וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן מושלמת, טראורה כיכב ב-2:4 של ליון על מארסיי

די מריה, מונייה והמחליף שופו-מוטינג עם שער בכורה הפכו עבור האלופה ב-1:3 על ראן, ניימאר העניק את חולצתו לילד שפרץ למגרש. קשר ליון כבש צמד וסחט פנדל ואדום בקרב האולימפיות

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עוד גולאסו לאוסף. אנחל די מריה/רויטרס

המאזן המושלם של פריס סן ז'רמן נשמר היום (ראשון) גם לאחר משחק החוץ מול ראן, בו יצאה מפיגור וניצחה 1:3 כדי לשמור על יתרון חמש הנקודות בפסגת הליגה הצרפתית. גנגאן נותרה ללא נקודות עם הפסד 3:1 לבורדו ואת המחזור השישי חתם ברטראן טראורה עם הצגה שסידרה לליון 2:4 מרשים על מארסיי.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליל עלתה למקום השני, מונאקו ממשיכה לקרטע
ג'ואי בארטון: "ניימאר הוא הקים קרדשיאן של הכדורגל, פנומן של פרסומות"

אריק מקסים שופו-מוטינג חוגג עם ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
כולם התרגשו בשבילו. אריק מקסים שופו-מוטינג עם ניימאר/רויטרס
רמי בנסבאיני שחקן ראן (משמאל) בעימות עם יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
היו גם עימותים. רמי בנסבאיני מול יוליאן דראקסלר/רויטרס

ראן - פריס סן ז'רמן 3:1

אחרי ההפסד 3:2 בליברפול, אלופת צרפת התאוששה ונמנעה מאיבוד נקודות ראשון בליגה, עם מהפך במגרש קשה. ג'אנלואיג'י בופון חזר אל בין הקורות, אבל כבר אחרי 11 דקות נאלץ להוציא כדור מהרשת בעקבות שער עצמי של אדריאן ראביו עם הכתף. פ.ס.ז' לחצה, שער של אדינסון קבאני נפסל והוא גם סיפק החמצה אדירה בנגיחה מקרוב, אבל בדקה ה-45 פתח רגליים בצורה חכמה ואפשר לכדור להגיע לאנחל די מריה שירה שמאלית אדירה אל הרשת מ-20 מטרים והמשיך לחפות על חסרונו של קיליאן אמבפה המורחק. המהפך הושלם בדקה ה-61, עם מסירת עומק נפלאה של ניימאר לעבר המגן הימני תומא מונייה, שכבש שער שני תוך חמישה ימים. הבלגי גם התכבד בבישול היסטורי בדקה ה-83, כשקיבל כדור מניימאר והכין למחליף אריק מקסים שופו-מוטינג שחגג שער בכורה במדי פ.ס.ז' וקיבל חיבוקים מכל החברים. חאתם בן ארפה, שנכנס כמחליף בצד השני, לא הצליח לכבוש מול האקסית.

רגע יפה הגיע בתוספת הזמן, כאשר ילד מקומי פרץ למגרש ורץ לעבר ניימאר שאמור היה להתחלף. הברזילאי ליווה את הילד הבוכה, הרחיק את אנשי האבטחה ואף העניק לילד את חולצת המשחק שלו.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן עם ילד שפרץ למגרש. רויטרס
הילד גם קיבל ממנו את החולצה. ניימאר/רויטרס

ליון - מארסיי 2:4

המשחקים בין שתי האולימפיות תמיד סיפקו שערים וגם זה הראשון של 2018/19 לא אכזב. אמנם לא היה כאן 5:5 כמו ב-2009, אבל התוצאה הזו חתמה ימים מושלמים עבור ליון, שגם הדהימה את מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות ומתאוששת אחרי פתיחת עונה רעה. חוסם עוואר העלה את המארחת ליתרון עם פריצה יפה בדקה ה-27, אבל פלוריאן תובאן השווה עם השישי שלו העונה בדקה ה-39. המחצית השנייה הייתה כל כולה של ברטרן טראורה, שחתך מימין וכבש בדקה ה-51, והשלים צמד אחרי חילופי מסירות עם נביל פקיר בדקה ה-60. פקיר התכבד ברביעי עם פנדל לקורה ופנימה אחרי שקווין סטרוטמן הכשיל את טראורה ברחבה בדקה ה-73, וקלינטון אנז'י רק צימק מול האקסית בדקה ה-82. דויה צ'אלטה צאר, שהתחיל רע את הקדנציה שלו במארסיי, הורחק דקה לאחר מכן אחרי הכשלה על המצטיין טראורה. שתי הקבוצות עם 10 נקודות במקומות החמישי והשישי.

ברטרן טראורה שחקן ליון חוגג. רויטרס
צמד, סחיטת פנדל וסחיטת אדום. ברטרן טראורה חוגג משחק נפלא/רויטרס

גנגאן - בורדו 3:1

האם אנטואן קומבוארה ישלם במשרתו? נועלת הטבלה נותרה ללא נקודות אחרי שישה מחזורים וראתה את יריבתה נמלטת מהקו האדום. פרנסואה קמאנו העלה את בורדו ליתרון עם בעיטה מסובבת מ-18 מטרים לחיבורים בדקה ה-53, מרכוס תוראם איזן בפנדל בדקה ה-70, אבל המחליפים של האורחת הכריעו: יאן קראמו המושאל מאינטר עבר את השוער וחגג שער בכורה (80) וניקולא דה פרוויל חתם בתוספת הזמן.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן מחמיץ מול תומאש קובק שוער ראן. רויטרס
החמצה גדולה. אדינסון קבאני/רויטרס
ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
חזר להרכב ויפתח גם במחזור הבא. ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס
חאתם בן ארפה שחקן ראן. רויטרס
רצה להוכיח. חאתם בן ארפה/רויטרס
תומא מונייה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
משחק שני רצוף שהוא כובש. תומא מונייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully