וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של רוכב האופניים בפרשת הפגע וברח, מ.ס. אשדוד: "מביעים צער עמוק וזעזוע"

ארי נשר בן ה-17 הלך לעולמו בבית החולים. בקבוצה יפעלו להגביר המודעות בנוגע לתרבות הנהיגה בארץ, הדובר על יצחק אספה: "אם יזוכה הוא ימשיך, אבל עוד מוקדם מאוד. התחושות קשות"

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

בבית החולים איכילוב שבתל אביב נקבע היום (שלישי) מותו של ארי נשר, הנער בן ה-17 שנפצע באורח קשה בתאונת הפגע וברח בשדרות רוקח בעיר. חברו של הנער שנפצע באורח קל, שוחרר לביתו. השניים רכבו בליל ראשון האחרון על אופניים חשמליים בזמן שרכב, שבו נהג כדורגלן קבוצת מ.ס אשדוד יצחק אספה ויצא מחניון רידינג הסמוך, פגע בהם ונמלט מהמקום. משפחתו תרמה את אבריו.

"מועדון ספורט אשדוד מביע צער עמוק וזעזוע ממות הנער ארי נשר יהי זכרו ברוך", נמסר מקבוצת הכדורגל. "המועדון שולח את תנחומיו העמוקים והכנים ביותר למשפחתו של ארי. מועדון הכדורגל מ.ס אשדוד הוא אינו עוד "מקום עבודה" שנקלע לסיטואציה שוברת הלב הזאת.

"המועדון מהווה אבן שואבת לערכים, פעילות קהילתית, חברתית וחרט על דגלו מצוינות חינוכית. על רקע המקרה המחריד ובצעד שאינו משתמע לשתי פנים האקדמיה של מועדון ספורט אשדוד תפעל להחדרת תכנים חינוכיים מינקות ועד בגרות ותגביר את המודעות לכלל השחקנים (לרבות מחלקת הנוער וביה"ס לכדורגל), הצופים במגרש, הצופים בבית ולקהל הרחב בכל הקשור לתרבות הנהיגה בישראל וחינוך תעבורתי וערכי.

"פעולות נוספות ותכנית אסטרטגית תגובש בימים הקרובים ותיכנס לתוקף לאחר מכן. אנו קוראים לקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, לאמץ תכנים כאלה על מנת ולו להשפיע על מקרה אחד נוסף שאנו מקווים שלעולם לא יתרחש".

עוד בנושא:

כנף מרוסקת, מראה שבורה: העדויות לעוצמת ההתנגשות ברכב הכדורגלן
השחקן המבטיח שהפך לחשוד המרכזי: סיפורו של יצחק אספה

אוהדי מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
אוהדי מ.ס אשדוד/לירון מולדובן

גם במסיבת העיתונאים, שהתקיימה לפני ההודעה על מות הנער, התייחסו באשדוד לפרשה. המאמן בובי מילבסקי הודה: "ברור שהתחושות קשות. מצב הרוח ירוד, קשה להחזיק את הקבוצה כשקורה דבר כזה. כולם מצטערים על הסיטואציה הזו. אני מכיר את אספה, הוא ילד טוב, ילד שקט שכמעט לא הרגשתי אותו. שחקן טוב שהגיע גם לנבחרות. כל זה נפל עלינו בהפתעה".

הדובר אוהד צוויק התייחס לנושא ואמר: "קשה לדעת את כל הפרטים כי יצחק גם שומר על זכות השתיקה ואנחנו מקבלים פרטים רק מהתקשורת. אנחנו לא יודעים מה הניע אותו באותו יום ומה היו פרטי המקרה".

לגבי עתידו של אספה, אמר הדובר: "אם יזוכה, ודאי שהוא יחזור למועדון וימשיך בקבוצה, אבל זה עוד מוקדם מאוד. אני רוצה להזכיר שהיה מקרה דומה של עוביידה חטאב לפני שלוש שנים בערך, ואחרי תהליך ארוך החליט בית המשפט לא להכניס אותו לכלא והעדיף מסגרת שיקומית. התחושות של השחקנים קשות, מדובר בחבר שלהם וחלק מהם גדלו איתו במשך שבע שנים כאן. זה לא נעים".

עוד באותו נושא

חברתו של אספה: "הוא אמר 'אל תדאגי, אחזור כמה שיותר מוקדם'"

לכתבה המלאה
ארז כלפון, מנהלת הליגה. דני מרון
ארז כלפון/דני מרון

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "מנהלת הליגות משתתפת בצער משפחת נשר על לכתו בטרם עת של ארי נשר ז"ל. לאחר החג מתוכננת פגישה מקצועית של מנהלת הליגות ועמותת אור ירוק להתניע תהליך של הסברה לשחקנים על הסכנות הכרוכות בנהיגה תחת השפעת אלכוהול והעלאת המודעות לבטיחות בדרכים.

"יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון שוחח בימים האחרונים עם מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב ומנכ"ל עמותת אור ירוק מר ארז קיטה, על חבירה לעבודה משותפת על מנת שמנהלת הליגה בשיתוף ראשי המועדונים וקבוצות הכדורגל יובילו את תחום הבטיחות בדרכים כאחריות חברתית וזאת על מנת לצמצם את הקטל בדרכים. שחקני הכדורגל, המהווים דמויות לחיקוי, ייקחו על עצמם מטרה זו כמשימה חברתית ויעבירו את ערך שמירת החיים על הכבישים במוסדות החינוך, בקהילה ובמגרש. לאחר החג, מתוכננת פגישה של הצוותים המקצועים של מנהלת הליגות ואור ירוק להתניע תהליך של שילוב שחקנים בפעילויות הסברתיות בקהילה".

ארז כלפון, יו"ר המנהלת: "אני מבקש להשתתף בצער משפחת נשר על האובדן של בנם ארי. מנהלת הליגות מובילה ופועלת כגורם חינוכי בחברה הישראלית. המקרה הזה, מחייב אותנו לפעול קודם בקרב השחקנים ואח"כ בקרב הקהילה על הסכנות הכרוכות בנהיגה תחת השפעת אלכוהול. אני מקווה שנוכל לסייע בכך שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully