וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ביצוע מבריק של אדן הזאר סידר לצ'לסי 1:2 על ליברפול

הפסד ראשון העונה לקלופ: סטארידג' כבש במספרת (58) אך אמרסון איזן (79) והבלגי (85) הכריע במבצע אישי מופלא, שלושה ימים לפני המפגש בין השתיים בליגה. גם טוטנהאם וארסנל עלו

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
איזה גול! הזאר/רויטרס

לאחר הדחתה המפתיעה של מנצ'סטר יונייטד, נמשך הערב (רביעי) הסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי והביא איתו מפגש ענק, בסיומו סיפקה צ'לסי מהפך נהדר וניצחה את ליברפול 1:2 באנפילד. ארסנל השיגה 1:3 על ברנטפורד בעוד טוטנהאם נזקקה לדו-קרב פנדלים כדי להכניע את ווטפורד עם 2:3 (אחרי 2:2 בתום 90 הדקות).

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו בעימות עם פוגבה: "פול, צא החוצה. קחו אותו מכאן"
גרמניה: בורוסיה דורטמונד דרסה 0:7 את נירנברג, גם לברקוזן ניצחה
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

seperator

ליברפול - צ'לסי 2:1

באנפילד היו משוכנעים שהם בדרך לחזות בניצחון מרשים נוסף, אלא שבסופו של דבר היו אלה הבלוז שחייכו, שלושה ימים לפני ששתי הקבוצות הללו ייפגשו פעם נוספת, הפעם במסגרת הליגה, ככל הנראה בהרכבים חזקים יותר.

דניאל סטארידג' חגג ראשון, עם מספרת נהדרת אחרי שווילי קבאז'רו הציל מרגלי נאבי קייטה בדקה ה-58, אלא שאז הגיע המהפך. אמרסון דחק מקרוב בדקה ה-79 וחגג שער בכורה בקבוצתו החדשה, ושש דקות לאחר מכן אדן הזאר, שעלה כמחליף, סיפק מבצע אישי מרהיב, חדר לרחבה והפציץ לחיבוריו של סימון מיניולה. איזה ביצוע! ליברפול רושמת הפסד בכורה העונה, ושימו לב לשלושת משחקיה הקרובים: צ'לסי בחוץ, נאפולי בחוץ ומנצ'סטר סיטי בבית.

עוד באותו נושא

צפו: העימות בין פול פוגבה לז'וזה מוריניו באימון מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
חלוץ ליברפול דניאל סטארידג'. רויטרס
המספרת היפה הזו לא הספיקה. סטארידג'/רויטרס

ארסנל - ברנטפורד 1:3

אונאי אמרי העלה הרכב משולב של שחקנים בכירים ומחליפים, ובסופו של דבר שרד את המפגש עם קבוצת הצ'מפיונשיפ בדרך לניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות. דני וולבק העלה את התותחנים ליתרון כבר בדקה החמישית, עם נגיחה חזקה לרשת העליונה. בדקה ה-37 השלים צמד, הפעם עם הרגל, אחרי שהמשיך בנגיעה אחת כדור רוחב של נאצ'ו מונריאל. אלן ג'אדג' צימק בדקה ה-58, אלכסנדר לקאזט סגר עניין בתוספת הזמן.

שחקני ארסנל חוגגים עם דני וולבק. רויטרס
הגיבור של ארסנל. וולבק/רויטרס

טוטנהאם - ווטפורד 2:3 (בפנדלים, אחרי 2:2 בזמן החוקי)

זה היה קשה, זה היה מורט עצבים, זה היה דרמטי, אבל בסופו של דבר התרנגולים בשלב הבא. אייזק סקסס העלה את האורחת ליתרון ממש עם פתיחת המחצית השנייה, דלה עלי השווה מהנקודה הלבנה (82) והשלים מהפך ארבע דקות לאחר מכן, אלא שבעיטה של אטיין קאפו מקצה הרחבה התגלגלה פנימה במפתיע (89) ושלחה את המשחק לדו-קרב פנדלים. שם כבשה טוטנהאם את כל ארבע הבעיטות שלה, בעוד ווטפורד החמיצה פעמיים (קאפו ודומינגוס קינה הצעיר).

משחקים נוספים

ווסטהאם - מקלספילד 0:8
כבשו לווסטהאם: מיקאיל אנטוניו (29), רוברט סנודגרס (32, 60), ריאן פרדריקס (51), אנג'לו אוגבונה (54), גריידי דיאנגאנה (67, 82)

נוטינגהאם פורסט - סטוק סיטי 2:3
לפורסט: בן אוסבורן (19), דריל מרפי (40), ג'ו לולי (50), לסטוק: בניק אפובה (60), סיידו ברהינו (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully