וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הגיע לנו להיענש". קלופ: "האתגרים יהפכו קשים יותר"

מנצ'סטר יונייטד מעדה בבית עם ה-1:1 מול וולבס, פלאיני יודע ש"יהיה קשה לסגור את הפער", מוריניו: "ציפיתי ליותר משחקני ההתקפה שלי". ליברפול מושלמת אחרי ה-0:3 על סאות'המפטון, קלופ מרוצה: "החבר'ה בכושר טוב, זה עוזר"

יורגן קלופ מאמן ליברפול שמח. GettyImages
סופר 18 מ-18 ומחייך. יורגן קלופ/GettyImages

רק שישה מחזורים מפתיחת העונה, ומנצ'סטר יונייטד כבר במרחק 8 נקודות מליברפול שבפסגה, 6 נקודות ממנצ'סטר סיטי, ואומנם זו רק ההתחלה, ומוקדם מאוד לצאת בהכרזות נחרצות בפרמיירליג, אבל הקבוצה של ז'וזה מוריניו ממשיכה את פתיחת העונה המקרטעת שלה. היום (שבת) יונייטד הסתפקה ב-1:1 ביתי מול וולבס, והלחץ על הפורטוגלי גובר.

עוד בנושא
ליברפול נותרה מושלמת, מנצ'סטר יונייטד מעדה לעיני פרגוסון
אגוארו האריך את החוזה שלו במנצ'סטר סיטי עד 2021: "אוהב את המועדון"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מאוכזב. ז'וז'ה מוריניו/רויטרס

מוריניו הודה בסיום ש"אני חושב שהתוצאה הוגנת. להם הגיעה הנקודה, ולנו הגיע להיענש ולקבל רק נקודה אחת. הם פתחו טוב יותר והיו יותר אגרסיביים, יותר נחושים, ואני לא יודע למה, אבל להם הייתה יותר מוטיבציה. ציפיתי ליותר משחקני ההתקפה שלי. לא הייתה מספיק יצירתיות, תנועה או דינמיות. עשינו את זה קל עבורם להתמודד עם השליטה שלנו ב-20 הדקות האחרונות. בסך הכל לא הגיע לנו יותר מנקודה. לא היינו מספיק עקביים, לא יצירתיים ולא דינמיים. לפי הפתיחה, היה לנו מזל לעלות ליתרון. הגישה שלהם הייתה הרבה יותר טובה משלנו".

מרואן פלאיני אמר בסיום ש"כולם מאוכזבים, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להיות טובים יותר", והוסיף: "היינו חייבים לנצח היום כי עכשיו יהיה קשה לסגור את הפער. כולם מאוכזבים, אבל זה הכדורגל. אנחנו חייבים להניע את הכדור מהר יותר, וכשאנחנו מגיעים למצבים אנחנו חייבים לכבוש".

עוד באותו נושא

דיווח: אדריאן ראביו נתן לסוכניו אור ירוק לסכם במנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
חזר לכבוש. מוחמד סלאח/רויטרס

בינתיים ליברפול עם ניצחון שישי בשישה משחקי ליגה, עם מאזן מושלם, ועם הפתיחה הטובה בתולדותיה בפרמיירליג. "אני חושב שהיינו טובים", אמר ג'ורדן הנדרסון בסיום, "נתנו להם כמה הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל סך הכל היינו יציבים, ידענו שיהיה משחק קשה. ניצחון שביעי רצוף? עוד לא זכינו בכלום, זו רק התחלה טובה, יש עוד דרך ארוכה מאוד. לא ניסחף".

המאמן יורגן קלופ אמר על הניצחון: "התוצאה היא באמת מגניבה, אבל ההופעה שלנו יכלה להיות טובה יותר. עשיתי שינוי במערך, וזה עלה לנו. שאקירי השפיע מאוד וגם מאטיפ, אבל מבחינת ארגון היו לנו בעיות. אפשר היה לראות את זה בתקשורת על המגרש, אבל אז שינינו לשיטה שאנחנו יותר רגילים אליה. הסיינטס היו לא רעים, הם היו באמת טובים, אבל בשליש האחרון הם לא הצליחו לאיים עלינו. חשוב מאוד לשמור על רשת נקייה. להישאר מרוכזים בתקופה כזאת, זה קשה. לנצח שבעה משחקים ברציפות זה מאוד קול, אבל האתגרים יהפכו לקשים יותר ויותר, ויש לנו ארבעה ימים להתכונן לצ'לסי (גביע הליגה). החבר'ה בכושר טוב, וזה עוזר". על העובדה שאימן משחק 600 בקריירה: "לקח לי 18 שנה להגיע ל-600, ועוד 18 שנה - זה אומר שאהיה בן 69, כך שאני מקווה שאשאר בריא".

מאמן היריבה, מארק יוז, פירגן לקלופ ושחקניו: "ליברפול בהחלט יכולים לזכות באליפות. יש להם יכולת טכנית, רעב, אנרגיה וקצב משחק כדי לעשות את קפיצת המדרגה העונה".

ריאד מחרז שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. GettyImages
שערים ראשונים במדי הסיטיזנס. ריאד מחרז/GettyImages

מנצ'סטר סיטי רשמה את הניצחון הגדול של המחזור, והתאוששה מהמפלה בצ'מפיונס עם 0:5 על קארדיף החלשה. ריאד מחרז, שכבש צמד לזכות האלופה, אמר: "ידענו שיהיה קשה לשחק אחרי משחק בליגת האלופות, אבל המאמן הזהיר אותנו ודרש שנגיע מוכנים למשחק הזה, כי זה אף פעם לא קל, במיוחד בחוץ מול קארדיף. אבל עשינו עבודה טובה, עלינו עם הגישה הנכונה, והשגנו ניצחון שהגיע לנו". מחרז כבש שער ראשון במדי סיטי: "לא ידעתי שאגיע ל-50 שערים בכדורגל האנגלי, אבל אני שמח מאוד לכבוש את הראשון שלי בקבוצה. זה לקח קצת זמן, אבל ידעתי שזה יגיע".

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
חזר למסלול הניצחונות. מאוריציו פוצ'טינו/רויטרס

מאוריציו פוצ'טינו וטוטנהאם שיחררו קצת לחץ אחרי הניצחון על ברייטון ששם סוף לשלושה הפסדים רצופים של הספרס בכל המסגרות. המאמן אמר בסיום: "היינו צריכים להרגיש שוב מהו ניצחון. היה לנו מאוד חשוב לנצח כאן היום. ברייטון קבוצה אגרסיבית שטובה מאוד במצבים נייחים, אבל היינו יותר אגרסיביים מהם. עבדנו קשה ואני מרוצה מההופעה שלנו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully