וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי נעצרה אצל ווסטהאם, שסחטה ממנה 0:0 בדרבי לונדוני

הבלוז, שהגיעו מושלמים לאצטדיון האולימפי, שלטו בקצב אך נעצרו פעם אחר פעם אצל לוקאש פביאנסקי הנהדר, שהשיג לקבוצתו נקודה יקרה. ארסנל עם ניצחון רביעי רצוף - 0:2 על אברטון

מחזור 20מחצית02/02/2001
מינכן 1860
    0
      דורטמונד
      שחקן צ'לסי ססאר אספיליקואטה מתוסכל. רויטרס
      הרצף נקטע. ססאר אספיליקואטה מתוסכל/רויטרס

      המחזור השישי בפרמיירליג ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים בלונדון. צ'לסי איבדה את המאזן המושלם כשסיימה ב-0:0 בחוץ מול ווסטהאם, בעוד ארסנל המשיכה ברצף הניצחונות עם 0:2 על אברטון.

      עוד בנושא:

      בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט
      רונאלדו חש נרדף, האם באופ"א יסגרו איתו חשבון?
      ג'יג'י בופון מתמודד עם הספסל והביקורות בפריס סן ז'רמן

      שוער ווסטהאם לוקאש פביאנסקי. רויטרס
      הביא לפטישים נקודה. לוקאש פביאנסקי/רויטרס

      ווסטהאם - צ'לסי 0:0

      באופן די מפתיע, הדרבי הלונדוני הזה היה די שקול במפגשים האחרונים. הפעם צ'לסי הצליחה לשלוט לחלוטין, אך נראה שהפטישים הופכים לאט לאט לכבשה שחורה של ממש עבור הבלוז, שנעצרו אחרי שהחזיקו במאזן מושלם של חמישה ניצחונות רצופים. צ'לסי הגיעה למשחק בכושר פנטסטי, אך למרות ששלטה בקצב והגיעה למספר מצבים, היא לא הצליחה להכניע את השוער לוקאס פביאנסקי, שהיה נהדר וסחט הצלות גדולות מאלברו מוראטה ורוס בארקלי המתוסכלים. היא נותרה במקום השלישי עם 16 נקודות, בדיוק כמו למנצ'סטר סיטי השנייה ושתי נקודות פחות מהמוליכה המושלמת ליברפול.

      אחרי שניצחה לראשונה במחזור הקודם (1:3 על אברטון), ווסטהאם יצאה מרוצה אחרי שהמשיכה ללקט נקודות אחרי הפתיחה האיומה שלה והעלתה את מאזן הנקודות שלה במקום ה-17 לארבע נקודות, שתי נקודות יותר משלושת נועלות הטבלה ניוקאסל, קרדיף והאדרספילד. למרות זאת, היא תצטרך להמשיך לאסוף נקודות על מנת לנסות לברוח מקרבות התחתית.

      הצעה שאסור לפספס

      התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

      לכתבה המלאה
      פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
      לא היה VAR שימנע ממנו את הסלטה. פייר אמריק אובמיאנג חוגג/רויטרס

      ארסנל - אברטון 0:2

      התותחנים, שפתחו את העונה עם שני הפסדים למנצ'סטר סיטי וצ'לסי, התאוששו בגדול והם סופרים כבר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. ארסנל ניצחה ב-20 מ-24 משחקי הבית הקודמים שלה מול אברטון וסיימה ארבעה נוספים בתיקו כשהפעם האחרונה בה נוצחה במגרש הביתי שלה על ידי הכחולים הייתה אי שם בינואר 1996 עם 2:1. פטר צ'ך חזר לשער ודאג לשמור על הסטטיסטיקה הזו עם שלוש הצלות מול לוקא דין, האקס תיאו וולקוט וריצ'רליסון במחצית הראשונה. בדקה ה-56, הייתה זו ארסנל שעלתה ליתרון עם כדור מסובב של אלכסנדר לקאזט לעבר החיבורים. ארון ראמזי היה המבשל וסיפק אסיסט נוסף בחלוף שלוש דקות גם לפייר אמריק אובמיאנג, שכבש מעמדת נבדל ברורה. ארסנל במקום השישי, אברטון נותרה עם ניצחון בודד.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully