וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב אופטימיים, ג'וינר: "אוהב את הרוח של המועדון"

22.9.2018 / 7:52

האדומים העבירו את ההכרעה בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות לבלגיה, אחרי ניצחון 73:76 על שרלרואה בדרייב אין. הפורוורד שחתם רק למשחקים באירופה סיכם: "לא היינו הרבה זמן ביחד, נצטרך לתקן את הטעויות"

בני בן סימון

הפועל תל אביב רשמה אתמול (שישי) בכורה אירופית מוצלחת אחרי 13 שנים כשגברה בבית 73:76 על ספירו שרלרואה הבלגית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות של פיב"א ותגיע לגומלין ביום שני בבלגיה ביתרון 3 נקודות. הקבוצה של דני פרנקו הוליכה כבר ב-13 נקודות במהלך הרבע השלישי, וראתה את ההפרש כולו נמחק עד כדי יתרון 5 נקודות של הקבוצה האורחת, אלא שדקות אחרונות טובות הובילו לניצחון ביתי בדרייב אין. אם יעברו את הבלגים מי שצפויה לחכות להם בשלב המוקדמות השני מתוך שלושה היא באקן ברס הדנית, שגברה במפגש המקביל ב-13 נקודות יתרון על לסטר ריידרס הבריטית.

ג'מאל שולר היה היציב בשחקני האדומים עם 14 נקודות, כששלושה שחקנים נוספים מוסיפים 12 נקודות - דאלאס מור, ג'ונתן הולמס ודאליס ג'וינר. הולמס עשה זאת ב-16 וחצי דקות בלבד, לאחר שהסתבך בבעיית עבירות כבר ברבע השני, ואילו הסיפור של ג'וינר מעניין במיוחד לאחר שחתם רק לעונה האירופית בשלב זה, והוא נמצא בתהליכי קבלת אזרחות ישראלית.

עוד בנושא
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל תל אביב ניצחה 73:76 את שרלרואה
למרות ההפסדים, מכבי תל אביב לא בלחץ: "רק עכשיו נתאמן עם סגל מלא"
מוקדמות היורופקאפ: עירוני נס ציונה ניצחה 67:72 את סודרטליה

שחקן הפועל תל אביב ג'מאל שולר. מגד גוזני
הפגין יציבות. ג'מאל שולר/מגד גוזני

"רציתי רק לבוא ולהיות אגרסיבי, להוכיח את עצמי, חושבים ששיחקתי בליגה השנייה אז אני ברמה נמוכה יותר, אבל השנים האלה הכינו אותי כמו שצריך. רק רציתי להביא את הקשיחות למגרש", אמר השחקן ששיחק בשנים האחרונות בליגה הלאומית, "בשבילי זה היה חשוב, אני רוצה להמשיך את העונה האירופית ככל שניתן. אני אוהב את הרוח של המועדון. רוצה להשאר כאן כמה שיותר". על הסיכויים לעבור את הבלגים אמר ג'וינר: "נצטרך לבוא מוכנים, לתקן הרבה טעויות שעשינו היום, זה בגלל שלא היינו הרבה זמן ביחד, אבל צריכים לתקן את הטעויות שעשינו".

בקבוצה הודיעו לפני המשחק כי הקפטן רביב לימונד סובל מקרע מלא בשריר התאומים, והוא יחזור לקראת סוף חודש אוקטובר. בעקבות זאת נכנס לרוטציה ים מדר בן ה-17 ששיחק 15 וחצי דקות. גם רפי מנקו עלה לשחק עם פציעת גב.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully