 לנהריה, שמתחילה לברוח לבאר שבע חמש דקות לסיום. האדומים לא אומרים נואש, שלשה של סמאג' כריסטון אחרי הנעת כדור יפה וזה 71:71, ג'ורדן סווינג עוד קיבל צ'אנס להכריע את ההתמודדות, אך הזריקה שלו מהפינה על הבאזר לא הייתה בכיוון. אנחנו הולכים להארכה.

ג'ורדן סווינג שחקן הפועל באר שבע מול טרי אלן שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
החמיץ הזדמנות להכריע את המשחק. ג'ורדן סווינג/אדריאן הרבשטיין

הארכה

דקתיים לתוך ההארכה וזה עדיין שוויון. באר שבע עלתה ליתרון שלוש נקודות, אך מי אם לא יפתח זיו קבר שלשה מהפינה וזה 74:74. סמאג' כריסטון השתלט על המשחק, ועם חטיפה ועוד שתי נקודות מהעונשין יצר הפרש של חמש נקודות, 75:80 לטובת האדומים, שתי דקות לסיום ההארכה. כריסטון המשיך בשלו, קבר שלשה נוספת אחרי שלוש נקודות מהקו של זיו, אך אלן השאיר את נהריה בחיים עם שלוש נקודות משלו, 81:83 לאדומים פחות מדקה לסיום. באר שבע לא התבלבלה בסיום וניצחה 83:88.

טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע מודה לקהל. אדריאן הרבשטיין
ברון השאיר לאוהדי באר שבע טעם של עוד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully