וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "יש תפיסה ששחקנים בינלאומיים פחות קשוחים, רוצה להוכיח לקהל פה מי אני"

שחקנה החדש של ממפיס דיבר ביום הראיונות לקראת פתיחת מחנה האימונים: "אני אוהב את הסגנון הנחוש ואת המנטליות של הגריזליס, רוצה להוכיח לעצמי יותר מלכל אחד אחר, עבדתי קשה הקיץ כדי להתכונן"

עומרי כספי. אתר רשמי
"אני אף פעם לא חושב באופן שלילי, מה שקורה קורה". עומרי כספי/אתר רשמי

עומרי כספי נטל הלילה (בין שני לשלישי) חלק ביום הראיונות השנתי של קבוצתו החדשה ממפיס גריזליס, בו דיברו כל שחקני הקבוצה על ההכנות למשחקי קדם העונה, שייצאו לדרך בעוד שבוע עם משחק מול יוסטון. כספי בן ה-30, שנחת הקיץ בתחנה השביעית בקריירת ה-NBA שלו, התייחס למה שקרה לו בגולדן סטייט אשתקד ולציפיות שלו מהעונה שבפתח.

"האימונים שלנו נהדרים", סיפר כספי. "אנחנו מתחילים להכיר אחד את השני, מפתחים אחווה קבוצתית, החבר'ה משחקים פלייסטיישן בחדר ההלבשה וכאלה דברים, זה ממש עוזר. הדבר האמיתי מתחיל מחר, ואנחנו צריכים להתחבר ולעבוד עוד יותר קשה". כשנשאל עד כמה הוא רעב להוכיח אחרי האכזבה בווריירס אשתקד ענה כספי: "אני אף פעם לא חושב באופן שלילי, מה שקורה קורה. כמובן שאני רוצה להוכיח לעצמי יותר מלכל אחד אחר, עבדתי קשה הקיץ כדי להתכונן ואני מצפה לעונה החדשה".

כשהתבקש לתאר את עצמו כשחקן אמר כספי: "איך ישתמשו בי זו שאלה שצריך להפנות למאמן, אבל מה שבטוח הוא שאני אוהב את הסגנון הנחוש ואת המנטליות שמאפיינת את הגריזליס. יש תפיסה שגויה ב-NBA לפיה שחקנים בינלאומיים נחשבים לפחות קשוחים ולכאלה שלא משחקים חזק, ומה שאני רוצה להוכיח לאוהדים כאן קודם כל זה שזה מי שאני וזה מה שאני עושה. כמובן שאני קלע שלשות, שמנסה למשחק חזק בהגנה, לקחת ריבאונדים, לעשות חילופים ולהיות הראשון לכל כדור אבוד".

עוד בנושא

עומרי כספי הוצג בשבוע שעבר: "יכולים לקרות פה דברים טובים"
כל הסיבות לכך שעומרי כספי לא נכלל בסגל נבחרת ישראל הקיץ
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully