וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2021: "אוהב את המועדון"

מלך שערי הסיטיזנס בכל הזמנים ישלים עשור במדי אלופת אנגליה אם יישאר עד תום חוזהו: "חוויתי כאן את הרגעים הטובים והיפים ביותר בקריירה שלי. אני מוערך מאוד ומקבל פה כבוד"

סרחיו אגוארו, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אוהב את מנצ'סטר. סרחיו אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי הודיעה היום (שישי) שחלוצה סרחיו אגוארו חתם על חוזה חדש במועדון עד 2021. הארגנטינאי בן ה-30, שהצטרף לסיטיזנס ב-2011 ומאז הפך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים, החזיק בחוזה עד 2020, אך זכה כעת לעונה נוספת באלופת אנגליה הודות ליכולתו הטובה. אם יישאר בקבוצה עד לתום חוזהו, הוא ישלים עשור במדים התכולים.

"אני שמח שהארכתי את החוזה שלי", סיפר החלוץ לאתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי. "הרעיון שלי הוא להיות פה עשור. אני מקווה שזה יקרה, וזאת הסיבה שבגללה הארכתי את החוזה. אני מוערך מאוד ומקבל פה כבוד. אני אוהב את המועדון, וחוויתי כאן את הרגעים הטובים והיפים ביותר בקריירה שלי. מאז שהייתי ילד חלמתי על להיות חלק מקבוצת פאר כמו סיטי, ואני שמח להיות כאן במנצ'סטר".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
רק 40,111 צופים במשחק של סיטי באלופות: "ברור שהיינו מעדיפים משהו אחר"
סיטי המומה לאחר ההפסד, אוהד ליון הצדיע במועל יד והורחק לצמיתות

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו חוגג את שער האליפות נגד קווינס פארק ריינג'רס, QPR, עונת 2011 2012. AP
איזה רגע. סרחיו אגוארו אחרי שער האליפות נגד ק.פ.ר./AP

אגוארו הצטרף לסיטי מאתלטיקו מדריד בעונת 2011/12 תמורת 45 מיליון יורו. החלוץ כבש מאז 204 שערים ב-299 הופעות בכל המסגרות, אשר הפכו אותו למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים. הוא זכה ב-3 אליפויות (כולל שער אליפות בלתי נשכח נגד קווינס פארק ריינג'רס בעונת הבכורה), 3 גביעי ליגה ו-2 מגני קהילה. כמו כן, הוא גם סיים כמלך שערי הפרמיירליג בעונת 2014/15 עם 26 כיבושים, ובעונה הנוכחית מאזנו עומד על 5 שערים ב-7 משחקים בכל המסגרות.

עוד באותו נושא

רק 40,111 צופים במשחק של סיטי באלופות: "ברור שהיינו מעדיפים משהו אחר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully