וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי "הכי רצינית" במשא ומתן על ג'ימי באטלר. גם יוסטון בתמונה

ההיט מסתמנים כפייבוריטים להנחית את הכוכב המתוסכל ועשויים להעביר תמורתו את דראגיץ', אולם במקביל גם הרוקטס בודקים היתכנות לעסקה. דוראנט: "לא נבחרתי לשחקן ההגנה כי שונאים אותי"

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן מול שחקן מינסוטה טימברוולבס ג'ימי באטלר. AP
בקרוב הם ישחקו יחד? באטלר/AP

מי תזכה בשירותיו של ג'ימי באטלר? רגע לפני פתיחת עונת ה-NBA, זו ללא ספק השאלה הבוערת. השוטינג גארד המצטיין דורש ממינסוטה להעביר אותו בטרייד ומתעקש שלא להופיע לפתיחת האימונים, אולם עדיין לא ברור מה יהיה יעדו הבא. מיאמי, ברוקלין והקליפרס היו שלוש הקבוצות שבאטלר ציין בפני ההנהלת הוולבס כאופציות המועדפות עליו, אולם נראה שבימים האחרונים הצטרפה למירוץ קבוצה חדשה ומסקרנת.

"יוסטון מנסה למצוא דרכים יצירתיות כדי לבצע טרייד על באטלר", ציין הלילה כתב ESPN אדריאן ווג'נראוסקי בציוץ שהפתיע רבים, אולם גם דאג לציין שלעת עתה, מיאמי היא הקבוצה שמנהלת משא ומתן הכי רציני עם הוולבס. ווג' ציין שהשיחות עם הקליפרס והנטס הגיעו למבוי סתום, מה שעל פניו משאיר את ההיט והרוקטס כשתי האופציות העיקריות של באטלר.

עוד בנושא

כל כתבות מחממים את הפרקט, לקראת פתיחת עונת ה-NBA
באטלר רוצה לעבור למיאמי, בלאט: "דונצ'יץ' היה צריך להיבחר ראשון"
קר מריח את הסוף של שושלת גולדן סטייט? "בואו נהנה כל עוד זה נמשך"

גוראן דראגיץ', מיאמי היט. AP
ההיט ישלחו אותו כדי לקבל את באטלר? גוראן דראגיץ'/AP

יוסטון היא ללא ספק מועמדת מפתיעה להנחית את באטלר בהתחשב במצבה בתקרת השכר. נכון לעכשיו הרוקטס חוצים את תקרת השכר ב-37 מיליון דולר, וחוזהו של באטלר - שעומד על 16.4 מיליון דולר בעונה הקרובה - ייאלץ אותם להכניס את הידיים עמוק לכיס. אם התרחיש המפתיע יתממש ובאטלר אכן יעשה את דרכו ליוסטון, כמובן שיחסי הכוחות במערב ישתנו. הרוקטס, עם ג'יימס הארדן, כריס פול, קלינט קאפלה וכרמלו אנתוני, יעזו לחלום שוב על מאבק בגולדן סטייט אחרי קיץ שבו נראה היה שמעט נחלשו.

כך או כך, כדי שעסקה על באטלר תצא לפועל ככל הנראה תידרש קבוצה שלישית לעסקה סיבובית. ווג'נראוסקי ציין אמש שהצד השלישי לעסקה עשוי להיות פיניקס סאנס, שתרצה לקבל במסגרת העסקה רכש מוביל. לעת עתה נראה שהסיכוי לטרייד משולש במעורבות הסאנס נמוך, אולם הכל תלוי בהתפתחויות בין מינסוטה למיאמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
תנו לו את הדבר האמיתי, ולא שום דבר פחות מזה. לברון/רויטרס

עוד ב-NBA

* לוס אנג'לס לייקרס תפתח את משחקי ההכנה שלה לעונה ביום ראשון בסן דייגו, מול דנבר, אך עדיין לא ברור האם לברון ג'יימס יתלבש. הכוכב הגדול ולוק וולטון צפויים להיפגש מחר ולהחליט על מדיניות ברורה למשחקי ההכנה, לאחר שקינג ג'יימס שיחק משחק הכנה אחד בלבד אשתקד (ו-82 משחקי עונה רגילה) ושלושה בעונה שלפני כן. "אני מרגיש מצוין ולא זקוק למשחקים הללו כדי להיות מוכן", אמר לברון.

* קיירי אירווינג התייחס לשמועות על עזיבה אפשרית את בוסטון בקיץ הבא, כשיהיה שחקן חופשי, ואמר: "אני מניו ג'רזי, אז קל למצוא את הקשר לניו יורק, אבל למה שארצה לעזוב?" הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס דני איינג' השמיע דברים דומים: "אני מדבר איתו כל הזמן, טוב לו מאוד בבוסטון והוא רוצה להישאר פה כמה שיותר זמן".

* קווין דוראנט ממשיך לטעון שהוא לא מקבל מספיק כבוד, והפעם: העובדה שלא נבחר לשחקן ההגנה של העונה אשתקד: "זה ברור שלא יתנו לי אף פרס, זו פשוט שנאה מובהקת אלי, חוסר הערכה לכישורים האמיתיים שלי. אני מבין את זה. אני מבין שמה שאנחנו בונים פה מפחיד את כולם. כרגע הצלחתי לפצח את כל הכישורים שלי, כשראיתי מה אני יכול לעשות בהגנה, אבל אף פעם לא יסתכלו עלי ככה בהקשר הזה".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
אנדרייטד בהגנה? דוראנט שומר על לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully