וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו של אספה: "הוא אמר 'אל תדאגי, אחזור כמה שיותר מוקדם'"

25.9.2018 / 13:41

חברתו של החשוד המרכזי בפגע וברח בתל אביב, ורוניקה מגמאדוב, סיפרה: "התעוררתי בחמש בבוקר והוא עדיין לא הגיע, מיד הבנתי שקרה משהו רע. יצחק לא בליין ולא נוהג לשתות"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

"בחלומות הכי שחורים לא יכולתי לתאר מה עומד להתרחש כשנפרדתי מיצחק ביום ראשון בלילה", סיפרה הבוקר (שלישי) ורוניקה מגמאדוב, בת הזוג של יצחק אספה, כדורגלן מ.ס. אשדוד שעצור בחשד לדריסת והפקרת שני נערים בתאונת פגע וברח בתל אביב בלילה בין ראשון לשני.

הם הכירו לפני ארבע שנים ומאז הם ביחד. ההיכרות הייתה בבית הספר מקיף א' באשדוד. ורוניקה, כמו אספה, היא בת 20. על רגע הפרידה שלה מאספה כך היא סיפרה: "אנחנו לא מתגוררים ביחד באופן קבוע, אבל ישנים אחד אצל השני הרבה. כשיצחק נסע לחגוג במסיבת יום הולדת לאור דסה, הייתי אצלו בבית בגן יבנה. לא חששתי לרגע שמשהו עלול לקרות כי יצחק הוא לא בליין ולא ידוע כמי שנוהג לשתות. הייתי כל כך בטוחה ולכן לא דאגתי מהבילוי שלהם יחד".

עוד בנושא:

מהבטחה גדולה לחשוד בפגע וברח: סיפורו של יצחק אספה
מעקב במצלמות ומעצר בדרום תל אביב: המצוד אחר הכדורגלנים החשודים
שני כדורגלנים מליגת העל נעצרו בחשד לפגע וברח, הלם במועדונים

יצחק אספה וחברתו ורוניקה מגמאדוב. באדיבות המצולמים
מגמאדוב ואספה/באדיבות המצולמים
"בשבע בבוקר יצחק התקשר, אמר לי בקצרה שהוא נעצר אחרי תאונת דרכים וביקש שאעדכן את כל מי שיכול לסייע. מאז לא דיברנו"

ורוניקה הוסיפה: "כשנפרדנו הוא אמר לי 'אל תדאגי, אני אחזור כמה שיותר מוקדם'. חיכיתי ומשכתי את הלילה עד שנרדמתי. התעוררתי פתאום בחמש בבוקר וראיתי שהוא לא לידי. התקשרתי אליו ואל החברים שהיו איתו ואף אחד לא ענה. הבנתי שמשהו רע קרה, אבל בכל זאת חיכיתי. בשבע בבוקר יצחק התקשר, אמר לי בקצרה שהוא נעצר אחרי תאונת דרכים וביקש שאעדכן את כל מי שיכול לסייע".

בת הזוג של הכדורגלן סיפרה על אותם רגעים: "צלצלתי כמה פעמים לסוכן שלו עידן בן אבו וכשהוא התעורר, עדכנתי אותו במה שידעתי. מאותו רגע ועד עכשיו לא דיברתי עם יצחק. גם בבית המשפט לא נתנו לנו לדבר. ניסיתי להיות מאוד חזקה בשבילו. היה לי ברור שהוא לא ישבר מולנו ולא יזיל דמעות כי יצחק הוא בחור חזק ויודע שאם הוא יראה לנו סימני שבירה, כולנו נתפרק. אני לא יודעת פרטים על הבחור שנפגע קשה. אמרו בהתחלה שמצבו אנוש, אנחנו מתפללים לשלומו ומקווים שיקרה נס".

מגמאדוב סיכמה: "קשה לי עם כל מה שנכתב על יצחק. הטרגדיה היא מאוד קשה ואני יכולה להבין ששופטים אותו ציבורית, למרות שאנשים לא מכירים אותו בכלל. יצחק הוא אדם טוב, הוא אדם אהוב, הוא איש שעוזר לכולם, אני יודעת במי התאהבתי. ברגע קשה כזה צריכים להיות חזקים בשבילו ובוודאי בשביל המשפחה של הנער שנפצע. אני יודעת שאהיה בשביל יצחק עד הסוף, לא משנה מה יהיה העונש שהוא יקבל וכמה שהוא יהיה חמור. אני אחכה לו ואתמוך בו עד הסוף. מה שקרה הוא סיפור כואב וקשה בשביל כולם".

עוד באותו נושא

הותר לפרסום: יצחק אספה הוא הכדורגלן החשוד בפגע וברח בתל אביב

לכתבה המלאה

הפודיום של יוסיפון - אז מי הקבוצה השנייה הכי טובה בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully