וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן: "המטרה היא לזכות בגביע", איביץ': "חשוב להתחיל עם תואר"

אנשי מכבי חיפה ומכבי תל אביב ערכו מסע"ת לקראת גמר גביע הטוטו (ד', 20:45, ספ' 5), הסרבי: "הסיכויים הם 50:50". אזולאי: "משחק חשוב למועדון ולקהל". ייני: "לא חושבים על הדרבי"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה ומכבי תל אביב ערכו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו שיתקיים באצטדיון המושבה (רביעי, 20:45, ספורט 5). בשתי הקבוצות מאוד מקווים להניף את התואר הראשון של העונה ויודעים שניצחון ייתן הרבה רוח גבית. מכבי תל אביב, שזכתה בתואר בעונה שעברה, היא שיאנית הזכיות של המפעל עם חמש, בעוד למכבי חיפה יש ארבע.

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, התייחס תחילה לשיחות האישיות שקיים לאחר ההפסד למכבי פתח תקוה: "אחרי כל משחק אני עושה שיחות אישיות עם השחקנים. המטרה הייתה לעבור הלאה מהמשחק הקודם ולגרום לשחקנים להתרכז לקראת הגמר. אנחנו לא חושבים על הפועל באר שבע במחזור הבא, רק על המשחק הקרוב. הוא הכי חשוב כרגע. אנחנו רק חושבים על המטרה, שהיא להביא גביע למועדון. יש לנו ביטחון ואנחנו יכולים לנצח במשחק הזה. אין לנו שחקן שנמצא מעל לקבוצה, כל השחקנים חשובים לנו באותה מידה".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים נלהבת אחרי הניצחון הראשון העונה
קולות של משבר בהפועל באר שבע אחרי עוד תיקו ביתי
חשש כבד בהפועל תל אביב לקראת הדרבי ביום שני

שלומי אזולאי, שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הירוקים מוכנים. שלומי אזולאי/יוסי ציפקיס

שלומי אזולאי הוסיף: "זה גמר בין שתי קבוצות גדולות. אנחנו שמחים שהגענו לגמר, עברנו דרך ארוכה. יש אכזבה מקצב צבירת הנקודות. פתחנו לא כל כך טוב. שיחקנו טוב נגד מכבי פתח תקוה, אבל התאכזבנו מהתוצאה. אנחנו מגיעים הכי מוכנים שיש לגמר ואני מקווה שנזכה בו. זה משחק שחשוב למועדון, לשחקנים ולקהל. ניצחון ייתן הרבה ביטחון להמשך הדרך. יש שינוי וחיבור מסוים. רוב הסגל נשאר מהעונה שעברה, אנחנו מרגישים ביחד אחד עם השני. אנחנו רוצים לשמח את המועדון ואת הקהל".

המאמן הצהוב, ולאדן איביץ': "אנחנו מגיעים במטרה לנצח את המשחק ולזכות בגביע הזה. בגמר הסיכויים הם 50:50. אנחנו מכבדים את מכבי חיפה, נצטרך להיות מוכנים ומחוייבים על מנת לנצח את המשחק. גמר גביע הוא שונה ממשחק ליגה. אני מרוצה מההתחלה שלנו בליגה, פתחנו טוב, אבל זאת רק פתיחת העונה. זה לא קל לנצח בכל משחק, אבל זאת המציאות שלנו כמכבי תל אביב ואנחנו צריכים להגיע לכל משחק במטרה לנצח אותו. מכבי חיפה היא קבוצה טובה, כבר שיחקנו מולה. הם הקשו עלינו, יצרו מצבים ואנחנו צריכים לכבד אותם ולהיות מוכנים למשחק. זה חשוב להתחיל את העונה עם תואר, זה נותן הרבה ביטחון להמשך".

הקפטן שרן ייני: "מדובר בשני מועדונים חזקים עם היסטוריה עשירה. הולך להיות משחק טוב. מבחינתי מכבי חיפה זה תמיד מועדון גדול. תמיד קשה לשחק נגדם. הם טובים יותר העונה. אנחנו מכבדים את המועדון הזה ואת השחקנים שלו, יש להם שחקנים מעולים וצוות מצוין. אני מאמין שהדברים שם ישתפרו והשקט שם יעשה להם טוב. כמו שהם לא חושבים על באר שבע, אנחנו לא חושבים על הדרבי. אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב, לא מדובר בקלישאה. אנחנו מתכוננים ברצינות, יודעים מה אנחנו רוצים לעשות במשחק".

עוד באותו נושא

מה אתם רואים שם באופק? סיכום המחזור על המהפכה של מכבי חיפה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. יוסי ציפקיס
"תמיד קשה לשחק נגד מכבי חיפה". שרן ייני/יוסי ציפקיס
מסיבת עיתונאים גמר גביע הטוטו מכבי חיפה, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו/יוסי ציפקיס

הפודיום של יוסיפון - אז מי הקבוצה השנייה הכי טובה בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully