וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי בארטון: "ניימאר הוא הקים קרדשיאן של הכדורגל, פנומן של פרסומות"

כדורגלן העבר תקף את הכוכב הברזילאי: "הוא ממש לא אחד השחקנים הטובים בעולם, הוא לא קרוב למסי ורונאלדו. יש הרבה שחקנים יותר טובים ממנו". תומאס טוכל מגן על אדינסון קבאני

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ניימאר במהלך ההפסד לליברפול/רויטרס

קשר העבר ומאמן פליטווד טאון ג'ואי בארטון תקף את ניימאר בראיון ל"ל'אקיפ" וטען שאי אפשר להשוות בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי. "אני חושב שהוא קים קרדשיאן של הכדורגל", אמר בארטון, "ניימאר הוא לא השחקן הכי טוב בעולם וראינו את זה שוב ברוסיה. הוא לא ברמה של רונאלדו ומסי, ויש הרבה מאוד שחקנים שיותר טובים ממנו".

בארטון המשיך ואמר: "ניימאר, יותר מאשר פנומן כדורגל הוא פנומן פרסומות, בדיוק כמו הקרדשיאנס". האנגלי הודה שהוא חולם לאמן את מארסיי, בה שיחק בעונת 2012/13 ואמר: "אני ארצה מאוד לאמן את מארסיי ביום מן הימים. בכנות אני יכול לאמן את מארסיי בלי בעיה. אני מכיר את המועדון היטב, אני מבין את האנשים, את התרבות, אני מכיר את האצטדיון ואני יודע מה המשמעות של המועדון כלפי האנשים. הרבה מאמנים במארסיי לא הכירו את המועדון כשהם הגיעו לשם. אם באיזשהו שלב אני אגיע בחזרה לשם, זה יהיה פנטסטי".

בינתיים בפריס סן ז'רמן, המאמן תומאס טוכל דיבר על אדינסון קבאני והתייחס לשאלות בנוגע לאיזשהו עימות בין השניים בשל החילוף המוקדם שלו בהפסד 3:2 לליברפול. "קבאני הוא שחקן ההגנה הכי טוב שלנו", אמר טוכל, "הוא עובד כל הזמן בשביל הקבוצה. אבל בליברפול היה קשה מאוד כי התגוננו נמוך מאוד. במהלך המשחק, שינינו את המבנה של הקבוצה, אבל זה לא היה בגללו. לא כעסתי עליו בכלל, אני סומך עליו באופן מלא כי הוא תמיד חושב איך הוא יכול לעזור לקבוצה. לכן אין שום בעיה עם אדי".

עוד בנושא:

ניימאר ספג ביקורת חריפה אחרי ההפסד לליברפול
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ג'יג'י בופון מתמודד עם הספסל והביקורות בפריס סן ז'רמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully