וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: אורי ששון הודח אחרי הפסד בסיבוב השני

התחרות המאכזבת הגיעה לסיומה: ששון (מעל 100 ק"ג) היה הישראלי האחרון שעלה על המזרן, וגם הוא יחזור ארצה עם ידיים ריקות אחרי שהפסיד למינג'ונג קים הדרום קוריאני בן ה-18

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון. אסף קליגר, שימוש חד פעמי
עוד אכזבה. אורי ששון/שימוש חד פעמי, אסף קליגר

התחרות המאכזבת הגיעה לסיומה: אורי ששון (משקל מעל 100 ק"ג) הפסיד היום (רביעי) למינג'ונג קים הדרום קוריאני בסיבוב השני באליפות העולם בג'ודו אשר מתקיימת בבאקו. ששון היה הישראלי האחרון שעלה למזרן בטורניר שהגיע היום ליומו האחרון באזרבייג'אן, בו נבחרות ישראל, גם הגברים וגם הנשים, איכזבו כשלא הצליחו לזכות באף מדליה.

אורי ששון מעל כולם: התחרות המאכזבת של המשלחת הישראלית

ששון עלה אוטומטית לסיבוב השני בו פגש את מינג'ונג קים הדרום קוריאני בן ה-18, אלוף העולם לקדטים שערך הופעת בכורה במסגרת בוגרים. הפתיחה הייתה טובה, הקוריאני ספג עונשים ונראה היה שהישראלי שולט בקרב, אך הקוריאני הפתיע עם ווזארי שהעניק לו יתרון עליו שמר עד לסיום והמשיך לשלב הבא.

ששון המשיך את האליפות המאכזבת למשלחת הישראלית, שכאמור, מסתיימת לא רק בלי מדליות, אלא בעיקר עם הרבה הופעות חלשות, בייחוד לנוכח הציפיות ולאור ההישגים באליפויות קודמות ואחרי שתי המדליות במשחקים האולימפיים בריו. מי שהיה הקרוב ביותר למדליה היה טל פליקר, שהפסיד בחצי הגמר, ולאחר מכן גם בקרב על הארד, אבל השאר לא היו בתמונת המדליות. שגיא מוקי (אלוף אירופה, כזכור) הפסיד בשמינית הגמר, פיטר פלצ'יק הפסיד בסיבוב השני, וכאמור היום ששון הגיע כאופציה האחרונה למדליה, וכשל כבר בקרב הראשון שלו. גם בנבחרת הנשים הישראלית נרשמו אכזבות, כששירה ראשוני שוב הודחה מוקדם (סיבוב שני), מינצקר הודחה בסיבוב השלשי, גפן פרימו המבטיחה התקדמה יפה אבל נכנעה ברבע הגמר, ותמנע נלסון לוי הפסידה בקרב השני שלה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אליפות העולם בג'ודו: פיטר פלצ'יק הודח אחרי הפסד בסיבוב השני
שגיא מוקי הודח בשמינית גמר אליפות העולם, סמדג'ה: "אף אחד לא חסין"

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully