וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו מתלהב מדיוגו דאלוט: "הוא יכול לשחק כאן יותר מעשור"

המגן הפורטוגלי בן ה-19 של מנצ'סטר יונייטד ערך את הופעת הבכורה שלו ב-0:3 על יאנג בויז וזכה למחמאות ממאמנו: "רואים את הפוטנציאל". על פול פוגבה: "הקישור היציב מאפשר לו לכבוש"

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה חוגג. רויטרס
נראה מצוין. פול פוגבה/רויטרס

אחרי שהפגינה יכולת חלשה במחזורי הפתיחה ונאלצה להתמודד על דיווחים בנוגע לסדקים בין המאמן לשחקנים, נראה שמנצ'סטר יונייטד מתייצבת. השדים האדומים השיגו אתמול (רביעי) ניצחון 0:3 קליל בחוץ על יאנג בויז השוויצרית במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות. פול פוגבה להט עם צמד ובישול לבן ארצו הצרפתי, אנתוני מרסיאל. מעבר לניצחון, האנגלים בעיקר הרשימו בזכות היכולת הטובה, שהמשיכה את הקו החיובי מהניצחון על ווטפורד בפרמיירליג.

המאמן ז'וזה מוריניו החמיא בסיום לפוגבה ואמר: "הוא לא הולך לכבוש בכל משחק, אין סיבה להתרגל לזה. הוא מגיע למצבים טובים כי הקישור שלנו יציב ומאפשר לו לנוע קדימה. אני שמח שהוא כבש, אבל אני יותר שמח מהעובדה שהקבוצה שיחקה טוב ואיפשרה לו להגיע למצבים ולכבוש. היינו זקוקים לניצחון הזה, מצפים לנו שלושה משחקים קשים נגד ולנסיה ויובנטוס והיה חשוב לפתוח את הקמפיין עם שלוש נקודות".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ריאל מדריד החדשה כבר לא זקוקה לרונאלדו, "מודריץ' ראוי לכדור הזהב"
כריסטיאנו רונאלדו יחמיץ את יונייטד: "הוא בכה ואמר שלא עשה דבר"

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם פול פוגבה. רויטרס
השדים האדומים משתפרים. שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים/רויטרס

הפורטוגלי דיבר גם על המגן הימני דיוגו דאלוט, שערך את הופעת הבכורה שלו והרשים: "אני רוצה להחמיא גם ללוק שואו המגן שמאלי. שחקני האגף שלנו שיחקו פשוט נהדר והיו מסוכנים. הם היו מעורבים בכל הרגעים החשובים, וזה נהדר. זה מה שאני מצפה מלוק, אבל דיוגו, שחזר אחרי פציעה, הרשים אותי מאוד. כולנו ראינו את הפוטנציאל שלו. הוא רק בן 19, אבל לדעתי הוא ישחק כאן יותר מעשור".

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו יחמיץ את יונייטד: "הוא בכה ואמר שלא עשה דבר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully