וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: לראשונה מאז הפציעה, מנור סולומון ערך אימון מלא ויפתח בהרכב

27.9.2018 / 15:29

הקבוצה של אלישע לוי מתכוננת להפועל חיפה. סרסור תורגל לצד פירס בקישור האחורי. סולומון ואהדנני איחרו למשחק האחרון, אך לא ייענשו משום שהמועדון לא הסדיר בזמן את כניסתם למגרש

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לראשונה מאז שנפצע באימון הנבחרת, מנור סולומון ערך אימון מלא עם מכבי פתח תקוה. הקשר ערך אתמול (רביעי) אימון אישי בעצימות גבוהה והיום חזר להתאמן עם חבריו והוא צפוי לפתוח בהרכב מול הפועל חיפה ביום שבת הקרוב. על פי האימון, נראה שאלישע לוי יחזור לשחק עם הרביעייה ההתקפית הרגילה שלו - סולומון, בניון, קאניוק ולידור כהן. בקישור עשויים לשחק רומאריו פירס ומוחמד סרסור, כשבמקרה כזה דידייה ברוסו יישאר על הספסל. חביב חביבו יערוך בכורה אבל יתחיל על הספסל משום שהוא עדיין לא בכושר משחק מלא. נאור פסר החלים אף הוא אבל יתחיל על הספסל גם כן.

אגב, במשחק האחרון מול מכבי חיפה כללה פתח תקוה 17 שחקנים בלבד בסגל שלה. זה קרה משום שאלישע לוי לא רצה לכלול בסגל שחקנים שלא אמורים לקחת חלק במשחק. עידן אהדנני היה אמור להיות בסגל, אבל אלישע לוי העדיף לא לסכן אותו. אהדנני וסולומון נכנסו באיחור לשמחק מול מכבי חיפה, אבל בדיקה העלתה שהם הגיעו בזמן לאיצטדיון. הסיבה לאיחור הייתה שכרטיסי החניה והכניסה שלהם לא הועברו בזמן על ידי המועדון והשניים המתינו בחוץ זמן רב.

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון חוגג. יוסי ציפקיס
ברוך השב. סולומון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully