וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד דרסה 0:7 את נירנברג, גם לברקוזן ניצחה

רויס כבש צמד, לארסן, חכימי, אקנג'י, סאנצ'ו ו-וייגל כבשו לצהובים-שחורים, ששמרו על מאזן בית מושלם עם ניצחון ענק. האדומים גברו 1:2 על דיסלדורף. ניצחונות גם לגלדבאך ולייפציג

אשרף חכימי שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
כבש בבעיטה הראשונה שלו לשער כשחקן דורטמונד. חכימי/GettyImages

המחזור החמישי בבונדסליגה ננעל הערב (רביעי) עם חמישה משחקים, כשבראשון שבהם ניצחה באייר לברקוזן 0:2 בחוץ את פורטונה דיסלדורף. בורוסיה דורטמונד דרסה 0:7 את נירנברג ושמרה על מאזן ביתי מושלם, בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 1:3 את איינטרכט פרנקפורט, מיינץ סיימה ב-0:0 ביתי מול וולפסבורג ור.ב. לייפציג עשתה את שלה עם 0:2 נגד שטוטגרט.

עוד בנושא:

איסקו סובל מדלקת בתוספתן ויעבור ניתוח באופן מיידי
ביקורת על ההברזה של רונאלדו ומסי מטקס פיפ"א
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. AP
הגיע ל-100 שערים בדורטמונד. רויס/AP

בורוסיה דורטמונד - נירנברג 0:7

איזה הבדל עצום יש העונה בין בורוסיה דורטמונד בבית לבורוסיה דורטמונד בחוץ. מחוץ לווסטפאלן שטאדיון הצהובים-שחורים הוציאו שתי נקודות בשני משחקי ליגה, וגם זה במזל, עם 0:0 בהאנובר ו-1:1 מול הופנהיים, לעומת זאת בבית הם עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים ויחס שערים מפחיד של 2:14 אחרי ניצחון מטורף הערב. השער הראשון הגיע בדקה התשיעית כשכריסטיאן פוליסיץ' מצא את יקוב ברון לארסן הדני, שהקפיץ יפה מעל השוער פביאן ברדלוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-32 הגיע השני כשהפעם הכובש היה מרקו רויס אחרי מסירה של מקסי פיליפ ועם לא מעט מזל כיוון שהבעיטה שלו פגעה במגן ושינתה כיוון, 0:2.

רויס הוסיף בישול בדקה ה-49 כשהעביר מסירת רוחב לאשרף חכימי, שבהופעת הבכורה שלו בעט חזק לפינה וקבע 0:3. תשע דקות חלפו והפעם לארסן בישל לרויס, שכבש וקבע 0:4. רויס הגיע ל-100 שערים עבור בורוסיה דורטמונד בכל המסגרות, רק שישה שחקנים כבשו יותר ממנו עבור הקבוצה. החגיגה נמשכה בדקה ה-74 כשדווקא מנואל אקנג'י היה זה שכבש עם בעיטה חכמה מתוך הרחבה וקבע 0:5. בדקה ה-85 דורטמונד הגיעה למשחק טניס עם 0:6 אחרי שער של ג'יידון סאנצ'ו המצוין בעקבות בישול של תומאס דילייני. יולין וייגל השלים את החגיגה בדקה ה-88 כשבעיטה שלו פגעה באחד משחקני ההגנה ושינתה כיוון בדרך פנימה, 0:7 ענק.

קווין פולאנד שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
צמד תוך 10 דקות. קווין פולנד/רויטרס

פורטונה דיסלדורף - באייר לברקוזן 2:1

הקבוצה של הייקו הרליך, שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים, מתחילה לתפוס קצב עם ניצחון שני ברציפות. אחרי מחצית מאופסת בדיסלדורף, היה זה קווין פולנד שדחק מקרוב בדקה ה-50 אחרי נגיחה של הבלם דומיניק קור בכדור קרן. 10 דקות לאחר מכן, הכוכב העולה קאי האברץ הקפיץ כדור אומנותי לראש של פולנד, שסגר עניין עם השני שלו. ראובן הנינגס צימק עם פנדל בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

מיינץ - וולפסבורג 0:0

בורוסיה מנשנגלדבאך - איינטרכט פרנקפורט 1:3
לגלדבאך: אלסאן פלאה (56), תורגן הזאר (65), ניקו אלבדי (85), לפרנקפורט: אנטה רביץ' (73)

ר.ב. לייפציג - שטוטגרט 0:2
ללייפציג: וילי אורבן (45+1), ז'אן קווין אוגוסטן (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully