וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר תחת מתקפה: "הוא לא התאמץ", "בברצלונה עשה הגנה מדי פעם"

כוכבי העבר של נבחרת צרפת יצאו נגד הברזילאי של פ.ס.ז'. דוגארי: "המשחק שלו מול ליברפול היה סקנדל, הוא שיחק כפי ששיחק בנבחרת ברזיל". פאפן: "בכדורגל המודרני כולם צריכים לעבוד"

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
סופג ביקורות רבות. ניימאר/רויטרס

מאז הגעתו של נאסר אל חלאיפי, שמה לעצמה פריס סן ז'רמן מטרה ללכת עד הסוף בליגת האלופות. בשנים האחרונות זה לא ממש הלך, ואם לשפוט על פי מחזור הפתיחה של האלופה הצרפתית, גם העונה מצפים לה חיים קשים. הקבוצה של תומאס טוכל הפסידה 3:2 לליברפול באנפילד, ועלולה להסתבך בקרב על אחד משני הכרטיסים הראשונים בבית ג', בו נמצאות גם נאפולי והכוכב האדום בלגרד.

מי שספג את רוב הביקורות אחרי ההפסד היה ניימאר, בעיקר על יכולתו ההגנתית - או, ליתר דיוק, אי-יכולתו ההגנתית. "המשחק שלו היה סקנדל", תקף שחקן העבר כריסטוף דוגארי. "לא מדובר על ההתקפה, כי הוא כשרוני, אלא על המאמץ שלו עבור החברים לקבוצה. הוא שיחק כפי ששיחק בנבחרת ברזיל, כשהודחו מהמונדיאל. הוא צוחק על העולם. בגלל שהוא הכוכב, וקיבל מנוחה, חיכינו שיגלה תשוקה. זה קורה שיש משחק לא טוב, אבל הוא פשוט לא התאמץ".

גם שחקן העבר ז'אן פייר פאפן לא חסך בביקורת, וכשנשאל מה הבעיה של שלישיית ניימאר-אמבפה-קבאני, השיב: "בכדורגל המודרני כולם צריכים לעבוד, אי אפשר לנצח אם החלוצים שלך לא עושים מאמץ מינימלי להגן, הם צריכים להיות קרובים יותר אחד לשני וכך לצאת בצורה נוחה יותר למתפרצות. לכולם יש אגו גדול והם צריכים לשרת את הקבוצה. כשניימאר שיחק בברצלונה הוא עשה הגנה מפעם לפעם. אין בעיה עם איכויות השחקנים, אבל אם המנטליות לא תהיה כמו שצריך, הכישרון לא יספיק כדי לזכות בליגת האלופות. יש כרגע בעיית אגו".

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו מתלהב מדיוגו דאלוט: "הוא יכול לשחק כאן יותר מעשור"
סיטי המומה לאחר ההפסד, אוהד ליון הצדיע במועל יד והורחק לצמיתות
ריאל מדריד החדשה כבר לא זקוקה לרונאלדו, "מודריץ' ראוי לכדור הזהב"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully