וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר אחרי המחווה לילד: "אעשה הכול כדי להחזיר על האהבה הזו"

כוכב פריס סן ז'רמן הגן על ילד שפרץ למגרש ב-1:3 על ראן והעניק לו את החולצה: "האהבה שאני מקבל במשחקי חוץ משמחת אותי, ומילדים זה הכי טהור". וגם: ההכחשה, טוכל והתפקיד החדש

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן עם ילד שפרץ למגרש. רויטרס
הגן על הילד מפני המאבטחים. ניימאר/רויטרס

פריס סן ז'רמן שמרה אמש (ראשון) על המאזן המושלם שלה עם מהפך ו-1:3 על ראן. ניימאר לא כבש, אבל גנב את ההצגה עם מחווה יפה בתוספת הזמן, כאשר הגן על ילד שפרץ למגרש מפני מאבטחים שבאו לתפוס אותו. הילד בכה, אך ניימאר שהיה בדרכו להתחלף, הרגיע אותו, ליווה אותו החוצה ואף העניק לו את חולצת המשחק.

"החיבה לה אני זוכה במשחקי החוץ משמחת ומרגשת אותי, ובמיוחד כשזה מגיע מילדים", התייחס ניימאר לאירוע שכבר קרה יותר מפעם אחת בצרפת. "זה יותר טבעי, זה משהו טהור, אז כל פעם שזה קורה אעשה הכול כדי להחזיר על האהבה הזו".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ג'ואי בארטון: "ניימאר הוא הקים קרדשיאן של הכדורגל, פנומן של פרסומות"
ג'יג'י לוקאלי: ג'אנלואיג'י בופון מתמודד עם הספסל והביקורות בפ.ס.ז'

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן עם ילד שפרץ למגרש. רויטרס
יש בזה משהו טהור. ניימאר עם הילד/רויטרס

הכוכב הברזילאי הכחיש כי כעס על החילוף שלו: "ממש לא, בכלל הלכתי להתנצל על המסירה הרעה שנתתי לתומא מונייה. ברור שאף שחקן לא אוהב לצאת, אבל פה זה לא המקרה. לא כעסתי וזה אפילו היה טוב עבורי לצאת כדי להתאושש לקראת המשחק הבא".

באשר להעדפה של תומאס טוכל להציב אותו כמספר 10 ולא כקיצוני שמאלי, אמר ניימאר: "באמצע יש אפילו יותר שחקנים מאשר בצד. זו האסטרטגיה של המאמן והוא חושב שיש לי את האיכויות לעשות את התפקיד הזה. הוא שם אותי שם והפכנו את המשחק. יש לנו בקבוצה את די מריה, קיליאן ושחקנים נוספים שיכולים לשחק בכנפיים, והוא רואה שאני יכול לשחק באמצע. עשיתי את התפקיד הזה בסנטוס וגם בברצלונה כך שזו לא בעיה מבחינתי. יש בינינו יחסים טובים, טוכל הוא מאמן צעיר שיש לו סגנון משחק ואימונים משלו. אנחנו מאוד אוהבים את צורת האימון שלו ואת הדרך בה הוא מדבר עם השחקנים, ואני מקווה שעם העבודה שלו נעשה עונה גדולה".

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן שמרה על המאזן המושלם עם 1:3 על ראן

לכתבה המלאה
ילד שפרץ למגרש עם חולצה של ניימאר. רויטרס
יצא בדמעות, אבל עם החולצה של ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully