וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת VAR הגיעה לישראל, השופטים יתחילו הכשרות עליה

שתי מערכות של חברת "עין הנץ" נחתו בישראל וייכנסו לפעולה במהלך משחקי הפלייאוף העליון כבר העונה. כלפון: "נאמנים להתחייבות שלנו להפעיל את המערכת כבר במהלך הפלייאוף"

מערכת VAR מונדיאל 2018. רויטרס
מערכת ה-VAR בשימוש/רויטרס

ליגת העל הודיעה כבר כי תכניס את מערכת ה-VAR לפעולה גם בישראל במהלך משחקי הפלייאוף העליון העונה. היום (חמישי) נחתו בארץ שתי מערכות אלקטרוניות של עין הנץ, החברה המובילה בתחום ה-VAR ובמנהלת יתחילו בהכשרת שופטי הליגה במערכת. המערכת האלקטרונית בשימוש במספר ליגות בכירות, ובהן הגרמנית והאיטלקית, כבר מהעונה שעברה והעונה החלו להשתמש בה גם בליגה הספרדית וכמובן שגם בגביע העולם האחרון נעשה שימוש במערכת.

יושב ראש המנהלת ארז כלפון אמר: "כפי שאמרתי בעבר, בכדורגל הצדק חייב להיעשות ולהראות. אנו נאמנים להתחייבות שלנו להפעיל את השופטים הטלוויזיונים כבר במהלך משחקי הפלייאוף. הליגה הישראלית משמשת מזה זמן ככר פעולה לחברות הייטק וסטארט-אפ ישראליות וכליגה טכנולוגית, היה חשוב לנו לשלב את שופטי העזר הטלוויזיוניים, אחרי ההצלחה הכבירה לה זכה הניסוי במונדיאל האחרון. אני מבקש להודות להתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים וכל הגורמים הרלוונטיים לתהליך, הפועלים עפ"י לוחות הזמנים שהכתבנו בישיבה הדירקטוריון בה קיבלנו את ההחלטה לשילובם של שופטי עזר טלוויזיוניים".

עוזי יצחקי, יו"ר איגוד השופטים: "המהפכה הטכנולוגית כבר כאן וזאת בשורה מצוינת עבור כל השותפים למשחק הכדורגל, שחקנים, מאמנים, אוהדים וכמובן מנהלי המשחק. איגוד השופטים משוכנע כי השימוש בטכנולוגיית ה-VAR יחזק עוד יותר את מעמד השופטים ועוזרי השופט. מי שהתמודדו עד כה בגאון עם ניהול מורכב של המשחק, יעשו זאת באופן עוד יותר מוצלח בסיוע הטכנולוגיה שהוכיחה את עצמה. מגבלות העין האנושית מוכרות וכל דבר שעשוי להוביל לשיפוט מדויק וצודק יותר, מבורך. האיגוד נערך לנושא כבר זמן לא מבוטל ואני משוכנע שיחד עם המנהלת, ההתאחדות וכמובן השופטים ועוזריהם נעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו לשימוש מוקדם ככל האפשר בטכנולוגיה האמורה".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט
ולאדן איביץ' לא התרשם במיוחד מהרמה בליגת העל
מנור סולומון ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר בשבת

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully