וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט ניצחה 0:2 את בוקה ג'וניורס בסופרקלאסיקו של ארגנטינה

הפצצות של פיטי מרטינס (15) ונאצ'ו סקוקו (69) סידרו למיז'ונריוס 0:2 באצטדיונה של היריבה המושבעת. פרנקו ארמאני שוב לא ספג. הולנד: 0:3 לאיינדהובן על אייאקס. שוויץ: 1:7 היסטורי ליאנג בויז על באזל

גונסאלו מרטינס שחקן ריבר פלייט חוגג. רויטרס
כבש, נפצע ושוב ניצח דרבי. פיטי מרטינס/רויטרס

הסופרקלאסיקו הראשון של העונה בארגנטינה נצבע הלילה (ראשון) בצבעי אדום-לבן, לאחר שריבר פלייט ניצחה 0:2 בבומבונרה של בוקה ג'וניורס. אלופת ארגנטינה הגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל נכנעה לשתי הפצצות שאפשרו למיז'ונריוס להשוות את מאזן הנקודות בין הקבוצות אחרי שישה מחזורים (10 כל אחת - ארבע פחות מהמוליכה אתלטיקו טוקומן).

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליברפול נותרה לבד בפסגה: צ'לסי סיימה ב-0:0 מתסכל מול ווסטהאם
נאפולי עלתה למקום השני באיטליה, רומא המידרדרת הפסידה לבולוניה
אפילו שופו-מוטינג כבש: פריס סן ז'רמן נותרה מושלמת אחרי 1:3 על ראן

קרלוס טבס שחקן בוקה ג'וניורס מאוכזב. AP
לא תרם דבר. קרלוס טבס/AP

אוהדי בוקה שרו לפרנקו ארמאני "הנבחרת גדולה עליך", אבל השוער הבינלאומי שמר על שער נקי בסופרקלאסיקו הראשון שלו בליגה, כולל הדיפה אדירה לנגיחה של עמנואל מאס בתוספת הזמן, וסופר כבר 20 משחקים ללא ספיגה מתוך 31 רשמיים מאז הגיע לריבר. כל ששת המפגשים האחרונים, כולל בטורניר החורף הידידותי, הסתיימו בניצחונות של הקבוצה האורחת, וכך היה גם הפעם. פיטי מרטינס, הפליימייקר בן ה-25 שכבש בבכורה שלו במדי הנבחרת לפני כשבועיים, ירה בדקה ה-15 מהאוויר אל הרשת של אגוסטין רוסי, שוער המשנה של בוקה, וחגג שער שלישי בארבעה דרבים. שמונה דקות לאחר מכן, הקשר כוסח ונאלץ לצאת בגלל פציעה.

המיז'ונריוס היו טובים יותר גם בלעדיו, קרלוס טבס לא תרם דבר לבוקה וגם מחליפו מאורו סראטה לא השפיע, ומנגד היה זה המחליף נאצ'ו סקוקו שהפציץ בעוצמה אדירה למשקוף ופנימה בדקה ה-69, חמש דקות אחרי שנכנס. שחקני ריבר שרו ורקדו על הדשא בסיום, בזמן שמאמן המארחת גיז'רמו בארוס שלוטו ניגש לשופט כדי להתלונן. הוא שוב הפסיד למרסלו גז'ארדו.

עוד באותו נושא

הכי ריאל שיש: נאצ'ו הוא אחד הגיבורים החשובים של ריאל מדריד

לכתבה המלאה
פרנקו ארמאני שוער ריבר פלייט. AP
השער נותר נעול. פרנקו ארמאני/AP

הולנד: 0:3 גדול לאיינדהובן על אייאקס

קרב הצמרת בליגה ההולנדית בין שתי הנציגות בליגת האלופות, היה שייך הערב כל כולו לפ.ס.ו איינדהובן, שהביסה באצטדיונה הביתי 0:3 את סגניתה אייאקס. האלופה שמרה על מאזן מושלם עם שישה ניצחונות בשישה מחזורים והפרש שערים 3:24, ופתחה פער של חמש נקודות מאייאקס ופיינורד.

המפגש הקודם בין הקבוצות היה בעצם משחק ההכתרה של איינדהובן בחודש אפריל, והוא הסתיים בתוצאה 0:3. התסריט חזר על עצמו כמעט במדויק, כשרק הכובש השלישי היה שונה הפעם. גסטון פריירו האורוגוואי ניצל מיקום רע של אנדרה אונאנה וכבש בדקה ה-21, יוריט הנדריקס בישל ללוק דה יונג את השני בחלוף שלוש דקות, ואת הבליץ השלים הירווינג לוסאנו המקסיקני עם שער קל בדקה ה-35. מארק ואן בומל עם נוקאאוט לאריק טן האג, שהסתפק בהענקת דקות בכורה לילד ריאן גראבנרח, יליד מאי 2002.

הירווינג לוסאנו שחקן פ.ס.ו איינדהובן (מימין) עם גסטון פריירו. GettyImages
אותה תוצאה, כמעט אותם כובשים. הירווינג לוסאנו, מימין, עם גסטון פריירו/GettyImages

שוויץ: יאנג בויז השפילה את באזל 1:7

נוקאאוט מוחץ עוד יותר היה בשוויץ, שם האלופה יאנג בויז ברן התעללה בסגניתה באזל עם 1:7 היסטורי. יאנג בויז שלטה בליגה מפתיחת העונה, אבל אף אחד לא האמין שתשמור על המאזן המושלם שלה אחרי שבעה מחזורים בצורה כזו מרשימה.

המחצית הראשונה הייתה של מיראלם סולימאני, שבישל לכריסטיאן פסנאכט בדקה ה-33 וסובב כדור חופשי אומנותי בדקה ה-41. סולימאני בישל גם את השלישי מנקודת הקרן, הפעם לראשו של מוחמד עלי קמארה, אקס הפועל רעננה שחגג שער שני בקבוצה וראשון בליגה בדקה ה-52. גיום הוארו הוותיק נעץ את הרביעי בדקה ה-60, אדר בלאנטה הורחק משורות באזל בחלוף שתי דקות ומיכאל אבישר קבע 0:5 בדקה ה-70. ריקי ואן וולפסווינקל המתיק את הגלולה בדקה ה-75, אבל יאנג בויז החליטה לדרוס והמחליפים לאונרדו ברטונה (80) ורוז'ה אסאלה (89) קבעו תוצאה שתהדהד עוד זמן רב.

מוחמד עלי קמארה שחקן יאנג בויז ברן. GettyImages
שותף לתוצאה היסטורית בשוויץ. מוחמד עלי קמארה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully