וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי הודח בשמינית גמר אליפות העולם, סמדג'ה: "אף אחד לא חסין"

אלוף אירופה הישראלי ניצח בשני איפונים בסיבובים השני והשלישי, אבל הפסיד באיפון מול רסל הגרמני, והמשיך את האכזבות הישראליות באליפות. גילי שריר נוצחה בסיבוב השלישי והודחה. המאמן: "אנחנו בתהליך ארוך לקראת האולימפיאדה"

הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי מאוכזב בסיום. אסף קליגר, מערכת וואלה!
נגמר מהר מדי. מוקי/מערכת וואלה!, אסף קליגר

שגיא מוקי הודח הבוקר (ראשון) בשמינית הגמר באליפות העולם בג'ודו שנערכת בבאקו, והמשיך את האליפות המאכזבת של המשלחת הישראלית. מוקי, באליפות העולם הראשונה שלו במשקל עד 81 ק"ג, פגש בשמינית את דומיניק רסל הגרמני (7 בעולם ו-6 באליפות), המדורג הבכיר בצד הזה של ההגרלה, והפסיד לו באיפון.

זה דווקא התחיל טוב עבור מוקי, שניצח בסיבוב השלישי את ג'ק האטון האמריקאי (20 בעולם). מוקי ביצע ווזארי על יריבו, והוסיף איפון תוך מספר שניות. לפני כן, בסיבוב השני, מוקי ניצח את אטילה אנגוורי ההונגרי (16 בעולם) באיפון. הג'ודוקא הישראלי פתח בצורה פאסיבית למדי את הקרב, שנגרר לניקוד זהב, ובו מוקי הצליח להתעלות ולבצע איפון כדי להשלים את הניצחון. עם זאת, בקרב הקשה מול הגרמני, נציגנו נכנע.

מוקי, המדורג 14 בעולם בקטגוריית המשקל שלו (עד 81 ק"ג), זכה באליפות אירופה השנה בתל אביב לעיני הקהל המקומי בישראל, ונחשב לאחד הפייבוריטים של המשלחת לזכייה במדליה. אחרי שטל פליקר לא הצליח לזכות במדליה והפסיד בחצי הגמר ובקרב על הארד, מוקי נותר הנציג הבכיר של המשלחת לישראלית לאליפות בבאקו, אבל מעד.

אכזבה נוספת הגיעה היום מכיוונה של גילי שריר, שפתחה בצורה טובה את האליפות בקטגוריית משקל של עד 63 ק"ג, אבל הודחה בסיבוב השלישי. שריר גברה על אלישה גאלס האמריקאית, עם שני ווזארי בדקה האחרונה של הקרב. בסיבוב השלישי היא פגשה את קתרין אונטרווזאכר האוסטרית, והפסידה אחרי שספגה שלושה עונשים על פאסיביות, וסיימה את דרכה.

* אליס שלזינגר הישראלית (עד 63 ק"ג), שמייצגת את בריטניה, הפסידה בסיבוב השני למרטינה טראידוס הגרמנייה וסיימה את דרכה באליפות.

עוד בנושא
אליפות העולם בג'ודו: נועה מינצקר הודחה בסיבוב השלישי, שירה ראשוני בשני
אליפות העולם בג'ודו: טל פליקר הפסיד לזנאטריה בקרב על הארד
אליפות העולם בג'ודו: טוהר בוטבול ותמנע נלסון לוי הפסידו והודחו

מה עוד נותר לישראלים?

עד 90 ק"ג, גברים (יום שני)
לי קוכמן - יפגוש בסיבוב הראשון את פיוטר קוצ'רה הפולני.

עד 100 ק"ג, גברים (יום שלישי)
פיטר פלצ'יק - עלה אוטומטית לסיבוב השני, ממתין ליריב שיעלה מהסיבוב הראשון.

מעל 100 ק"ג, גברים (יום רביעי)
אורי ששון - עלה אוטומטית לסיבוב השני, יפגוש את מינג'ונג קים הקוריאני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתרגש מההדחות. אורן סמדג'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורן סמדג'ה על ההדחה של שגיא מוקי: "אף אחד לא חסין מהפסדים"

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה סיכם את ההופעה של המשלחת הישראלית עד כה, והתייחס גם לאכזבה של שגיא מוקי: "שגיא ניצחו שני קרבות קשים. בסיבוב הרביעי יריב גרמני, סגן אלוף אירופה לשעבר, הצליח לעצור אותו. אנחנו במירוץ לאולימפיאדה וכחלק מההכנה המקצועית אני משווה את השנתיים שלפני ריו למצב שקיים עכשיו עם הספורטאים ובסך הכל אני מרוצה. הפקת לקחים וחשיבה מחודשת תעשה ברגע שנסיים את התחרות. אין לאף אחד חסינות מהפסדים, אנחנו בתהליך ארוך ועבודה קשה. ממשיכים קדימה לעבר המטרות והייעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת הקמפיין".

  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully